تشک بادی یک نفره کامفورت با عرض 99

bestway 67407

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کامفورت با عرض 99

تشک بادی یک نفره با عرض 99 سانتی متر از سری تشک های بادی یک نفره شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که همانند نوع دو نفره خود از نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت بهره مند بوده و دو قابلیت بسیار مهم طبی و ضد تعریق بودن را به ارمغان خواهد آورد. قابلیت هایی که می توانند نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مناسب باشد. این تشک تنها تفاوتی که با نوع یکنفره دیگر خود داشته عرض آن می باشد که کمی بزرگتر است. از ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن وزن بسیار مناسب و همچنین قابلیت استفاده در انواع سفر ها بخصوص در چادر های مسافرتی می باشد. این تشک همچنین از یک پمپ باد دستی مجزا نیز برخوردار بوده که می تواند در مدت زمان کوتاهی این کالا را راه اندازی کند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کامفورت با عرض 99

تشک های بادی شرکت اینتکس همواره دارای تنوع زیادی برای تمام سلیقه ها بوده و هست و این شرکت تا کنون تشک های بادی بسیاری را تولید کرده که تقریبا تمام آنها استقبال خوبی را تجربه کرده اند.یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی که توسط شرکت اینتکس به تولید رسیده است تشک بادی یک نفره کامفورت است که فروش خوبی را در بازار پشت سر گذاشته است.در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر این محصول با ویژگی های آن آشنا شویم.پس با ما همراه شوید.

طراحی جنس بدنه:

از مهترین ویژگی های یک تشک بادی بادی مرغوب جنس بدنه آن میباشد که هر خریداری به آن توجه میکند.جنس رویه ی تشک بادی یک نفره جیلونگ از PVC سه لایه و روکش آن از مخمل ضدتعریق می باشد که در هنگام استفاده بدن شما تعریق نمی کند و می توانید با لذت بسیار از آن استفاده کنید . در داخل این تشک دیواره هایی تعبیه شده است تا در مقابل وزن بالا تحمل تشک را بالا ببرد و نگرانی از بابت ایجاد مشکل برای تشک برای شما به وجود نیاید . جنس کناره های این تشک از طرح چرم بوده و به همین دلیل می توان این تشک را به عنوان تشکی ضدآب نام برد و از آن در آب استفاده کرد .مانند بسیاری دیگر از تشک های بادی این محصول نیز از طراحی ساخت و ارگونومی  مستطیلی بهره میبرد و با توجه به طرح مربعی روی تشک باعث عبور جریان هوا شده این خاصیت  موجب می شود تا در هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نشود و خواب و استراحی آسوده داشته باشید . دیواره های داخلی این تشک نیز موجب بالا رفتن مقاومت این تشک شده تا در هنگام استفاده از آن نگران ایجاد مشکل برای تشک نباشید و به راحتی از آن استفاده کنید . رنگ این محصول ترکیبی از مشکی و  سفید می باشد که در کنار هم زیبایی خاصی را به تشک شما می بخشد. 

ابعاد و تحمل وزن

یکی دیگر از ویژگی های این محصول داشتن ابعاد مناسب است که مصرف کننده میتواند به راحتی آن را در فضای مناسبی قرار دهد و به استفاده از آن بپردازد.این تشک دارای ابعاد ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد . این ابعاد شامل تمام قسمتهای این محصول می باشد و دارای قسمت های اضافه نمی باشد . وزن 2.3 کیلوگرمی این محصول موجب این می شود که بتوان این تشک را به هر مکانی انتقال داد و ار آن استفاده کرد . تحمل وزن این محصول 120 کیلوگرم می باشد که برای یک تشک یک نفره وزنی مناسب بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد .در اندازه گیری ابعاد این تشک دقت شده تا بتوانید محل مناسبی برای آن پیدا کنید و در این مورد به مشکلی بر نخواهید خورد و تحمل وزن این تشک با توجه به ظرفیتی که دارد بسیار مناسب میباشد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کامفورت یک محصول ایده عال برای کسانی می باشد که به یک تشک با وزن کم و کیفیت بالا نیاز دارند و می خواهند تشک را همراه خود جابجا کنند .ویژگی های این محصول را در قسمت های بالا توضیح دادیم . از جمله این ویژگی ها به روکش ضدتعریق و همچنین ضدآب بودن تشک می توان اشاره کرد . وزن کم این محصول نیز یکی از ویژگی های این تشک محسوب می شود که می توان به کمک این ویژگی ، تشک را به همراه خود به سفر برد و از آن استفاده کرد .همچنین در صورت استفاده درست و رعیات نکات مراقبتی این تشک تا سالها بدون بروز هیچگونه مشکلی برای شما کار خواهد کرد.  برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...