تشک بادی یک نفره مخصوص مسافرت

intex 68711

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مخصوص مسافرت

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس تشکی با جنس PVC با روکش برزنتی مقاوم که قابل استفاده در هر مکانی از جمله روی سنگ و خاک می باشد. این تشک دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 15 سانتی متر) بوده و می تواند تا وزن 133 کیلوگرم را تحمل کند. این تشک به همراه خود یک پمپ باد دستی داشته که می تواند این کالا را در مدت زمان 3 دقیقه باد کند. تشک بادی یک نفره مخصوص مسافرت با عرض 76 و طول 191 مناسب برای سفر با جنس برزنتی  بسیار کوچک و کم حجم برای قرار گرفتن در ساک و کوله پشتی ، با کیفیتی بی نظیر بهترین گزینه برای داخل چادر مسافرتی و طبیعت گردی از تشکهای بادی اینتکس برای خواب در حین سفر و داخل ویلا و یا در منزل جهت استفاده های دائمی میتوانید استفاده کنید قیمت این نوع تشک ها بسیار به صرفه و ارزان میباشد و از لحاظ استفاده بسیار نرم و راحت میباشند ، این گونه تشکهای بادی ميتوانند همراه خوبی در هنگام مسافرت های طولانی مدت باشند ، از این تشک خواب بادی در داخل خودرو روی صندلی های عقب خودرو نیز میتوان استفاده کرد ، اگر قصد خرید تشک بادی مسافرتی را دارید با مرکز فروش تهران اینتکس نمایندگی فروش تشکهای بادی در ایران تماس بگیرید تا مشاوران و همکاران ما اطلاعات بیشتری را راجع به محصولات ذکر شده در اختیار شما بگذارند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره مخصوص مسافرت

تشک بادی یک نفره مسافرتی یکی دیگر از تشک های مخصوص سفر در مناطق آب و هوایی مختلف بوده که ساخته شده توسط شرکت اینتکس در بالاترین کیفیت می باشد. محصولی با قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب که می تواند گزینه مناسبی نیز برای سفر های کوهستانی باشد. این تشک از ویژگی های خوبی بهره می برد که در ادامه به بررسی بیشتر این کالا می پردازیم. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در این تشک بادی به صورت خاصی انجام شده است. با اینکه شباهت بسیاری از لحاظ ساخت به سایر تشک های بادی داشته اما به دلیل استفاده در سفر های مختلف از کمی تغییرات مانند انعطاف پذیری بهره مند شده است. تشکی که به صورت مستطیلی طراحی شده و از نمشینگاهی مواج به صورت افقی برخوردار است. نشیمنگاهی که می تواند عاملی موثر در برابر جلوگیری از تعرق بالای افراد باشد. همچنین قسمت زیرین آن نیز همانند قسمت رویه ساخته شده و هیچ تفاوتی به جز نوع جنس روکش با یکدیگر ندارند. علاوه بر این دیواره های داخلی تشک نیز به صورت موازی و پشت سر هم پیاده سازی شده تا در برابر اوزان بالا تحمل خوبی را داشته باشد. اما یکی از مهمترین ارگونومی های تعبیه شده در این کالا انعطاف پذیری بالای آن بوده هنگام جمع نمودن تشک به مقداری زیادی از گرفتن فضا جلوگیری می شود. یعنی می توان به راحتی در هر محلی کوچک مانند صندوق عقب خودرو جای داد. قابلیت خوبی که می تواند بدون شک برای مشتریان مزیتی موثر محسوب شود.

جنس بدنه

اما جنس بدنه این تشک همانند بسیاری از تشک های بادی یک نفره ساخته شده از پلاستیک PVC فشرده بوده که در دو لایه تعبیه شده است. بدنه ای مقاوم که می تواند در شرایط جوی مختلف مانند گرما و سرما و هوای بارانی مقاوم بوده و در برابر آب نیز توان مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. همچنین از دو نوع روکش در این تشک استفاده شده است. روکش برزنتی که قسمت های رویه و کناره را در بر گرفته و روکش طرح چرم نیز قسمت زیرین را پوشش می دهد. اما در اینجا روکش برزنتی خود می تواند قابلیت هایی همچون ضد تعریق بودن و مقاوم بودن در برابر اشیای تیز را برای مصرف کننده به ارمغان آورد. قیمت مهم این تشک که به دیواره های داخلی آن بر می گردد نیز ساخته شده از جنس PVC فشرده چند لایه می باشد. دیواره هایی که می تواند به خوبی در برابر فشار ناشی از وزن افراد مصرف کننده مقاوم باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک بادی مسافرتی در نظر گرفته شده معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 15 سانتی متر) بوده که به راحتی یک نفر را در خود جای می دهد. همچنین این ابعاد تمام قسمت های بدنه را شامل شده و قابلیت استفاده در داخل چادر های مسافرتی را نیز به ما می دهد. طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول به 136 کیلوگرم می رسد. تحمل وزنی استاندارد که با کمی کاستن باد بدنه تشک می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوبی که برای این کالا در آیتم های فوق اشاره کردیم، ضد اّ بودن و همچنین قابلیت جلوگیری از تعرق بالا می باشد. علاوه بر این با توجه به مسافرتی بودن این کالا، در برابر شرایط جوی نیز مقاوم خواهد بود. به همین دلیل می توان از این تشک در سفر های کوهستانی و کوهنوردی نیز استفاده کرد. داشتن بدنه ای منعطف با قابلیت تا شدن در چندین سطح به صورت گرد نیز خود می تواند باعث اشغال کمتر فضا شود. در این تشک یک دریچه باد مخصوص وجود داشته که به دلیل اندازه مناسب خود این قابلیت را به ما می دهد که در مدت زمان کوتاهی تشک مورد نظر را راه اندازی و یا جمع کنیم. البته در کنار آن نیز یک پمپ باد دستی مجزا قرار داده شده تا توسط نازل سه سر آن نه تنها این تشک بلکه تمام محصولات بادی را نیز راه اندازی کنیم. اما وزن این تشک همراه با پمپ باد خود به 3.5 کیلوگرم رسیده که وزنی مناسب برای حمل در هر مکانی خواهد بود. البته وجود یک ساک حمل گرد کوله ای برای این تشک می تواند بیش از پیش حمل این محصول را برای ما آسوده کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تشک بادی بسیار آسوده می باشد و تنها کافیست پس از پهن نمودن آن در سطحی صاف و مطمئن پمپ باد را به دریچه مخصوص متصل کرده و اقدام به باد زدن نماییم. باد زدن این تشک را تا زمانی ادامه می دهیم که تشک کاملا شکل بگیرد. البته می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه راه اندازی و باد شدن تشک را نیز سنجید. برای جمع نمودن آن نیز باید باد تشک را از دریچه کاملا خالی کرده و به صورت صحیح آن را جمع کنیم. برای مراقبت بیشتر از این محصول بهتر از اشیای بسیار تیز را از بدننه تشک دور کرده و بر روی آن پرش و یا جامپینگ نکنیم. همچنین برای حفاظت بیشتر می توان از روکش های مخصوص و یا کاور برای پوشش آن در زمان استفاده نکردن به کار برد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره مسافرتی اینتکس محصولی بسیار با کیفیت و فانتزی برای انواع سفر های گرم و سرد بخصوص کوهنوردی که می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید شما نیز باشد. تشکی با وزن بسیار مناسب و راه اندازی و جمع نمودن آسان که از قیمتی مقرون به صرفه نیز بهره می برد. برای سفارش این کالا از فروشگاه اینتکس باید از سه روش خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری اقدام کنید.

 نوع سفری
 تحمل وزن 133 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...