تشک بادی یک نفره Etekcity

Etekcity 2424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره Etekcity

تشک بادی یک نفره Etekcity یکی دیگر از تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . رویه این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر می باشد که حالتی نرم دارد و از نظر مقاومت در برابر فشار و ضربه زبان زد است . در بخش های کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و در بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا قابلیت تحمل وزن این محصول را نیز افزایش دهد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین یکی از مزیت های رویه مواج این تشک بادی را می توان ضد تعریق بودن آن دانست زیرا از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آب و هوای گرم نیز باشد . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود لذت برید . این تشک بادی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی انتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره Etekcity

تشک بادی یک نفره Etekcity یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی در سال جاری می باشد که در بخش های قبلی با مدل دو نفره آن نیز آشنا شدیم . این تش بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره Etekcity همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این تشک بادی دارای رویه ای به رنگ قهوه ای می باشد که در بخش های کناری آن از رنگ کرم استفاده شده است و زیبایی خاصی را به این محصول داده است . این تشک بادی از پمپ های بادی سرخود بهره نمی برد و به همین خاطر برای راه اندازی این تشک بادی باید از پمپ های باد دستی و یا برقی جداگانه استفاده نمایید . ابعاد این تشک بادی در حالت خالی از باد بسیار کوچک می باشد و به راحتی درون ماشین جای می گیرد و حمل آن به سادگی آب خوردن است از همین رو این تشک بادی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای نیز باشد . همچنین با توجه به ابعاد استانداردی که دارد می توانید از آن در چادرهای مسافرتی خود نیز استفاده نمایید . لازک به ذکر است که به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که می توانید از آن در مواقع بروز مشکل استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین با توجه به مواج بودن رویه این تشک بادی یکی از خصوصیت های کاربردی آن ضد تعریق بودن می باشد . همچنین رویه این تشک بادی با توجه به ساختار استانداردی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش های کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین نفوذ آب برخوردار است . همچنین شایان ذکر است که بخش کف این محصول نیز برای بالا تر بردن ضریب تحمل وزن از پی وی سی دولایه و مستحکم استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن این تشک بادی برابر با 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن از سری ویژگی های مهم در هنگام خرید محصولات بادی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 136 کیلو گرم است که برای نگهداری وزن یک نفر ایده آل می باشد . همچنین ابعاد تشک بادی یک نفره Etekcity با اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 98 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) است که از ابعادی استاندارد برخوردار است و می توانید از آن در چادرهای مسافرتی و یا اتاق های خواب خود نیز استفاده نمایید .

جمع بندی :

این تشک بادی یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی می باشد که در بخش رویه آن از پی وی سی جیر و در بخش های کناری و کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج و ضد تعریق می باشد و در ساختار داخلی آن از الیاف طبی استفاده شده است که بهترین حالت را برای قرار گیری بدن شما فراهم می آورد . تشک بادی یک نفره Etekcity با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 98 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها  دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...