تشک بادی یک نفره سبز دو تکه کودک

JL027311-G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره سبز دو تکه کودک

تشک بادی یک نفره سبز دو تکه کودک از سری تشک های بادی مخصوص سنین کودکان بوده که توسط شرکت جیلانگ تولید و عرضه شده است. این تشک بادی یک نفره دارای ساختار دو تکه یا دوقلو بوده که شامل بدنه اصلی و یک تشک بادی مجزا در قسمت کف بدنه می باشد. محصولی سبک و با دوام که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده که محلی راحت برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این تشک سطح رویه ای مواج موازی داشته که هنگام نشستن و یا دراز کشیدن در آن به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد و باعث می شود تا با جریان بهتر هوا از تعریق بالا جلوگیری کند. این محصول برای استفاده خردسالان و حتی نوزادان نیز به دلیل داشتن دیواره بادی به عنوان محافظ گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این کالا به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره سبز دو تکه کودک

تشک های بادی بدون شک در مدل های مختلف می توانند نظر افراد مختلفی را به سوی خود جلب کنند. هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند و در کنار آن با توجه به بدنه با کیفیتی که دارند می توانند بر خلاف عموم سالهای بسیاری همراه شما باشند. یکی از این تشک های بادی محصولات لبه داری است که با طراحی مناسبی که دارند می توانند برای استفاده کودکان و نوجوانان کاملا مناسب باشد. بخش های اصلی بدنه این تشک ها از جنس پی وی سی ساخته شده است و ساختار مخملی آن نیز باعث می شود تا فشار را به خوبی تحمل کند و از تعرق نیز جلوگیری کند. بخش های اصلی تشک های بادی به خوبی طراحی شده است که در ادامه قصد داریم به یکی از بهترین مدل های آن در بدو تولید بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

این تشک بادی دو تکه می باشد و ساختار کاملا متفاوتی با سایر تشک های بادی رایج در بازار دارد. بخش اصلی آن از تم رنگی سبزی بهره می برد و بخش های دیگر آن نیز سفید می باشد که ترکیب دوست داشتنی و خوبی را به آن بخشیده است. این دو قسمت تشک را می توان از هم جدا کرده و آن را به صورت دو نفره مورد استفاده قرار داد. قسمت داخلی و کوچکتر دارای رویه مخملی و کاملا ضد تعریق می باشد اما قسمت داخلی برای استفاده نیاز به بخشی مخملی دارد که می توان با استفاده از پتو نیاز خود را رفع کنید. تشک فضای بسیار استانداری را اشغال می کند و به سادگی می توان آن را حمل کرده و با صرف مدت زمان کوتاهی آن را در مسافرت ها نیز برای کودکتان آماده کنید.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه تشک بادی دو تکه از جنس PVC مستحکم می باشد که در اکثر محصولات بادی استفاده می شود . دلیل استفاده از PVC محصولات بادی این می باشد که پی وی سی دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش کف این تشک بادی از PVC دولایه می باشد می باشد که استحکام بالایی می باشد . همچنین بخش کناری این محصول از PVC طرح چرم می باشد که در کنار دیواره های داخلی که در داخل تشک تعبیه شده اند مقاومت تشک را دوچندان کرده است . رویه ی این محصول نیز از PVC مخملی می باشد که علاوه بر زیبایی قابلیت ضد تعریق بودن را نیز به تشک بخشیده است و در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . این تشک به گونه ای طراحی شده است که حتی می توان از آن بر روی آب استفاده نمود و برای تشک مشکلی پیش نخواهد آمد .

ابعاد و وزن

تشک بادی دو تکه کودک دارای ۱۵۲ سانتی متر طول ، ۸۹ سانتی متر عرض و ۱۸ سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای استفاده یک نفر می باشد و به مشکل فضا در آن برخورد نخواهید کرد . تحمل وزن ۶۰ کیلوگرمی این محصول نیز موجب این می شود تا در هنگام استفاده خیال راحتی داشته باشید و استرس پاره شدن و یا پاره شدن را نداشته باشید. البته در صورت نیاز نیز می توانید به کمک کم کردن مقداری از باد تشک ، تحمل وزن آن را افزایش دهید و از آن استفاده کنید. وزن ۱.۵ کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید .

روش راه اندازی

برای راه اندازی این تشک بادی ابتدا محل مناسبی را انتخاب کنید که عاری از هر گونه شئ تیز باشد و کاملا صاف باشد. سنگریزه ها و چوب های کوچک ممکن است به بدنه این تشک بدون اینکه شما مطلع شوید صدمه بزنند. ابتدا تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و سپس بر روی زمین پهن کنید. در ادامه محفظه باد اصلی آن را توسط تبدیل متوسط پمپ برقی یا دستی باد کنید، در انتها از بسته بودم کامل دریچه تخلیه اطمینان حاصل کنید. پس از انجام این مراحل تشک آماده استفاده می باشد و در صورت نگهداری مناسب می توانید سالها از آن بدون مشکل استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 152 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلانگ
 دارای سطح موازی
 ابعاد بسته بندی: 30×25×7 سانتی متر
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...