تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab

OutdoorsmanLab B01M08KJBI

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab

تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab یکی از تشک های پرتابل و بسیار با کیفیت است که از طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بهرهمند است. رویه تشک از وینیل فوق العاده ضخیم ساخته شده است که نوع آن نیز لوزی شکل می باشد و با جریان دادن هوا از قسمت های مختلف باعث ضد تعریق شدن آن می شود. از طرفی سطح رویه آن سختی و راحتی بسیار خوبی دارد که برای استفاده های طولانی مدت در کوهستان گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید. تشک های شرکت OutdoorsmanLab همواره انتخاب کوهنوردان و ورزشکاران حرفه ای بوده و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می توان آن را توسط آقایان و بانوان مختلف مورد استفاده قرار داد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab

تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین تشک های بادیمی باشد که توسط هواداران کمپینگ به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در این تشک بادی کمپینگ از پی وی سی برزنتی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و به خوبی می تواند وزن فرد قرار گرفته بر روی خود را تحمل نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی کمپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab همراه ما باشید تا شما را با این تشک محبوب و کاربردی بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی کمپینگ به صورت مستطیلی مانند و دارای گوشه هایی گرد می باشد که از ارتفاع ایده آلی برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها برخوردار است . همچنین رویه این محصول به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل و نقل تشک بادی نمایید و در مواقع لازم از آن استفاده کنید . همچنین در بخش بالایی این تشک بادییک عدد محفظه باد تعبیه شده است که توسط آن و درکوتاه ترین زمان ممکن میتوانید اقدام به راه اندازی آن نمایید . همچنین این محصول در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از برترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه استفاده شده در تولید این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که استحکام این تشک را بیش از پیش افزایش داده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده است که لازمه ی تشک های بادی کمپینگ نیز می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی یک نفره به مشخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر و ارتفاع : 12 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با تشک های بادی خانگی از فضای کمتری برخوردار است اما با توجه به ماهیت استفاده از این محصول در کمپینگ ها و مسافرت ها فضای ایده آلی را شامل می شود . قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 130 کیلو گرم می باشد که ایده آل است و برای استفاده یک نفر کافی به نظر می رسد . همچنین وزن این محصول ب همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 0.4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی مواج با توجه به جنس بدنه مقاومی که دارد می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت های شما عزیزان به شمار بیاید . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 400 گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد . جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و به همین خاطر به راحتی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . تشک بادی کمپ OutdoorsmanLab با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن دربمنزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری پی وی سی 
 جنس کف پی وی سی دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ-
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 400 گرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی طولی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...