تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز

Klymit B007RFG0NM

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز

تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز محصولی بسیار کاربردی و دوست داشتنی می باشد که و از تولیدات شرکت کلایمیت می باشد، رویه این کالا از PVC بسیار ضخیم ساخته شده است که می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد. طراحی این تشک بادی نیز بسیار زیباست و با رنگ سبزی که دارد مناسب استفاده در فضا های طبیعی اعم از جنگل و ... می باشد. در کنار مشخصه های خوب، این تشک بادی به دلیل حجم بدنه بسیار کوچک آن می تواند آن را در گوشه ای از کوله پشتی قرار داده و در محلی که قصد استفاده از آن را دارید در مدت زمان کمتر از یک دقیقه باد کرده و استفاده کنید. 

نقد و بررسی تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز

تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط اغلب کوهنوردان و هواداران کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرد . این تشک بادی دارای جنس رویه برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار وضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که بهترین حالت را در شرایط ناهمواری زمینی برای شما فراهم می آورد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل می توانید از آن بر روی سنگ و یا خاک بدون نگرانی استفاده نمایید . همچنین رویه مواج این تشک بادی باعث گردش هوا در میان بدن شما و همچنین سطح رویه تشک بادی می شود و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین این تشک بادی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ سبز را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید این تشک بادی بر خلاف سایر تشک های بادی که در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد از پی وی سی برزنتی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی نیز برخوردار می باشد . پی وی سی برزنتی مناسب برای استفاده در محصولانی کمپینگ و کوهنوردی می باشد و دلیل این امر استحکام بالا و مقاومت فوق العاده در شرایط آب و هوایی متفاومت می باشد . همچنین رویه این محصول ضد آب می باشد که از همین رو می توانید از آن در شرایط باران و برف نیز استفاده نمایید . همچنین در بخش پایینی این تشک بادی یک عدد محفظه باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید .

ابعاد ، وزن و حمل وزن :

ابعاد این تشک بادی یک نفره به مشخصات ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 7 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با تشک های بادی خانگی از فضای کمتری برخوردار است اما با توجه به ماهیت استفاده از این محصول در کمپینگ ها و مسافرت ها فضای ایده آلی را شامل می شود . همچنین وزن این محصول ب همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 100 کیلو گرم می باشد که ایده آل است و برای استفاده یک نفر کافی به نظر می رسد .

جمع بندی :

این تشک بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها می باشد و از وزن ایده آلی نیز برای جا به جایی برخوردار می باشد ، وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . تشک بادی کمپ Klymit رنگ سبز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...