تشک بادی یک نفره بیضی شکل

AM 100104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بیضی شکل

تشک بادی یک نفره بیضی شکل از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس میباشد که با ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی خاص به بازار عرضه شده است و راحتی مصرف کننده در آن در اولویت اول قرار گرفته است و با توجه به خرید و توجه خریداران میتوان گفت که در این موضوع بسیار موفق عمل کرده است.این محصول دارای ابعاد مناسب برای استفاده در منزل میباشد و دارای طول این 185 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر است که این ابعاد برای تقریبا تمام تشک های بادی تک نفره مشابه میباشد و همچنین با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 136 کیلوگرم را دارد و میتوانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید که با توجه به داشتن ساک مخصوص حمل و نقل این کار ساده تر نیز میشود.این تشک در نوع خانگی،سفری تولید شده است. جنس رویه این تشک از PVC مخملی ، جنس بخش کناری از PVC طرح چرم و جنس کف آن از PVC دو لایه می باشد.استفاده از این جنس در طراحی و ساخت این محصول باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه شده است و کیفیت بدنه آن را تا حد زیادی اقزایش داده است.در طراحی این محصول دقت شده است که نصرف کننده بسیار راحت باشد بنابر این روی سطح این محصول به صورت شیار دار طراحی شده تا علاوه بر راحتی خاصیت ضد تعریق به آن ببخشد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بیضی شکل

تشک بادی یک نفره بیضی شکل

تشک بادی یک نفره بیضی شکل یک تشک فوق العاده خاص و جذاب است که ساخت شرکت اینتکس می باشد. این محصول به تازگی تولید و روانه بازار شده است و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. علاوه بر این ها ساختار این محصول هم با سایر تشک های بادی موجود در بازار متفاوت است و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا به صورت کامل به نقد و بررسی این محصول پرداخته و ان را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از اسم و شکل و شمایل این تشک پیداست این محصول ارگونومی ساخت بیضی شکلی دارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که لبه های اصلی این کالا دقیقا همانند بیضی بوده و به صورت نیم دایره ای ساخته شده اند که این محصول نرمی بیشتری پیدا کرده و ظاهری متفاوت را هم به دست اورد. علاوه بر این ها رویه اصلی این محصول هم به صورت خطوط شیار دار و موازی هم ساخته شده است که باعث شده تا در هنگام خوابیدن بر روی این تشک احساس فوق العاده ای به شما دست دهد. علاوه بر این ها در بخش بالایی این محصول هم دریچه باد این محصول قرار گرفته است که به سادگی می توانید ای محصول را از این طریق باد کرده و استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ ان است که رویه اصلی یکدست نقره ای بوده و لایه زیرین این محصول هم به صورت یکدست مشکی طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

بدنه این تشک یکی از مقاوم ترین جنس های موجود در بازار را به خود اختصاص داده است. در همین خصوص اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول به صورت طرح چرم بوده و از نوع PVC طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع طرح چرم بوده و کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

این تشک بادی در زمانی که در داخل بسته بندی قرار دارد به صورت کلی 2 کیلو گرم وزن دارد. هم چنین این محصول دارای ابعاد ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر ، ارتفاع : 22 سانتی متر ) است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این کالا قادر است تا 136 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص راه اندازی این محصول همان طور که در ابتدای بخش طراحی به ان اشاره کردیم باید گفت که در قسمت بالایی این تشک یک عدد دریچه باد تعبیه شده است. شما می توانید به سادگی و از طریق پمپ باد دستی مجزا که در کنار این محصول به چشم می خورد به سادگی این تشک را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین برای جمع اوری و خالی کردن این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که می توانید به سادگی و با باز کردن دریچه باد این محصول باد داخلی را خالی کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که در گام اول اشیا نوک تیز نزدیک این کالا نباشد چون باعث سوراخ شدن و پارگی بدنه می شود. هم چنین سعی کنید بیش از وزن 136 کیلو گرم را هم به این محصول وارد نکنید چون باعث اسیب های جدی می شود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره بیضی شکل یک کالای با دوام و باکیفیت است که به صورت ضد تعریق طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول طبی بوده و مناسب برای استفاده تمام افراد می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...