تشک بادی یک نفره بزرگ کرم رنگ

AeroBed 85113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بزرگ کرم رنگ

تشک بادی یک نفره بزرگ کرم رنگ محصولی جدید و فوق العاده از کمپانی آئرو بد می باشد که رویه ای بسیار نرم و راحت دارد که آن را برای استفاده های طولانی مدت به یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های بازار تبدیل می کند، این تشک فوق العاده راحت بوده و یکی از بهترین گزینه های بازار برای استفاده های شبانه به مدت های بیش از 8 ساعت می باشد. بخش های کناری این تشک بادی از PVC مخملی ساخته شده است این قسمت نیز به صورت کامل مخملی می باشد و کاملا نرم است. از سایر مشخصات این تشک بادی می توان به والف دابل لاک آن اشاره کرد. این نوع والف از خروج هوا جلوگیری کرده و راه اندازی آن را ساده تر می کند. تشک بادی یک نفره کرم رنگ از بزرگ ترین تشک های یک نفره بازار می باشد و عرض آن حدود 20 سانتی متر بیشتر از تشک های بادی استاندارد بازار می باشد. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بزرگ کرم رنگ

تشک بادی یک نفره بزرگ کرم رنگ یکی از انواع محصولات بادی ساخت شرکت اینتکس است که در طراحی و ساخت آن راحتی استفاده و مصرف کننده در اولویت قرار گرفته است.این محصول بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است که این استقبال و فروش بالای این محصول را باید در ویژگی های بسیاری که دارد خلاصه کرد.این تشک بادی از لحاظ جنس و کیفیت در حد استاندارد میباشد که  در این مطلب قصد داریم که به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم.پس با ما همراه باشید. 

طراحی و جنس :

این محصول دارای کیفیت جنس و ساختار بسیار با کیفیتی میباشد که  طراحی منحصر به فردی داشته و باعث آسودگی در استفاده از آن شده است.تشک های بادی دیگر معمولا  دارای شیارهای عمودی هستند که این موضوع ممکن است بعضی ها را در استفاده ازآن ناراحت کند بنابراین این بار تصمیم گرفته شده است که به جای شیار از حفره هایی استفاده شود که در عمل همان کارکرد شیار ها را دارند  و باعث شده اند که تشک هنگام استفاده بسیار راحت باشد و علاوه بر آن باعث عبور جریان هوا شده و  خاصیت ضد تعریق بودن به آن ببخشدجنس این محصول مانند محصولات بادی دیگر از جنس PVC میباشد که استفاده از این نوع جنس در بیشتر محصولات بادی با کیفیت و استاندارد که فروش بالایی داشته اند متداول است  همچنین استفاده از  این جنس در ساختار و بدنه علاوه بر راحتی باعث شده تا وزن این تشک تا حد بسیار زیادی پایین بیاید و در عین حال مقاومت بسیار بالایی در مقابل  فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن واردد شود داشته باشند.

ابعاد و وزن : 

این تشک دارای  ابعادی به صورت 203 سانتی متر طول،120 سانتی متر عرض و ارتفاع 25 سانتیمتر میباشد . با این ابعاد این تشک قابلیت تحمل وزنی بیشتر   160 کیلوگرم را دارد و با این ابعاد ذکر شده  این تشک وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد این وزن پایین سبب شده است که بتوانید به راحتی  در منزل آن را منتقل کرده و یا در مسافرت های خانواگی  بتوانید به راحتی آن را در ماشین جا  داده و با خود حمل کنید و با همراه داشتن ساک مخصوص  کار حمل و نقل آن  نیز بسیار ساده تر خواهد شد. تشک بادی یکنفره کرم رنگ  برای استفاده های داخلی و  در منزل ساخته و طراحی شده و ابعاد آن نیز با توجه به همین موضوع اندازه گیری شده است که باعث سهولت استفاده و همچنین پیدا کردن مکان مناسب برای آن شده است.

جمع بندی:

این محصول دارای وزن مناسب جهت حمل و نقل ،ابعاد مناسب برای استفاده ی راحت تر و همچنین جنس با کیفیت بدنه از نوع PVC میباشد که کیفیت کلی محصول را بسیار بالاتر برده است.از دیگر ویژگی های این تشک بادی میتوان به  پمپ باد برقی آن اشاره کرد که در کمترین زمان ممکن تشک را قابل استفاده میکند.همچنین جنس به کار رفته در بدنه این محصول در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی کارکرد یکسانی دارد.این تشک بادی دارای جنس بدنه فوق العاده مقاومی میباشد اما در صورت بروز مشکل  میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی اقدام به رفع آن کنید و یا با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس حاصل کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
به همراه دو عدد بالش
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...