تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار

Aerobed 2000010614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار

تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار محصولی جدید و فوق العاده از Aerobed است که با خلاقیت های طراحان و مهندسان این شرکت تولید و عرضه شده است که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت و راحتی با تمامی تشک های بادی تفاوت دارد. این رویه باعث شده است که تشک بادی یکنفره آئرو بد بسیار راحت تر از سایر تشک های بادی به نظر برسد که پس از اولین تجربه استفاده از آن نیز متوجه آن خواهید شد. این تشک بادی کاملا ضد تعریق می باشد و برای مصارف طولانی مدت بهترین گزینه ممکن در میان تشک های بادی به حساب می آید. جنس رویه تشک از وینیل می باشد که در عین مقاومت بسیار خوب آن نرمی و انعطاف مناسبی نیز به همراه دارد که باعث می شود طول عمر آن مناسب تر و بهتر از سایر تشک های بادی هم رده خود باشد. خوشبختانه بر روی لبه پایینی بدنه آن قرار داده شده است که می تواند آن را در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه باد کرده و استفاده کرد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار

تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار

اگر شما هم قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم حتما تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار را مشاهده کرده و خصوصیات ان را نیز مورد بررسی قرار دهید. این محصول فوق العاده شکیل و با کیفیت بوده که مناسب برای استفاده تمام سنین و همین طور معقول برای استفاده در منزل و بلند مدت می باشد. با ما همراه باشید تا این محصول را بیشتر بشناسیم......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که باعث می شود تا افراد به وسیله ان تصمیم به خرید یک تشک بادی بگیرند نوع طراحی و در واقع شکل ظاهری و رنگ بندی یک محصول است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول رنگ یک دست ابی دارد که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. بدنه اصلی این تخت دارای شیارهای موازی و عرضی می باشد که بر روی این محصول به شکل کامل قرار گرفته اند که باعث خلق یک احساس فوق العاده و هم چنین نرمی بی نظیری می شود. علاوه بر این ها این شیار ها باعث می شود تا از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری شده و به راحتی بتوانید بر روی این محصول بدون استرس استراحت کنید. در بخش انتهایی این تشک یک عدد پمپ باد نیز قرار گرفته است که به سادگی با متصل کردن ان به برق شهری می توانید این محصول را به صورت اتوماتیک و در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید. هم چنین بر روی این تشک یک عدد روکش فوم دار نیز قرار گرفته است که سفید رنگ بوده و ساختار مشبک دارد که به مراقبت بیشتر از این محصول کمک شایانی کرده و هم چنین تاثیر فوق العاده ای بر روی این تخت در کیفیت و لطافت ان دارد.

جنس بدنه

جنس رویه این محصول از نوع وینیل جیر می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع وینیل و کف این تشک هم از نوع وینیل دو لایه طراحی و تولید شده است. سطح رویه این تشک هم به صورت مواج و به صورت ضد تعریق طراحی گردیده است که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در این بخش قصد داریم به بررسی  ابعاد و وزن این تشک هم بپردازیم. در همین ارتباط باید گفت که این تشک دارای طول 188 سانتی متر ، عرض 99 سانتی متر و همین طور ارتفاع 23 سانتی متر است. هم چنین این محصول می تواند 136 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که نشان از مقاوم بودن و همین طور کیفیت بالای ساخت این کالا داشته و به راحتی تمامی افراد حتی سنگین وزن هم می توانند با اطمینان خاطر بر روی این محصول به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در ابتدای این مطلب و در بخش طراحی و ارگونومی ساخت به ان اشاره کردیم این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود است. در همین ارتباط شما تنها کافی است تا این محصول را به برق وصل کرده و قسمت اهرم مانند گرد روی این پمپ باد را نود درجه بچرخانید. سپس مشاهده خواهید کرد که این تشک به صورت اتوماتیک باد شده و در کمتر از 3 دقیقه به صورت کامل شکل می گیرد و می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین خالی کردن این محصول هم به همان سرعت و به سادگی انجام می گیرد. برای مراقبت از این محصول هم می توانید روکش و رویه این محصول را شست و شو کرده تا همیشه تمیز باقی بماند. هم چنین هر وسیله ای که امکان سوزاندن و همین طور سوراخ کردن این محصول را دارد را از کنار ان دور کنید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره با پمپ برقی و روکش فوم دار یک محصول فوق العاده شکیل و با کیفیت می باشد که دارای رویه و سطح مواج بوده و هم چنین پمپ برقی سر خود نیز به همراه دارد. این محصول هم چنین دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید . حهت خرید این محصول می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران اقدام کرده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه وینیل جیر
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپبله
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 با پمپ برقی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...