تشک بادی کمپ PVC

SimplySleeper SS-47T

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ PVC

تشک بادی کمپ PVC محصولی بسیار خاص و ویژه می باشد که می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های بازار برای استفاده در کمپ و ... باشد. جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی می باشد و  در رده بهترین های بازار قرار می گیرد، قسمت رویه دو لایه بوده و،همچنین قسمت زیرین آن نیز از نوع سه لایه همین ماده ساخته شده است تا در زمان استفاده از آن در شرایط نا معقول برای شما مشکل ساز نشود.

برای باد کردن ساده تر تشک علاوه بر دریچه تخلیه دابل لاک موجود، یک پمپ باد برقی پر قدرت نیز قرار داده شده است که به بدنه متصل شده است و در زمان حدود 2 دقیقه تشک را باد کرده و آماده استفاده می کند. این پمپ قابلیت تخلیه باد داخلی را نیز دارد و با این ویژگی باد داخلی تشک به صورت خودکار تخلیه می شود.

نقد و بررسی تشک بادی کمپ PVC

تشک بادی کمپ PVC

خرید تشک بادی کمپ و انتخاب تشک بادی که بهترین جالت را برای شما در سفرهایتان فراهم نماید به یکی از دغدغه های طرفداران کمپینگ تبدیل شده است . تشک بادی که در این بخش برای شما معرفی خواهیم کرد یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد . در ادامه این بحث قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی با برترین قیمت تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کمپ PVC همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی مشخصات ظاهری این محصول نماییم . در بخش بدنه این محصول از رویه مواج و دولایه استفاده شده است که یکی از خصوصیا ت رویه مواج این محصول گردش مطلوب هوا در میان بدن فرد مصرف کننده و سطح تشک می باشد و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری می کند . این تشک بادی در طرح ها و رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ کرم را فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد .

همچین برای راه اندازی این محصول در بخش کناری آن یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این تشک بادی نمایید . همچنین پمپ موجود دراین تشک بادی به صورت دابل لاک می باشد که به دوکاره است و توسط آن نیز می توانید باد تشک را هم خالی نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تشک بادی از پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت سیار بالایی را از خود نشان داده است . همچنین در بخش رویه این محصول از پی وی سی دو لایه و در بخش زیرین آن نیز از پی وی سی سه لایه استفاده شده است که این مقاومت و کیفیت بالا در ساخت در تعداد بسیار کمی از تشک های بادی به کار گرفته می شود . جنس پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و با توجه به این ابعاد میتواند گزینه مناسبی برای استفاده در چادر های مسافرتی و کمپینگ به شمار بیاید . همچنین وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 4.2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این تشک بادی با توجه به وزن سبکی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین خصویت هایی می باشد که درهنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

این تشک بادی یکی از محبوب ترین و مقرو ن به صرفه ترین تشک های بادی می باشد که به تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه استفاده شده در این تشک بادی از پی وی سی دولایه می باشد که استحکام این تشک را نسبت به سایر تشک های بادی رغیب بیش از پیش افزایش داده است . همچنین با توجه به وزن سبک و 4.2 کیلو گرمی ، این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . تشک بادی کمپ PVC با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC سه لایه
 پمپبله
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...