تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی

bestway 67013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی

تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی یکی از جدید ترین تشک های بادی سفری تولید شده با جنس بدنه PVC با رویه برزنتی می باشد. این تشک دارای قابلیت تاشو بوده که قابلیت تبدیل به حالت های مختلف به وسیله بند سرخود می باشد. طراحی قسمت رویه این محصول به شکل مواج بوده به همین دلیل هنگام خواب روی این کالا به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد. طراحی چند تکه بدنه موجب شده تا از دریچه باد های مجزا برای راه اندازی بهره مند باشند. محصولی که از وزن و حجم بسیار کمی برخوردار بوده به همین دلیل جای گیری بسیار کمی در زمان حمل خواهد داشت. این تشک بادی یک نفره به راحتی و در کمترین زمان ممکن به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی

تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی همانطور که از نامش پیداست از سری محصولات تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد که روانه ی بازار شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید . این تشک بادی دارای ساختار چند تکه می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . در ادامه این مقاله قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه  این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید از آن  در سفرهایی که دارای فضای کافی برای به همراه داشتن تشک بادی نیستید استفاده کنید . همچنین ساختار سه لایه این تشک بادی ، انعطاف پذیری آن را به شدت بالا برده است و جای کمتری را اشغال می کند که این موضوع در سفر امری ضروری به حساب می آید . همچنین هر کدام از این تکه ها دارای محفظه هایی جداگانه می باشد که قابلیت باد کردن محصول را در حالت های دلخواه برای شما امکان پذیر کرده است . یکی دیگر از ویژگی های این تشک بادی بدنه تاشو آن می باشد که نشان از طراحی مهندسی شده ی این تشک بادی دارد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی زیبا از پی وی سی با رویه برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین رویه استفاده شده در این تشک بادی از نوع مواج می باشد که از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد که در سفر امری ضروری به حساب می آید و از نکات برتری این تشک بادی مسافرتی نسبت به سایر تشک های بادی به حساب می آید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی مسافرتی مطابق با استانداردهای روز جهانی می باشد که توسط برند محبوب اینتکس و  پس از سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات بادی با کیفیت روانه بازار شده است . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 159 سانتی متر ، عرض : 53.3 سانتی متر و ارتفاع : 14 سانتی متر ) می باشد که فضای  خوبی را برای شما فراهم می آورد و رضایت خاطر را به همراه خواهد داشت . یکی دیگر از ویژگی های خوب این تشک بادی وزن بسیار پایین این محصول می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد ، وزن این محصول تنها 1.1 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل و جا به جایی آن را بیش از پیش راحت کرده است . همچنین این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 90 کیلو گرم را دارد که در دسته بندی تشک های بادی مسافرتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی آب خوردن و توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک امکان پذیر است . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد را به محفظه ی باد این تشک بادی متصل کرده و باد را به درون آن  هدایت کنید . فقط باید توجه داشته باشید که از جامپینگ بر روی محصولات بادی  خودداری کرده زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش  می دهد . همچنین از برخورد اجسام تیز به تشک بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که از جنس پی وی سی با رویه برزنتی ساخته شده است و نشان از کیفیت بالای آن دارد . ساختار این تشک بادی مسافرتی به صورت سه لایه می باشد که هر کدام از قسمت ها دارای محفظه باد مخصوص  به خود است . تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی  با برترین کیفیت و قبمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوع سفری
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 159 سانتی متر
 عرض 53.5 سانتی متر
 ارتفاع 14 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 نوع بدنه ساده
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.1 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 دارای رویه ضد تعریق
 قابلیت تاشو
 بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...