تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters

Fox Outfitters B00L2YPKIA

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters

تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters یک محصول فوق العاده برای تفریحات و کمپینگ به حساب می آید که تمامی مشخصه های یک تشک بادی برای استراحت و استفاده در شرایط غیر عادی را به همراه دارد. بسته بندی و حجم باد نشده تشک به حدی کوچک است که با یک تبلت کوچک 8 اینچی برابری می کند. به علاوه با وجود ساک حمل می توانید تشک را به سادگی بیشتری تولید و استفاده کنید. تشک بادی یک نفره بیضی به صورت Self Inflating تولید شده است به این معنی که به دلیل حجم و محفظه کوچک آن می توانید حتی با فوت کردن نیز تشک را باد کرده و استفاده کنید. به همین دلیل خرید پمپ باد برای این محصول پیشنهاد نمی شود. در کنار این مشخصه ها تشک بادی فاکس حالت بیضی شکل داشته که گرد کردن گوشه های تشک مستطیلی حاصل شده است و باعث می شود حجم بسته بندی تشک کاهش یابد اما از راحتی آن کاسته نشود که به نظر شیوه ای بسیار خوب و منطقی در ساخت تشک های کمپینگ به حساب می آید. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters

تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters یکی دیگر از تشک های بادی زیبا و منحصربفرد می باشد که برای استفاده در شرایط کمپینگ به دلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد فوق العاده می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به گونه ای می باشد که در حالت بسته بندی و خالی شده از باد به اندازه ناچیزی جای می گیرد و این تشک بادی یکنفره در حالت بسته بندی به اندازه یک تبلت 8 اینچی فضای را اشغال می کند و از وزن بسیار کمی برخوردار است به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد و مناسب برای استفاده کمپینگ ها و سفرهای طولانی مدت است . در ساخت این تشک بادی زیبا از Self Inflating استفاده شده است ، بدین منظور که از به راحتی و حتی با دهان نیز قابل باد شدن می باشد و این امر شما را از شر به همراه داشتن پمپ های بادی نیز راحت می کند . همچنین علاوه بر آن شما عزیزان می توانید به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز سفارش دهید تا به هنگام کمپینگ و در صورت بروز مشکل در بدنه تشک بادی به راحتی و توسط برچسب تعمییرات اقدام به تعمییر آن نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن محیط نرم و منعطف را برای شما فراهم می آورد که به هنگام استراحت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد و همچنین برای بالا بردن کیفیت و مقاومت این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که از استحکام مثال زدنی نیز بخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters به اندازه های ( طول : 183 سانتی متر ، عرض : 51 سانتی متر و ارتفاع : 8 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما در شرایط کمپینگ فراهم می آورد . همچنین یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد که در برآورده کردن نیاز های شما نیز نقش بسزایی را ایفا می کند . این تشک بادی یک نفره قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلو گرم را دارد که در مقایسه با تشک های خانگی کمی کمتر می باشد اما با توجه به ماهیت استفاده از آن در کمپینگ بسیار ایده آل است . همچنین وزن این محصول 1 کیلو گرم است که نشان از مهندسی ساز بودن آن دارد .

جمع بندی :

تشک بادی یک نفره بیضی Fox Outfitters می تواند یک گزینه بسیار ایده آل و همه چیز تمام برای استفاده در شرایط کمپینگ باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 183 سانتی متر
 عرض 51 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...