تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA

LANGRIA 2424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA

تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند LANGRIA روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به زیبایی و همنین کیفیت ساخت ایده آلی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . رویه این تشک بادی با توجه به مواج بودن کاملا ضد تعریق می باشد و همچنین با توجه به آرگونومی ساختی که دارد بهترین حالت را برای شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . جنس بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش کف آن برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن که یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید 136 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل و برچسب تعمییرات ارسال می شود که توسط ساک حمل به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی تشک بادی حتی در مسافرت های خود نمایید . تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA ب برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA

تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی می باشد که با توجه به ساختار طبی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA هماه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار این محصول نماییم . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن انسان و سطح تشک عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . ابعاد این تشک بادی به اندازه های می باشد که به راحتی قابلیت استفاده درون چادرهای مسافرتی را داراست و از همین رو می توانید از این محصول در سفرها و کمپینگ های خود استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این تشک بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی این محصول باید از پمپ های باد دستی استفاده نمایید . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن و در مدت زمان کوتاهی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید . 

جنس بدنه :

در ساخت این تشک بادی با توجه به میزان فشاری که بخش های مختلف متحمل می شود از جنس های مختلف استفاده شده است . در همین راستا در بخش رویه این محصول از پی وی سی جیر استفاده شده است که دارای رویه ای نرم و منعطف با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین در بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که تا قابل قبولی مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد . همچنین به علت اینکه فشار اصلی وزن فرد مصرف کننده را کف این محصول نگهداری می کند ، در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است تا خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که نشان از استاندارد بودن ابعاد آن دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و برای نگهداری وزن یک نفر بسیار ایده آل است . همچنین وزن خود محصول برابر با 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد .

جمع بندی :

این تشک بادی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادیی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ساختار طبی که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . همچنین جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد و در بخش های کناری و کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . تشک بادی یک نفره با رویه مواج LANGRIA با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها  دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...