تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی

bestway 67406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی از سری تشک های بادی با کیفیت و مقاوم بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین می باشد. محصولی برای استفاده سنین بزرگسالان که از نشیمنگاهی مواج با روکش کامفورت بهره برده که قابلیت مهم طبی بودن را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. همچنین این نشیمنگاه نیز می تواند در برابر تعرق بالای مصرف کنندگان نیز مقاومت کند. به دلیل مواج بودن سطح رویه هوا به خوبی در این قسمت رد و بدل شده و باعث می شود تا احساس بسیار خوبی را به کاربران در هنگام استفاده از تشک بادی بدهد. در همین جهت می توان از آن برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده نمود. این تشک از ویژگی های بسیار خوبی همچون سبک بودن بهره برده و می توان به راحتی آن را در هر مکانی دلخواه بخصوص مسافرت ها نیز حمل نمود. در کنار این کالا یک پمپ باد قرار داده شده تا به راحتی این تشک را راه اندازی نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی

تشک بادی بک نفره کامفورت بست وی

شرکت بست وی را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا دانست . این شرکت توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت و مناسب برای تمام سلیقه ها تولید کند و بتواند محصولاتی مناسب برای تمام سنین و سلیقه ها عرضه کند . تشک بادی بک نفره کامفورت نیز از محصولات این شرکت می باشد که از محصولات جدید این شرکت بوده و دارای کیفیت بسیار یبالایی می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

در نگاه اول رنگ این محصول توجه شما را به سمت خود جلب خواهد کرد . استاده از رنگ مایل به سفید بر رویه آن و همچنین استفاده از رنگ مشکی در قسمت کف آن ، زیبایی محصول را دوچندان کرده است . رویه مواج این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده هوا در زیر کمر شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود . البته مخمل استفاده شده بر روی این محصول نیز به ضد تعریق بودن تشک کمک بسزایی نموده است . همچنین این تشک به طور کامل طبی بوده و برای کسانی که دارای درد های گردن و کمر می باشند نیز مناسب می باشد . همچنین به خوبی از تمام فضای تشک استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . به سبب این استفاده بهینه ، تشک فضای کمی را اشغال می کند و می توانید آن را حتی در اتاق های کوچک استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این تشک بادی کامفورت از پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی استحکام بالای آن در برابر ضربه و فشار و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد که مناسب برای استفاده در این محصولات می باشد .رویه این محصول از پی وی سی باروکش مخمل می باشد که این ویژگی به ضد تعریق بودن تشک کمک بسزایی نموده است و همچنین استفاده از روکش کامفورت بر روی این محصول سبب این شده است تا بیمارانی که دارای مشکلات عضلانی و استخوانی می باشند بتوانند از آن استفاده کنند . بخش کناری این محصول نیز پی وی سی طرح چرم و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه ، وارد شدن وزن شما بر روی این قسمت می باشد که می بایست تشک تحمل این وزن را به طور کامل داشته باشد . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی یک نفره بست وی دارای 185 سانتی متر طول ، 76 اسنتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه مناسبی برای استفاده یک نفر می باشد که البته فضای اضافی نیز در اختیار دارید که با کمی راعایت کردن نکات ایمنی تا 2 نفر نیز می توانند از این تشک استفاده کنند . البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که وارد شدن فشار بیش از حد بر روی بدنه این محصول ممکن است به بافت های داخلی آن آسیب وارد کند و یا باعث بروز مشکل برای تشک شود . تحمل وزن استاندارد این محصول 136 کیلوگرم می باشد که البته با کم کردن مقداری از باد محصول می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . وزن 2 کیلوگرمی این تشک بادی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و به مقدار دلخواه تشک را باد کنید . البته توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد تشک ممکن است به محصول آسیب وارد کند . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید . در هنگام قرار دادن تشک بر روی زمین نیز توجه داشته باشید که سنگ ریزه و یا اشیاء نوک تیز در زیر تشک وجود نداشته باشند زیرا باعث سوراخ شدن تشک خواهند شد . در هنگام استفاده نیز باید مراقب برخورد اشیاء نوک تیز با محصول باشید زیرا ممکن است باعث سوراخ شدن آن شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی یک نفره با رویه کافورت محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و همچنین تحمل وزن بالا می باشد . از ویژگی های این محصول می توان به طبی بودن تشک ، وزن کم و اندازه مناسب آن اشاره نمود . در صورت وجود هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...