تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ

I002IS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ

تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی یک نفره برای استفاده در انواع مسافرت ها بخصوص در داخل چادر های مسافرتی بوده که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC ضخیم با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت زیرین تشک استفاده شده است. این تشک دارای سطح نشیمنگاه کامفورت بوده و به دلیل داشتن لایه های قوی در داخل بدنه قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. طراحی مواج در سطح رویه تشک باعث می شود تا تهویه هوا به خوبی انجام شده و از تعریق بالا نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول وزن و حجم بسیار کم در حالت جمع شده بوده که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا وجود خواهد داشت

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کامفورت کمپینگ

تشک بادی یک نفره کمپینگ یکی از انوع تشک های بادی میباشد که در زمان عرضه به بازار از کیفیت وفروش بالایی برخودار بوده است و میتواند محصولی کاربردی برای سنین مختلف باشد و علاوه بر آن این تشک های بادی  بهترین وسیله برای جایگزینی تخت های ثابت و سفت میباشد که در استفاده های طولانی مدت ممکن است باعث کمر درد شما شوند و از طرف دیگر میتوانید آن را در کمپ های کوتاه مدت مورد استفاده قرار دهید.این تشک یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده تا کنون است که در ادامه این  مطلب قصد بررسی تمام ویژگی های آن را داریم.پس با ما همراه باشید.

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی دارای ابعادی معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 185 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که این ابعاد برای استفاده دو نفره در نظر گرفته شده است با این وجود قادر است تا وزنی بیش از 300 کیلوگرم را تحمل کند.نکته ای که در اینجا میتوان به آن اشاره نمود این است که با کمتر کردن باد این تشک بادی میتوانید به تحمل فشار آن بی افزایید.این ابعاد طبق استاندارد های شرکت برای استفاده یک نفر ساخته و طراحی شده است و هنگام استفاده فضای خالی بیشتری نیز برای راحتی در نظر گرفته شده و  تمام ابعاد آن به طور کامل اشغال نمیشود.همچنین وزن این محصول در حالت بسته بندی بسیار سبک بوده و حدود سه کیلوگرم وزن دارد که این موضوع در حمل و نقل بسیار به کمک میاید.

 

طراحی و ساخت :

قسمت مهم این کالا که دیواره های داخلی آن بوده که به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده است.در طراحی و ساخت این محصول راحتی استفاده کننده در اولویت اول قرار گرفته است و توانسته در این رابطه موفق ظاهر شود.ساختار کلی این محصول به صورت مستطیلی در نظر گرفته شده است و سطح آن دارای حفره های متعددی میباشد که  باعث تبادل هوا در سطح رویه شده و همچنین از تعرق بالا جلوگیری کند . همچنین برای راحتی بیشتر جنس به کار رفته در رویه آن از نوع مخمل استو سایر قسمت های تشک از جنس PVC میباشد که استفاده از این جنس در محصولات بادی بسیار متداول است به دلیل اینکه علاوه بر سبک شدن محصول افزایش مقاومت آن را نیز در پی دارد.این تشک بادی با رنگ های سبز پر رنگ و کمرنگ تزیین شده و در صورت لزوم میتوانید از رویه های آماده در بازار استفاده کرده و مناسب با سلیقه خود آن را تزیین کنید و یا به رنگ بندی های دیگر موجود در سایت اینتکس مراجعه کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های یک نفره از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده و از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم در آن استفاده شده است. روکش مخمل که در قسمت رویه و کناره ها به کار رفته و سبب می شود تا در برابر تعرق بالا مقاومت کند. همچنین روکش طرح چرم نیز در قسمت زیرین آن استفاده شده و از قابلیت ضد اب بودن بهره مند است. دیواره های داخلی تشک که مهمترین قسمت آن محسوب شده نیز از نوع PVC فشرده چند لایه ساخته شده است تا مقاومت بالایی در برابرضربه و فشار های احتمالی داشته باشد اما پیشنهاد میشود در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت از این تشک را دارید آن را از هر گونه اجسام تیز دور نگه دارید زیرا با وجود همه ی کیفیت و جنس عالی این تشک یک محصول بادی به شمار میرود و در مقابل اشیای تیز آسیب پذیر میباشد.اما در صورت خرابی یا سوراخ شدن میتوانید با بسته ی تعمیراتی همراه اقدام به تعمیر آن کنید و یا آنرا به همکاران ما در شرکت اینتکس بسپارید تا اینکار را برای شما انجام دهند.

 

 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست پس از پهن نمودن در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. همانطور که در تمام تشک ها اشاره کردیم، تا زمانی این باد زدن باید ادامه داشته دباشد تا به خوبی محصول مورد نظر شکل گیرد. برای مراقبت بیشتر از این کالا کافیست از  پریدن روی آن خود داری کنید و سعی کنید  از اشیای تیز دور نگه داشته شود. همچنین می توان برای حفاظت بیشتر از این تشک در زمان استفاده نکردن از کاور و یا روکش پارچه ای استفاده کرد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کامفورت یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک های بادی اینتکس بوده که می تواند برای استفاده در منزل و یا حتی محیط های بیرونی و مسافرت ها مورد استفاده قرار بگیرد.همچنین با همراه داشتن ساک مخصوص حمل و نقل میتوانید به سادگی آن را با خود حمل کنید.در صورت استفاده درست و صحیح از این محصول میتوانید تا سالها بدون وجود مشکل به استفاده از آن بپردازید.این تشک ابعاد مناسب برای استفاده در منزل را داراست و با وجود وزن کمی که دارد به راحتی حمل میشود و یکی از از بهترین تشک های بادی تک نفره میباشد.در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
جنس رویه وینیل جیر
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاد در مسافرت
 قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...