تشک بادی یک نفره Klymit رنگ نسکافه ای

Klymit B01C3RW88Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره Klymit رنگ نسکافه ای

تشک بادی یک نفره Klymit رنگ نسکافه ای محصولی جدید و فوق العاده می باشد که می توان از آن به عنوان تشک بادی یک نفره کمپینگ استفاده نمود. این تشک بادی از جنس رویه و زیرین PVC ساخته شده است که کاملا مقاوم بوده و در برابر فشار و ضربه یکی از بهترین و مقاوم ترین کالا های موجود در بازار به حساب می آید. مهم ترین مشخصه این تشک بادی ابعاد و حجم بسته بندی آن است که بسیار کوچک می باشد و در ساک حمل ویژه موجود همراه محصول جای میگیرد. که در کنار وزن کم آن، حمل تشک را بسیار آسان می کند. تشک بادی یک نفره Klymit کاملا ضد تعریق می باشد و برای استفاده طولانی مدت در شرایط مختلف همانند مسافرت و کوه نوردی یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار می باشد. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره Klymit رنگ نسکافه ای

تشک های بادی امروزه به صورت متداول در میان مردم مورد استفاده قرار می گیرند . این تشک بادی یکی از سبک ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی کمپینگ می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس و در رنبگندی های متنوع و زیبایی عرضه شده است . این تشک بادی دارای جنس رویه ای از نوع پی وی سی می باشد که از مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی کمپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

رویه این تشک کمپینگ زیبا به صورت مواج می باشد که به خوبی به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن شما به هنگام استفاده می شود . این تشک بادی دارای دوخت های متراکم در بخش بدنه خود می باشد که برای جلوگیری از باز شدن آن ها به خوبی این درزها آب بندی شده اند . دریچه ورود و خروج باد که قابلیت اتصال به انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی را دارد در بخش بالایی این تشک بادی تعبیه شده است و مجهز به درپوش نیز می باشد .

قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید و استفاده از محصولات بادی به ویژه تشک های بادی کمپینگ می باشد در این محصول برابر با 100 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای این تشک بادی کمپینگ دارد . قابلیت تحمل وزن بالای این تشک بادی یکی از مزیت های این محصول به شمار می آید فقط باید هنگام استفاده از آن ، تشک بادی را بر روی سطحی صاف و به دور از هر گونه اجسام تیز و برنده قرار دهید .

این تشک بادی کمپینگ بسیار سبک می باشد و وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم دارد . این تشک بادی به همراه خود دارای یک عدد ساک حمل مخصوص می باشد که در ابعاد کوچک طراحی شده است و جا به جایی تشک را به راحتی امکان پذیر می کند از این رو این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ هایی با پیاده روی زیاد به شمار بیاید . جنس رویه این تشک بادی از نوع پی وی سی می باشد . پی وی سی یکی از مقاوم ترین پارچه ها در مقابل فشارو ضربه می باشد اما باید از انجام هر گونه جامپینگ بر روی این محصول خودداری نمایید زیرا موجب کاهش طول عمر تشک می شود .

به منظور بالا بردن کیفیت ساخت این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که خیال شما را به طور کلی راحت می کند . لازم به ذکر است که تمامی خدمات پس از فروش برای این محصول توسط نمایندگی اینتکس در ایران انجام می شود . راه اندازی این تشک بادی به سادگی آب خوردن و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر است . برای راه اندازی این تشک بادی کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه باد تشک متصل کرده و به آرامی اقدام به انتقال باد نمایید .

زمان تقریبی برای راه اندازی این تشک بادی زیبای کمپینگ توسط پمپ های باد دستی بالغ بر 2 الی 3 دقیقه می باشد که استاندارد است . این تشک بادی کمپینگ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...