تشک بادی یک نفره مخمل بزرگ

Kamp-Rite SIP391

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مخمل بزرگ

تشک بادی یک نفره مخمل بزرگ یکی از محصولات بسیار خوبی است که ساختار کاملا متفاوت و جدیدی در مقایسه با سایر تشک های بادی دارد، بخش اصلی بدنه این محصول مخملی بوده و به همین دلیل حجم بسته بندی بزرگ و وزنی در حدود 10 کیلوگرم دارد، برای استحکام، پایداری و مقاومت بیشتر، این تشک بادی از 4 محفظه بدی جداگانه ساخته شده است. این نوع ساختار که با نو آوری شرکت کمپ ریت به وجود آمده است تا کنون باعث به وجود امدن راحت ترین و بهترین متد در ساخت تشک های بادی شده است و راحتی در حد تشک های سنتی و یا بهتر از آن برایتان به همراه خواهد داشت. این محصول در سه سایز تولید شده است و که این مدل نوع متوسط آن است، به دلیل عرض 137 سانتی متری، می توان آن را برای دو نفر نیز استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره مخمل بزرگ

تشک بادی یک نفره مخمل بزرگ به عنوان یکی از تشک های متفاوت از محصولات بادی اینتکس و بست وی در اولین استفاده نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. تشک بادی یک نفره دارای طراحی بسیار خوب و رضایت بخشی بوده و می تواند راحتی خوبی را برایتان به ارمغان آورد. این تشک بادی دارای رویه ای مخملی بوده و حس تشک های سنتی را در هر محلی برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین رنگ بندی سبز این محصول نیز باعث می شود تا بتوان از این تشک بادی در شرایط مختلف مانند کمپینگ استفاده کرد. این تشک بادی با ویژگی های مثبتی که دارد یکی از بهترین های تولید شده تا به امروز است که در ادامه قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی

ظاهر این تشک بادی بسیار زیبا بوده و ساده و شکیل است. و از رنگ بندی سبز و کرمی در آن استفاده شده است. نوع ساختار تشک نیز همانند بسیاری از تشک های بادی در این رده مستطیلی بوده و برای استفاده یک نفره می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. بخش رویه این تشک بادی رنگ سبز داشته و کاملا مخملی می باشد از این رو در استفاده های طولانی مدت کاملا راحت است. بر خلاف تشک های رایج بازار که رویه با ساختار تشک ترکیب شده است اما این تشک بادی دارای رویه ای مخلی و ساختار موازی داخلی می باشد که با جریان دادن هوا در ضد تعریق شدن این تشک تاثیر فراوانی دارد. قسمت های کناری نیز کرم رنگ است و کاملا ساده می باشد و تنها در قسمتی از آن دریچه تخلیه هوا یا والف قرار داده شده است که از نوع دابل لاک می باشد و راه اندازی آن را ساده تر می کند. 

ابعاد و وزن

تشک طبی دو نفره بست وی دارای ۱۹۸ سانتی متر طول ، ۱۳۷ سانتی متر عرض و ۳۰ سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بزرگی برای یک تشک یک نفره می باشد و حتی دو نفر بزرگسال یا کودک می توانند از آن به راحتی استفاده کنند . تحمل ۲۰۰ کیلوگرمی این تشک نیز از ویژگی های این تشک محسوب می شود که با احتیاط و استفاده آرام از آن ، می توان تحمل وزن را بالاتر نیز برد و از آن استفاده نمود . البته باید مراقبت های لازم را داشت تا به تشک و دیواره های داخلی آن آسیبی نرسد .اندازه ی این تشک به طوری می باشد که می توان از آن حتی در اتاق خواب های کوچک نیز اسفاده کرد و جایگزین مناسبی برای تخت های سنتی می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه ی تشک یک نفره مخملی بزرگ  از پی وی سی دولایه در قسمت زیرین و یک لایه در بخش کناره و رویه ها می باشد که از این مواد در اکثر تشک های بادی مورد استفاده قرار میگیرد که از مقاومت بالایی برخوردار میباشد. همچنین رویه ی این محصول نیز همانطور که از نام آن مشخص است مخملی و کاملا ضد تعریق می باشد که در عین زیبایی برای جلوگیری از تعرق بدن نیز مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از PVC در تشک بادی بسیار مرسوم می باشد زیرا این ماده از استحکام بالایی برخوردار می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر وزن بالا داراست . همچنین از ویژگی های بدنه ی این محصول می توان به ضدآب بودن تشک نیز اشاره نمود که بسیار کارامد می باشد. اما ممکن است در صورت برخورد مداوم با آب لایه های مخملی آن صدمه ببیند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی در ابتدا لازم است محلی را برای قرار گیری آن مشخص کنید که عاری از هرگونه شئ تیز باشد چرا که در صورت برخورد و فشار شخص ممکن است به ساختار تشک صدمه وارد شود. در ادامه تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن تشک می رسد. محفظه باد اصلی تشک را با استفاده از دریچه بزرگ پمپ باد دستی و یا دریچه متوسط پمپ باد برقی باد کنید. سپس با بستن دریچه پیچی بدنه و باز کردن درب مکشی تشک را به سادگی سفت کنید. دریچه دوم باد این محصول از خروج هوا جلوگیری می کند و راه اندازی آن را ساده تر می کند. لازم به ذکر است که پریدن و یا فشار آوردن و برخورد شئ تیز می تواند باعث صدمه دیدن بدنه تشک شود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه مخملی
 جنس بخش داخلی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10.1 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...