تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

bestway 67001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 یکی از سری تشک های بادی در خانواده تشک های بادی طبی شرکت بست وی که برای سنین بزرگسال تولید و عرضه گشسته است. این تشک از لحاظ سایز نوع بزرگتر تشک های یک نفره طبی بست وی محسوب شده به دلیل اینکه از طول و عرض بیشتری برخوردار می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و به دلیل داشتن طراحی مواج در قسمت سطح رویه و داشتن روکش کامفورت از قابلیت طبی و ضد تعریق بودن بهره مند خواهد بود. این تشک بادی دارای وزن و حجمی بسیار مناسب بوده تا امکان جا به جایی راحت تر آن فراهم شود. این کالا می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در چادر های مسافرتی نیز باشد.

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

انتخاب و خرید تشک بادی متناسب با نیاز های افراد یکی از مهمترین نکاتی می باشد که باید در هنگم خرید تشک های بادی به آن توجه نمایید . تشک بادی که انتخاب می کند باید مناسب برای شرایطی باشد که خواهان استفاده از این محصول در آن شرایط هستید . تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازاراهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . همچنین علاوه بر آن قیمت تشک بادی نیز یکی دیگر از مسائل مهمی می باشد که با توجه به کیفیت تشک بادی تعیین می شود .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد دارم تا اقدام به بررسی ابعاد ظاهری این تشک بادی نماییم و شما را با طراحی این محصول بیشتر آشنا نماییم . این تشک بادی دارای ابعادی استاندارد و به صورت مستطیلی شکل می باشد که با توجه به ابعادی که دارد قابل استفاده در چادرهای مسافرتی نیز می باشد . این تشک بادی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا در جهت جلب رضایت شما عزیزان گام برداشته باشیم . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در مواقع بروز مشکل و توسط آن به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین رویه این تشک بادی به صوت مشبک و مواج می باشد که از لحاظ آرگونومی ساخت بدن را در بهترین حالت قرار داده و از کمردرد و یا خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری می کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین استفاده شدن از لایه های کامفورت و طبی در این محصول بر کیفیت و راحتی آن به شدت افزوده است و حس لذت بخش خوابیدن بر روی تشک های سنتی را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیات آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

تشک های بادی با توجه به ظرفیتی که شامل می شوند دارای ابعاد استانداردی نیز می باشند . ابعاد تشک بادی یک نفره بست وی به مشخصات ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای ایده آل آن دارد و از همین رو به خوبی می تواند فضای مورد نیاز بای استراحت یک نفر را فراهم کند . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه نمایید زیرا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 130 کیلو گرم می باشد که در نوبه خود ایده آل می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بدنه کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...