تشک یکنفره با پل ابریشمی

intex 64790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک یکنفره با پل ابریشمی

تشک بادی یک نفره کمپینگ اینتکس یکی از جدیدترین و بهترین تشک های بادی مخصوص مسافرت که علاوه بر PVC از الیاف ابریشمی نیز برای ساخت آن در قسمت داخلی به کار رفته است. این محصول که وزنی سبک داشته برای استفاده در هر نوع مسافرتی بسیار تاثیر گذار می باشد.

تشک بادی یکنفره با پل ابریشمی دارای قدرت تحمل وزن بالا سبک و راحت در دسترس . این تشک بهترین تجربه کمپینگ را برای شما فراهم میکند . ساخته شده از الیاف ابریشم فشرده در ناحیه داخلی محصول .با رنگبندی روشن و شاد . تهیه شده از پی وی سی و پلی استر فوق العاده سخت .ایجاد یک سطح صاف در عین حال قوی به هنگام استراحت . ساخت و ساز الیاف این محصول با تکنولوژی فیبر خواب با مقاومت بالا تشکیل شده و با یک سطح چند لایه مقاومت بالایی را در برابر سوراخ شدن فراهم می سازد .

نقد و بررسی تشک یکنفره با پل ابریشمی

تشک بادی یک نفره با پل ابریشمی یکی از بهترین و مقاوم ترین تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. محصولی جدید با تکنولوژی ساخت بسیار عالی که می تواند برای انواع سفر ها بخصوص سفر های مغناطیسی بسیار مناسب باشد. این محصول از ویژگی های بسیار خوبی بهره برده که در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این کالا همانند سایر تشک های بادی بوده و به صورت مستطیلی ساخته شده است. محصولی که از نشیمنگاهی مواج به شکل موازی بهره برده و قسمت زیرین آن نیز به همین شکل می باشد. اما دیواره ها و یا همان پل های داخلی تشک نیز به صورت موازی پشت سر هم ساخته شده و بسیار مقاوم خواهد بود. البته نحوه قرار گیری این پل ها بگونه ای بوده که بتواند در برابر انواع فشار ها تحمل پذیری بالایی را داشته باشد.

جنس بدنه

این تشک بادی جنس بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم داشته که می تواند توان مقاومت بالایی را در برابر برخورد اشیا و یا شرایط جوی مختلف به ارمغان آورد. این تشک در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC فشرده به همراه پلی استر بوده که قدرت بدنه این محصول را بیش از پیش بالا می برد. همچنین در این کالا از دو نوع روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و همچنین الیاف شمعی در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. روکش مخملی که قابلیت ضد تعریق بودن و همچنین الیاف شمعی نیز می تواند قابلیت مقاومت در برابر آب را به همراه داشته باشد. اما قسمت بسیار مهم این تشک دیورا ها و یا همان پل های داخلی تشک بوده ساخته شده از الیاف های ابریشمی بسیار مقاوم و به هم پیوسته می باشد. دیواره هایی که به پل های ابریشمی معروف بوده که سبب شده تا در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا را به خوبی تحمل کند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این تشک بادی دارد معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 15 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت تشک می شود. محصولی که می تواند به راحتی یک نفر را در خود جای داده و قابلیت استفاده در درون انواع چادر های مسافرتی را برای ما به همراه داشته باشد. طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا به 136 کیلوگرم رسیده که می توان با کمی کاستن باد تشک تا 20 کیلوگرم به این ویژگی افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این تشک همانطور که گفتیم ضد تعرق بودن آن و همچنین استفاده از پل و روکش های ابریشمی در آن می باشد. بدنه ای مقاوم و بسیار با کیفیت که قابلیت استفاده از آن را در هر مکانی تحت هر نوع شرایط جوی به ما می دهد. همچنین داشتن پمپ بادی سرخود از نوع باتری خور دیگر ویژگی های این کالا بوده که علاوه بر پمپاژ باد می تواند عمل مکش باد را نیز انجام دهد. اما وزن این کالا به همراه پمپ باد سرخود به 8 کیلوگرم رسیده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز اقدام به باد زدن تشک نمایید. برای جمع نمودن آن نیز باید دریچه را باز کرده و سپس باد آن را کاملا خالی کرد. اما مراقبت از این کالا بسته به سه عامل بوده که این سه عامل عبارتند از: دور نمودن تشک از اشیای تیز ، پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن و همچنین استفاده از روکش و یا کاور برای تشک در زمان استفاده نکردن از آن.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره با پل ابریشمی یکی از بهترین و جدیدترین تشک های بادی ساخته شده برای انواع سفر های بوده که از بهترین کیفیت و ویژگی ها بهره مند است. برای خرید این کالا از فروشگاه اینتکس کافیست از سه روش خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری استفاده کرد.

نوعمسافرتی
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول 191سانتی متر
عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دولایه الیاف ابریشمی
 پمپ
نوع پمپ پمپ باتری خور
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای بدنه بسیار با کیفیت
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...