تشک بادی یکنفره عرض 99

intex 68757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یکنفره عرض 99

تشک بادی یک نفره اینتکس ، محصولی دیگر همانند تشک یک نفره اینتکس اما با عرض ۹۹ سانتی متر که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. این محصول در واقع ساختاری موازی داشته و به دلیل استفاده از روکش مخمل قابلیت ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. از این تشک می توان در مکان های مختلف از جمله مسافرت های دور و نزدیک مورد راستفاده قرار داد.

تشک بادی یکنفره عرض ۹۹ با طول : ۱۹۱ و ارتفاع: ۲۲ سانتیمتر توضيحات : محصول تشک بادی یکنفره مدل جدید (قابلیت پر و خالی شدن در کمتر از ۲ دقیقه) تحمل وزن تا ۱۴۰ کیلو گرم ، روکش لطیف مخملی ضد تعریق سطح موجدار و بسیار نرم و راحت ، وزن سبک و قابلیت حمل آسان ، دارای ۴۸ ساعت ضمانت تست کالا ، برای خرید تشک بادی یکنفره با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمائید.

نقد و بررسی تشک بادی یکنفره عرض 99

تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 99 سانتی متر یکی دیگر از تشک های بادی یک نفره این شرکت بوده که با عرضی بزرگتر به بازار عرضه شده است. این محصول در واقع همانند مدل های با عرض 76 سانتی متر از طول و جنس بدنه یکسانی تولید و ساخته شده و می توان از آن برای تمام سنین در هر مکانی استفاده نمود. اما برای آشنایی بیشتر با این تشک بادی ساده اینتکس در ادامه همراه ما باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این تشک بادی به صورت ساده و بدون قسمت اضافی بوده که می تواند در هر محل مورد نظری از منزل، محل کار، سفر های مختلف و همچنین در انواع چادر های مسافرتی استفاده شود. اما این ارگونومی مستطیلی آن همانند سایر تشک های بادی بوده و از رویه مواج به شکل موازی در قسمت نشیمنگاه خود بهره مند است. همچنین قسمت مهم این تشک یعنی دیواره های داخلی آن نیز به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا به خوبی اوزان بالا را تحمل کند.

جنس بدنه

جنس بدنه تشکیل دهنده این تشک بادی پلاستیک PVC فشرده بوده که از دو نوع روکش برای آن استفاده شده است. روکش مخمل برای قسمت رویه که خود قابلیت ضد تعرق بودن را به ارمغان آورده و همچنین قسمت کناره ها و زیرین نیز از نوع طرح چرم پوشانده شده است که این نوع روکش نیز می تواند در برابر آب مقاوم باشد.

به همین دلیل می توان از آن بر روی آب های آرام و کم عمق و یا در سواحل استفاده نمود. قسمت دیواره های داخلی این تشک از نوع PVC فشرده بوده و چند لایه بوده تا بتواند مقاومت بالایی را در برابر فشار وزن های بالا بیاورد. همچنین این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم خواهد بود، زیرا که می توان از ان در مسافرت های مختلف نیز استفاده کرد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی تنها عرض آن از سایر تشک های یک نفره بیشتر است که همین موضوع سبب شده تا محدوده بیشتری را برای خوابیدن و یا استراحت بر روی آن به همراه داشته باشد. اما طبق این ابعاد، این تشک تا وزن ۱۴۰ کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی استاندارد که می توان آن را در صورت کم نمودن باد تشک تا ۲۰ کیلوگرم نیز افزایش داد. پس دیگر جای هیچ گونه نگرانی در فشار های زیاد به تشک نباشید.

سایر ویژگی ها

از ویژپی های خوب این تشک همانطور که در بالا اشاره کردیم ضد تعرق بودن آن است. دو آیتم مخمل بودن و مواج بودن قسمت نشیمنگاه خود از دلایل اصلی این ویژگی می باشد. همچنین وجود یک دریچه بزرگ برای باد کردن تشک نیز می تواند کمک شایانی را در راه اندازی سریع بخصوص با پمپ های باد برقی کند. البته یک پمپ باد دستی در سایز کوچک در کنار این محصول قرار داده شده که خود وزنی بسیار کم داشته و به دلیل داشتن نازل سه سر می توان از آن برای تمام محصولات بادی استفاده نمود. وزن این کالا با پمپ باد خود به 2.4 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب می باشد و می توان با توجه به این سبکی محصول توسط دست نیز به راحتی حمل شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. در هنگام باد کردن نیز باید توسط دست های خود مقدار دلخواه باد شدن تشک را بسنجیم تا از باد کردن بیشتر نیز جلوگیری شود. البته هنگامی که این تشک به خوبی شکل گرفت دیگر پس از آن نیازی به باد کردن نخواهد بود. برای جمع نمودن آن نیز کافیست باد آن را با باز کردن دریچه خالی کرده و سپس به صورت صحیح تا کرد. هنگامی که در حال استفاده از این تشک بودیم بهتر است سه مورد را برای حفظ سلامتی تشک رعایت کنیم که این سه مورد علارتند از: استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای ، پرش و جامپینگ نکردن بر روی تشک ، دور نمودن تشک از هر گونه اشیای تیز.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره اینتکس با عرض 99 سانتی متر یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی این شرکت بوده که با طراحی ساده خود در میان پر فروش ترین نوع تشک های بادی قرار گرفته است. برای خرید این کالا کافیست به صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه شود.

نوعخانگی، سفری
تحمل وزن140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دولایه
 پمپ
نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...