تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat

Exped B004WNVR26

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat

تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat محلی جدید و فوق العاده با کیفیت می باشد که با طراحی بسیار مناسبی که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای استفاده در مسافرت، کمپینگ و کوهنوردی باشد. رویه آن کاملا جیر و ضد تعریق می باشد و می تواند حسی مشابه تشک ها و تخت های بادی خانگی را به شما منتقل کند. این کالا از جنس PVC ساخته شده است که در برابر فشار کاملا مقاوم می باشد و طول عمری بالغ بر 10 سال دارد. والف این تشک بادی از نوع دابل لاک می باشد که راه اندازی و نصب آن را بسیار ساده می کند. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat

تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat

تشک بادی کمپینگ Mega Mat یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی کمپینگ می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی و همچنین وزنی بالغ بر 1 کیلو گرم می باشد که بسیار جا به جایی این محصول را راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این تشک بادی نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این محصول به صورت موازی و دارای ابعاد استانداردی می باشد که فضای ایده آلی را در شرایط کمپینگ برای استراحت شما فراهم می آورد . رنگبندی بدنه سطح رویه این تشک بادی زرشکی و همچنین بخش های کناری و زیرین آن به رنگ طوسی می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . همچنین این تشک بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرا نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و با خیالی راحت روزی لذت بخش را سپری کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بخش کاری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و در بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را تحمل نماید . با توجه به استفاده از پی وی سی برزنتی و دولایه با خیلی راحت می توانید از این محصول بر روی سطح های ناهموار استفاده نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 95 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و با توجه به این ابعاد می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در چادر های مسافرتی و کمپینگ به شمار بیاید . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین خصویت هایی می باشد که درهنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این تشک بادی با توجه به وزن سبکی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . 

جمع بندی :

اگر اهل سفر و کمپینگ باشید این تشک بادی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده باشد زیرا به از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین با توجه به وزن 1 کیلو گرمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسیرهای طولانی می باشد . جنس بدنه این تشک بادی به صورت ترکیبی می باشد که در بخش رویه از پی وی سی برزنتی و در بخش های کناری و کف تشک بادی از پی وی سی چرم و پی وی سی دولایه استفاده شده است . تشک بادی یک نفره کمپینگ Mega Mat با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعسفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...