تشک بادی یک نفره AeroBed با پمپ برقی

Aerobed 2000015535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره AeroBed با پمپ برقی

تشک بادی یک نفره AeroBed با پمپ برقی محصولی جدید و مقرون به صرفه می باشد که با داشتن مشخصات بسیار کامل از برچسب قیمتی مناسبی نیز بهره مند است. این کالا از رویه مخملی ساخته شده است که در کنار سطح و رویه مواجی که دارد می تواند برای استفاده در تمام مدت خواب شبانه در حدود 8 ساعت و بیشتر از ایجاد حس خستگی جلوگیری کند، این رویه کاملا ضد تعریق می باشد و با جدید ترین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده است. قسمت کناری این تشک بادی یک نفره از ماده PVC ساخته شده است که فوق العاده با کیفیت بوده و انعطاف مناسبی نیز دارد، در قسمت پایینی دیواره دریچه تخلیه هوا دابل لاک قرار گرفته شده است که با توجه به نوع و ساختار مناسب آن راه اندازی تشک را بسیار آسان می کند. نصب این تشک در مدت زمان حدود 2 دقیقه توسط پمپ باد برقی موجود در بسته بندی و حدود 3 دقیقه توسط پمپ باد دستی زمان می برد. پمپ برقی همراه این محصول هم توسط برق شهری و هم توسط برف 12 ولت فندلی اتومبیل قابل استفاده است.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره AeroBed با پمپ برقی

تشک بادی یک نفره کرمی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت Aero میباشد که هنگام عرضه به بازار توانست موفقیت های زیادی داشته باشد.از دلایل این استقبال بالا میتوان به ویژگی هایی مانند ابعاد و جنس آن اشاره کرد که از همه نظر با کیفیت بوده و توانسته خریداران را راضی نگه دارد.در این مطلب قصد داریم که بهب بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم.پس با ما همراه باشید. 

ابعاد و وزن : 

تشک بادی کرم رنگ  مخصوص استفاده در منزل ساخته شده و ابعاد آن نیز با توجه به همین موضوع اندازه گیری شده است که باعث سهولت استفاده و همچنین پیدا کردن مکان مناسب برای آن شده است.این تشک دارای  ابعادی به صورت 188 سانتی متر طول،99 سانتی متر عرض و ارتفاع 33 سانتیمتر میباشد . با این ابعاد این تشک قابلیت تحمل وزنی بیشتر ا  130 کیلوگرم را دارد و با این ابعاد ذکر شده  این تشک وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد این وزن پایین سبب شده است که بتوانید به راحتی  در منزل آن را منتقل کرده و یا در مسافرت های خانواگی  بتوانید به راحتی آن را در ماشین جا  داده و با خود حمل کنید و با همراه داشتن ساک مخصوص  کار حمل و نقل آن  نیز بسیار ساده تر خواهد شد.

طراحی و جنس :

جنس این محصول مانند محصولات بادی دیگر از جنس PVC میباشد که استفاده از این نوع جنس در بیشتر محصولات بادی با کیفیت متداول است و همچنین این جنس علاوه بر راحتی باعث شده تا وزن این تشک تا حد بسیار زیادی پایین بیاید و در عین حال مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه و فشار داشته باشند.

این محصول دارای کیفیت جنس و ساختار بسیار با کیفیتی میباشد که  طراحی منحصر به فردی داشته و باعث آسودگی در استفاده از آن شده است.این تشک بر خلاف تشک های بادی دیگر که دارای شیارهای عمودی هستند ،دارای حفره های متععدی است که این حفره ها همان کار شیار ها را انجام میدهند و باعث شده که تشک هنگام استفاده بسیار راحت باشد و علاوه بر آن باعث عبور جریان هوا شده و  خاصیت ضد تعریق بودن به آن ببخشد که هنگام استفاده در روز های گرم بسیار به کمک میاید.

جمع بندی:

این تشک بادی یک نفره خارجی دارای پمپ باد برقی میباشد که در کمترین زمان ممکن تشک را قابل استفاده میکند.این محصول دارای وزن مناسب جهت حمل و نقل ،ابعاد مناسب برای استفاده ی راحت تر و همچنین جنس با کیفیت بدنه از نوع PVC میباشد که کیفیت کلی محصول را بسیار بالاتر برده است.در صورت بروز مشکل نیز میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی اقدام به رفع آن کنید و یا با همکاران ما در شرکت تهران اینتکش تماس حاصل کنید.

نوع
خانگی، سفری
 تحمل وزن
 136 کیلو گرم
 طول
 188 سانتی متر
 عرض
 99 سانتی متر
 ارتفاع
 33 سانتی متر
 جنس رویه
 مخملی
 جنس بخش کناری
 پی وی سی
 جنس کف
 PVC دولایه
 پمپ
 بله
 نوع پمپ
 برقی جداگانه
ساک حمل
 بله
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای والف دوگانه جهت جلوگیری از خروج آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...