تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت

bestway 67557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت

تشک بادی یک نفره بالش دار 2108 با پمپ باد 110 ولت از جدید ترین سری تشک های بادی چند کاره برای استفاده در منزل ، محل کار و بخصوص مسافرت های کمپینگ می باشد. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی بوده که از قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز برخوردار است تا امکان خرید آن آسان باشد. این تشک بادی یک نفره مانند مدل مشابه خود تنها در یک رنگ تولید شده و دارای جنس بدنه ای از نوع PVC با رویه جیر و طرح چرم می باشد. بدنه ای با ساختار دو لایه که دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم کوچکتر و قابلیت تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس می باشد. سطح رویه این تشک بادی بست وی به صورت مواج و موازی ساخته شده تا در زمان خواب موجب در بر گرفتن اعضای بدن و در نتیجه کاهش تعریق بدن مصرف کنندگان شود. روی بدنه یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. برای راه اندازی این تشک بادی کافیست از پمپ باد برقی 110 ولت تعبیه شده روی بدنه استفاده کرد. پمپ بادی که قابلیت راه اندازی سریع بدنه را داشته و امکان تخلیه باد توسط آن فراهم خواهد بود. یک ساک حمل نیز برای آن در نظر گرفته شده تا در زمان حمل مشکلی نداشته باشید.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بالش دار 2018 با پمپ 110 ولت

تشک بادی به عنوان یکی از بهترین و پر استفاده ترین محصول در میان تمامی محصولات بادی همواره دارای مدل های مختلفی بوده که می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. یکی از جدید ترین تشک های بادی تولید شده توسط بست وی مدل ۲۰۱۸ این تشک بادی می باشد که با ساختار بسیار خوب و رنگ بندی مشکی که دارد می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. قسمت اصلی آن کیفیت کاملا مناسبی دارد. لازم به ذکر است که این تشک بادی در دو مدل با پمپ های باد ۲۲۰ و ۱۱۰ ولتی تولید شده است و مدل ۲۲۰ ولتی به بازار داخلی ایران راه یافته است. در این قسمت قصد داریم به بررسی مدل ۱۱۰ ولتی بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

ساختار این تشک بادی بسیار خوب بوده و از بهترین مواد اولیه در ساختار آن استفاده شده است. بدنه این تشک بادی از PVC ضخیم ساخته شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. بخش رویه تشک از لایه های وینیل ساخته شده است که ضخامت استانداردی برای تحمل وزن یک نفره دارد. رویه این تشک با ساختار موازی که دارد باعث جریان یافتن هوا و اکسیژن از این قسمت ها می تواند باعث ضد تعریق شدن این تشک بادی شود و استفاده کردن از آن را برای طولانی مدت امکان پذیر کند. بخش بالایی تشک نیز دارای یک برآمدگی بوده که باعث می شود بتوان آن را به سادگی بدون بالشت استفاده کرد که این مورد باعث حمل لوازم کمتر در مسافرت ها می شود. قسمت های کناری بدنه این تشک بادی از لایه های پی وی سی ضخیم و براق ساخته شده است و مشابه رویه آن مشکی رنگ می باشد. از این رو تمیز کردن آن در صورت کثیفی کاملا ساده و تنها با استفاده از یک دستمال خیس میسر است. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول کاملا استاندارد است. تمامی مشخصه های یک کالای خوب برای استفاده در این تشک بادی نیز لحاظ شده است و می توان آن را در شرایط مختلف به سادگی حمل و استفاده کرد. طول تشک برابر با ۱۸۸ سانتی متر و عرض ان نیز حدود یک متر است که برای یک بزرگسال کاملا استاندارد می باشد. لازم به ذکر است که ارتفاع این تشک بر خلاف بسیاری از محصولات که بیش از ۲۵ سانتی متر نیستند، برابر با ۳۰ سانتی متر بوده و حسی مشابه بسیاری از تخت خواب های بادی به شما منتقل خوهد کرد. به دلیل وجود پمپ برقی بر روی بدنه این تشک از سایر تشک های هم رده خود کمی سنگین تر بوده و وزن آن حدود ۴ کیلوگرم می باشد. با این وجود می تواند تا ۱۳۶ کیلوگرم را به سادگی تحمل کرده و در شرایط مختلف ابزار اسایش و راحتی شما را فراهم کند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این محصول در ابتدا لازم است تا آن را در محیطی عاری از هرگونه شئ تیز پهن کنید. این محل باید کاملا مسطح باشد و فضای کافی برای قرار گیری تشک را داشته باشد. این فضا باید حداقل دو متر طول و یا یک متر و ۱۰ سانتی متر عرض داشته باشد. در مرحله اول پس از پهن کردن تشک لازم است تا آن را باد کنید. برای باد کردن می توانید از دو شیوه استفاده کنید. در صورت دسترسی به برق شهری ۱۱۰ ولتی می توانید پمپ برقی را به پریز متصل کنید و با روشن کردن پمپ،تشک بادی در زمان حدود دو تا سه دقیقه باد خواهد شد. در حالت دیگر نیز می توایند تشک را با استفاده از پمپ دستی و یا شارژی و فندکی در شرایط خارج از منزل راه اندازی کنید که این مورد خود زمان کمتر از ۵ دقیقه نیاز خواهد داشت. پس از پر شدن باد تشک، پمپ باد را خاموش کنید و یا در صورت استفاده از پمپ خارجی با بستن دریچه های تشک، پمپ را جدا کرده و از تشک استفاده کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...