تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS

ALPS 7258027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS

تشک بادی کوهنوردی یک نفره محصولی از شرکت ALPS می باشد که به صورت تخصصی به تولید وسایل و ابزار های کوهنوردی و مسافرتی می پردازد، این تشک نیز یکی از بهترین محصولات این کمپانی می باشد و ابعاد بسیار مناسبی برای استراحت های مقطعی یا طولانی مدت در زمان کوهنوردی دارد، می توان آن را درون چادر مسافرتی و یا در محیط باز بدون نگرانی از سوراخ شدن تشک استفاده نمود. علاوه بر این به خاطر وزن کمی که این تشک بادی دارد در دسته محصولات پرتابل قرار می گیرد و می توان آن را درون کوله پشتی نیز برای سهولت حمل قرار داد.

نقد و بررسی تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS

تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS

اگر اهل سفر و از طرفداران کوهنوردی باشید بدون شک می دانید که تشک های بادی کوهنوردی باید دارای ویژگی های منحصربفردی باشند تا به خوبی بتواند نیاز های کوهنوردان را در طول سفر و به هنگام استفاده تامین نمایند . پس در هنگام خرید تشک بادی کوهنوردی باید به تمامی خصویت های آن توجه نمایید و بهترین گزینه را برای تامین نیازهای خود خریداری نمایید . تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی کوهنوردی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی با بهترین قیمت تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل و دارای ارتفاع 13 سانتی متری می باشد که از این رو می تواند به راحتی در درون چادرهای مسافرتی کوهنوردی و یا چادر های کمپینگ مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک بادی دارای بدنه ای همراه با لایه های مواج عرضی می باشد که به خوبی در جهت گردش هوا میان تشک و سطح بدن عمل کرده و از تعریق بدن شما به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این تشک بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با رضایت خاطر خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال میشود که توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از ادامه روز خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید این تشک بادی از وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت قابل قبولی برخودار می باشد و به راحتی می تواند وزن فرد مصرف کننده را تا 120 کیلو گرم تحمل نماید که نشان از کیفیت بالای محصول دارد . همچنین رویه مواج این تشک بادی به خوبی در جهت گردش هوای بین بدن و سطح تشک عمل می کند و از تعریق بدن فرد مصرف کننده به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین برای بالا بردن اطمیان خاطر در استفاده از این محصول در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است تا بیش از پیش استحکام این محصول را افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

یک تشک بادی خوب تشکی است که حمل آن نیز آسان باشد و بتوان آن را در شرایط مختلف به سادگی حمل و استفاده کرد. این تشک بادی نیز با ابعاد بسیار خوبی که دارد در دسته تشک های بادی پرتابل قرار می گیرد و ابعاد بسته بندی کوچکی دارد که قابلیت قرار گیری آن در کوله پشتی یا یک ساک حمل کوچک را می دهد .ابعاد این تشک بادی به اندازه های ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 60 سانتی متر و ارتفاع : 13 سانتی متر ) می باشد که گویای موضوع ذکر شده می باشد . با ابعاد بسیار کوچکی که تشک بادی کوهنوردی دارد توانایی تحمل 136 کیلوگرم وزن را به تنهایی دارد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 0.8 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی یک نفره یکی از برترین و محبوب ترین تشک های بادی می باشد که مخصوص کوهنوردی است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تشک های بادی کوهنوردی باز کند . جنس بدنه این تشک بادی از وینیل می باشد که در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است و به خوبی می تواند وزن فرد استفاده کننده از خود را تا 120 کیلو گرم مهار نماید . تشک بادی کوهنوردی یک نفره ALPS در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -----
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...