تشک بادی یک نفره طبی کلمن با عرض 96

coleman 20792

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طبی کلمن با عرض 96

تشک بادی یک نفره طبی کلمن با عرض 96 سانتی متر یکی از بزرگترین نوع تشک های بادی یک نفره از لحاظ عرضی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت رویه و روکش طرح چرم در قسمت کناری و زیرین می باشد. نشیمنگاهی که این کالا داشته از نوع کامفورت بوده که دو قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را به همراه خواهد داشت. در واقع مواج بودن سطح رویه نیز می تواند در این دو قابلیت موثر باشد. از این تخت بادی نه تنها می توان برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده نمود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن وزن سبک و قابلیت استفاده در انواع چادر های مسافرتی خواهد بود. همچنین بر روی این تشک یک پمپ باد برقی سرخود با دو قابلیت پمپاژ و مکش باد نیز تعبیه شده است که کار راه اندازی این تشک را آسوده تر می کند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره طبی کلمن با عرض 96

شرکت کلمن یکی از تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که محصولات این شرکت در سراسر دنیا محبوب بوده و طرفداران بسیاری دارد . در ادامه به توضیح درباره تشک طبی یک نفره کلمن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی این تشک بادی در عین سادگی بسیار زیبا بوده و از رنگ آمیزی جالبی نیز بهره می برد که بسیار مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته است. این تشک بادی از ترکیب دو رنگ سفید و آبی بهره می برد که زیبایی خاصی را به محصل بخشیده است . محصولی که طراحی شیک و ساده ای داشته و از ارگونومی مستطیلی با نشیمنگاهی مواج بهره مند است. اما هر تشک بادی بخصوص این تشک یک قسمت بسیار مهمی دارند که آن قسمت بر می گردد به دیواره های نگه دارنده داخلی تشک که نقش اصلی را در تحمل وزن این محصول بر عهده دارند. دیواره هایی که به صورتی مقاوم ساخته شده و به شکل موازی در داخل تشک به کار رفته است تا به خوبی بدنه اصلی را نگه دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی کلمن از پی وی سی مخملی بوده و علاوه بر زیبایی راحتی بسیاری را نیز به همراه دارد .  کناره و همچنین قسمت زیرین آن را نیز پی وی سی دو لایه تشکیل می دهد. اما روکش مخمل در این کالا خود نیز می تواند در جلوگیری از تعرق بالا جلوگیری کرده و احساس راحتی بسیاری را به کاربر بدهد. . همانطور که می دانید تنها حساسیتی که بدنه تشک های بادی همانند سایر محصولات بادی خواهند داشت، برخورد اشیای تیز به آنهاست. البته بسته به کیفیت بدنه هر تشکی می تواند حد و اندازه مقاومت خاص خود را در برابر برخورد وسیله های تیز داشته باشد. قسمت مهم دیگری که باید به آن اشاره نمود دیواره های داخلی آن بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برای مقاومت بیشتر می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی دارای 185 سانتی متر طول و 96 سانتی مترعرض می باشد که اندازی ی بسیار مناسبی برای یک تشک یک نفره می باشد . همچنین این تشک بادی کلمن دارای 24 سانتی متر ارتفاع می باشد که ارتفاع بسیار مناسبی برای استفاده بوده و در هنگام استفاده احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . تحمل وزن این تشک نیز 136 کیلوگرم می باشد که می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود و مشکلی برای تشک پیش نخواهد آمد . همچنین می توانید با کم کردن مقداری از باد تشک تحمل وزن آن را افزایش نیز بدهید . وزن این محصول نیز حدود 2.5 کیلوگرم می باشد که می توانید به راحتی آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید .

نحوه مراقبت و راه اندازی

مراقبت از محصولات بادی نیز امر مهمی می باشد که می بایست به آن توجه داشت . در اثر برخورد اشیاء تیز با این محصولات ممکن است برای تشک مشکل پیش بیاید و یا باعث سوراخ شدن آنها بشود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی این محصول نیز می بایست پس از قرار دادن آن بر روی طحی صاف نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . 

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کلمن محصولی جدید و با کیفیت از شرکت کلمن می باشد که از بدنه ای مقاوم و همچنین ضدآب تهیه شده است . همچنین رویه ی مخملی این محصول نیز به جلوگیری از تعریق بدن کمک بسزایی نموده است و می توان یکی از ویژگی های این محصول به شمار آورد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر نیز می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 طبی و ضد تعرق
 دارای سطح مواج
 مناسب تمام افراد بخصوص بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...