تشک بادی یکنفره اصل

intex 66950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یکنفره اصل

تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی سرخود از مناسب ترین تشک هایی که برای مصارف معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل سبز رنگ بوده و از ساختار موازی بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد. این محصول دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده و تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل می نماید.

تشک بادی یک نفره با طراحی بسيار جذاب ، روکش لطيف مخملی ، محصول تشک بادی یکنفره قابل استفاده در منزل ، محل کار ، منزل ، مسافرت و.... ،

محصول شرکت اینتکس  ، رنگ سبز ، کامفورت ، حجم بسیار کم ، از خصوصیات بارز این مدل تشک بادی باید به این نکته اشاره کنیم که : بسیار سبک ، کمجا ، نرم ، راحت ، قابلیت باز و جمع کردن در 5 دقیقه هستند و براحتی میتوان آن را در داخل کوله پشتی یا کیف دستی کوچک جای داد.

نقد و بررسی تشک بادی یکنفره اصل

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد سرخود یکی از تشک های بادی مخصوص سفر و حتی استفاده در محل کار بوده که ساخته شده از کیفیتی مناسب می باشد. محصولی با طراحی ساده و تولید شده در یک رنگ که جلوه زیبایی خاصی را به آن داده است. این کالا از ویژگی های مناسبی برای استفاده در مکان های مختلف بهره برده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تشک بادی همانند تشک های بادی دیگر بوده که به صورت مستطیلی ساخته شده است. تشکی که طراحی ساده و زیبایی داشته و از نشیمنگاهی مواج به صورت موازی بهره مند است. همچنین قسمت زیر آن نیز مانند قسمت رویه طراحی شده است. اما در قسمت پایین نشیمنگاه نیز یک پمپ باد پدالی به صورت سرخود قرار داده شده که در واقع داخل بدنه قرار گرفته است. این پمپ باد نیز به گونه ای قرار داده شده که هنگام استفاده از این کالا به هیچ عنوان آن را حس نکنید. اما دیواره های داخلی این تشک که بخش اصلی آن را تشکیل می دهد نیز به صورت موازی و پشت سر هم پیاده سازی شده است تا در برابر فشار های ناشی از وزن را به خوبی تحمل کند.

جنس بدنه

جنس بدنه اصلی این کالا مانند بسیاری از تشک ها ساخته شده از پلاستیک PVC فشرده بوده که از مقاومت بالایی در برابر آب و شرایط جوی مختلف دارد. بدنه ای که از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم در آن استفاده شده است. روکش مخملی که در قسمت نشیمنگاه و طرح چرم نیز در قسمت کناره ها و زیرین به کار رفته است. اما از آنجایی که مستحضرید روکش های مخمل می توانند در برابر تعرق بالا جلوگیری کرده و روکش های طرح چرم نیز می توانند قابل استفاده بر روی آب باشند. اما دیورا های داخلی این تشک نیز از نوع PVC فشرده چند لایه بوده که مقاومت بالایی را به این محصول می بخشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این تشک بادی یک نفره داشته معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که براحتی یک نفر را در خود جای می دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های تشک شده و علاوه بر این قابل استفاده در هر نوع چادر مسافرتی نیز خواهد بود. طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا به 136 کیلوگرم رسیده که با کمی کاستن باد بدنه می توان تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این کالا همانطور که در آیتم های بالا اشاره کردیم ضد تعریق بودن آن و همچنین داشتن رویه ای لطیف می باشد که لذت استفاده از این محصول را برای مصرف کننده بالا می برد. همچنین داشتن پمپ باد سرخود در این تشک نیز از دیگر ویژگی ها و مزیت های آن بوده که سبب می شود تا راحتی راه اندازی این محصول را بیش از پیش آسوده کند. البته این پمپ باد به صورت پدالی بوده و می تواند هم توسط پا و هم توسط دست اقدام به باد زدن نمود. علاوه بر این یک دریچه مخصوص باد نیز در قسمت انتهایی تشک قرار داده شده که می توان توسط آن نیز انواع پمپ های باد دیگری را به آن متصل کرده و تشک را باد نمود. اما وزن این محصول همراه باپمپ باد سرخود 4.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست آن را برروی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و اقدام به باد زدن توسط پمپ باد پدالی سرخود و یا پمپ باد های دیگر کنید. برای جمع نمودن آن نیز کافیست دریچه را باز نموده و باد آن را کاملا خالی کنید. اما برای مراقبت بیشتر از این کالا می توان آن را از اشیای تیز دور نموده و از روکش و یا کاور برای آن استفاده نمود. همچنین از پرش و جامپینگ کردن بر روی این تشک نیز باید جلوگیری شود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره با پمپ باد سرخود یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی مخصوص استفاده در سفر ها و همچنی محل کار که از کیفیت و طراحی مناسبی بهره مند است. برای خرید این کالا ار فروشگاه اینتکس کافیست از سه روش خرید اینترنتی ، تماس تلفنی ویا مراجعه حضوری استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...