تشک بادی یک نفره بست وی با لامپ همراه

bestway 67405N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی با لامپ همراه

تشک بادی یک نفره با لامپ محصولی ساده از شرکت بست وی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که برای استفاده در هر مکانی مانند منزل، محل کار و همچنین مسافرت بوده و برای تمام سنین مناسب خواهد بود. نشیمنگاه این تشک بادی به صورت مواج بوده که می تواند علاوه بر ایجاد رویه ای راحت و لذت بخش در برابر تعرق نیز جلوگیری کند. اما این تشک از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده و همراه خود یک لامپ روشنایی دارد. لامپی که می تواند استفاده از تشک را در مسافرت ها راحت تر کند. همچنین یک پمپ باد دستی نیز در کنار این محصول قرار داده شده که در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می کند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بست وی با لامپ همراه

شرکت بست وی از تولیدکنندگان برتر محصولات بادی در سراسرجهان می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند و طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارد . در ادامه به توضیح درباره تشک بادی با لامپ این شرکت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی بست وی یکی از ویژه ترین طراحی های این شرکت می باشد که دارای قابلیت جالبی می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . رنگ آبی استفاده شده در این محصول زیبایی خاصی را به تشک بخشیده است و به یک محصول ایده آل تبدیل شده است . رویه ی موج دار و مخملی نیز موجب این می شود تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . از ویژگی های منحصر به فرد این محصول که شرکت بست وی برای اولین بار در این تشک تعبیه نموده است لامپ مخصوصی است که در بالای تشک قرار داده شده است تا بتوان از آن در هنگام مطالعه استفاده نمود و به عنوان یک چراغ مطالعه از آن استفاده کرد . این یکی از ویژگی های خاص این محصول به شمار می آید . 

جنس بدنه

بدنه ی این تشک بست وی از جنس پی وی سی مستحکم می باشد که در اکثر محصولات بادی استفاده می شود . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی این می باشد که پی وی سی دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که در کنار دیواره های داخلی که در داخل تشک تعبیه شده اند مقاومت تشک را دوچندان کرده است . رویه ی این محصول نیز از پی وی سی طرح مخملی می باشد که علاوه بر زیبایی قابلیت ضدتعریق بودن را نیز به تشک بخشیده است و در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . این تشک به گونه ای طراحی شده است که حتی می توان از آن بر روی آب استفاده نمود و برای تشک مشکلی پیش نخواهد آمد .

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی با لامپ بست وی دارای 185 سانتی متر طول ، 86 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای استفاده یک نفر می باشد و به مشکل فضا در آن برخورد نخواهید کرد . تحمل وزن 130کیلوگرمی این محصول نیز موجب این می شود تا در هنگام استفاده خیال راحتی داشته باشید و استرس پاره شدن و یا ترکیدگی را نداشته باشید . البته در صورت نیاز نیز می توانید به کمک کم کردن مقداری از باد تشک ، تحمل وزن آن را افزایش دهید و از آن استفاده کنید . وزن 1.8 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن این محصول بر روی سطحی مسطح و بدون وجود هرگونه اشیاء اضافی ، پمپ باد را به تشک متصل نموده و اقدام به باد زدن تشک نمود . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . مراقبت از محصولات بادی نیز امر مهمی می باشد که می بایست رعایت کرد تا مشکلی برای این محصولات پیش نیاید . برخورد اشیاء تیز و یا داخ مانند سیگار و ذغال ممکن است دچار سوراخ شدن و یا پارگی آنها شوند . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی با چراغ بست وی محصولی جدید و ویژه می باشد که برای اولین بار این شرکت اقدام به تولید محصولی به همراه لامپ کرده است که از استقبال خوبی نیز برخوردار شده است و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات بادی دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 1.8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 سطح مواج و ضد تعرق
 قابلیت استفاده بر روی آب
 دارای لامپ روشنایی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...