تشک بادی یک نفره اینتکس

intex 68950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
1,250,000
40%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس : تشک بادی یک نفره ساده اینتکس با طراحی بسیار فانتزی و شیک که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل آبی رنگ می باشد. این تشک در واقع مدل کوچکتر تشک های بادی یک نفره ساده بوده و با داشتن ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) می تواند تا وزن 100 کیلوگرم تحمل کند. اگر این ابعاد را با ابعاد مدل بزرگتر مقایسه کنید خواهید دید که عرض کمتری را برای این مدل از تشک بادی در نظر گرفته اند.

تشک بادی یک نفره اینتکس توضيحات محصول : تشک بادی یکنفره  مدل 2013 با کیفیت بالا مناسب برای استفاده در اتاق خواب ، گردشگری ، محل کار ، همراه با برچسب تعمیر تشک بادی ، با قیمت بسیار مناسب و ارزان.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره اینتکس

تشک بادی یک نفره اینتکس یکی از ساده ترین و رایج ترین تشک های بادی تولید شده از این شرکت بوده که در میان پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نوع تشک های بادی قرار می گیرد. اما این تشک به دلیل داشتن ابعاد و وزنی مناسب بیشتر در مسافرت ها کاربرد داشته و می توان از آن در محل های کار نیز استفاده نمود. در واقع این تشک بادی ساده ترین تشک تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تشک بادی از نوع ساده ترین آنها می باشد. محصولی که همانند بسیاری از تشک های بادی ارگونومی ساخت مستطیلی داشته و از رویه ای مواج در شکل موازی بهره مند است. رویه و یا نشیمنگاهی که قابلیت رد و بدل نمودن هوا را داشته و به همین دلیل می تواند در برابر تعرقات بالا جلوگیری به عمل آورد. این کالا در واقع هیچ طراحی اضافی بر روی خود ندارد. اما قسمت مهم این کالا لایه ها و نگهدارنده های داخلی آن بوده که ارگونومی ساخت موازی و پشت سر هم خواهد داشت. همین ارگونومی ساخت سبب می شود تا تحمل وزن بالایی را به همراه داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از عوامل مهم در هنگام خرید انواع محصولات بادی محسوب می شود، در خرید این تشک نیز باید توجه زیادی به آن شود. این تشک بادی نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC فشرده بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. برای این بدنه از دو نوع روکش مخصوص استفاده شده که قسمت رویه آن را روکش مخمل و کناره ها و زیرین را نیز روکش طرح چرم تشکیل می شدهد. روکش مخمل که خود سبب جلوگیری از تعرقات بالا و روکش طرح چرم نیز می تواند قابلیت مقاومت در برابر آب را به همراه داشته باشد. همچنین قسمت مهم این تشک یعنی لایه های داخلی که به دیواره های نگهدارنده معروف است نیز از نوع PVC فشرده چند لایه می باشد. به همین دلیل به خوبی در برابر اوزان بالا تحمل خواهد داشت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن نیز از عوامل مهم دیگر این کالا بوده که مورد توجه زیادی قرار می گیرد. ابعاد این تشک در حقیقت معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی یک نفر را نیز در خود جای دهد. ابعادی که شمل تمام قسمت های بدنه شده و طبق ارگونومی در نظر گرفته شده برای آن ابعادی استاندارد به نظر می رسد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این تشک بادی به 100 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی استاندارد خواهد بود. گرچه می توان با کمی کاستن باد تشک به این ویژگی تا 20 کیلوگرم اضافه نمود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به ضد تعرق بودن آن اشاره کرد. قابلیتی که می تواند برای تمام مشتریان بسیار کاربردی و مورد پسند باشد. علاوه بر این داشتن یک دریچه باد بزرگ در بدنه می تواند تاثیر بسیاری را در راه اندازی سریع و همچنین جمع آوری راحتر داشته باشد. همراه این کالا یک پمپ باد دستی بسیار سبک بوده که توسط نازل 3 سر خود می تواند برای تمای محصولات بادی مناسب باشد. اما وزن این تشک بادی همراه با پمپ باد خود به 2.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر محلی خواهد بود. البته از این تشک بیشتر در مسافرت ها و بخصوص در داخل چادر هاس مسافرتی استفاده می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز به متصل نمودن پمپ باد به دریچه اقدام کرده و آن را باد نمود. هنگام باد کردن کافیست تا تشک شکل کامل خود را بگیرد، سپس در آن زمان بادی به باد زدن خاتمه داد. البته مصرف کنندگان می توانند توسط دست خود نیز مقدار باد شدن بدنه را بسنجند. اما برای مراقبت بیشتر از این کالا کافیست آن را اشیای تیز دور نموده و بر روی آن پرش و جامپینگ انجام نداد. همچنین برای محافظت بیشتر از آن می توان از کاور و یا روکش پارچه ای نیز استفاده کرد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره اینتکس محصولی پر فروش، پر طرفدار و مقرون به صرفه که از خریداران زیادی نیز برخوردار است. محصولی با قابلیت ضد تعرق بودن و همچنین وزن کم برای حمل در  هر مکان که می تواند برای انواع سفر ها بسیار مناسب باشد. برای خرید این کالا کافیست از فروشگاه اینتکس به 3 طریق تلفنی، اینترنتی و حضوری اقدام نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...