تشک بادی یک نفره SoundAsleep

SoundAsleep B00WL021OU

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره SoundAsleep

تشک بادی یک نفره SoundAsleep محصولی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که با کیفیت بالایی تولید شده است و تا کنون تعداد بالایی از آن در سطح جهان به فروش رفته است و رضایت بالایی از مشتریان را به همراه داشته. رویه این محصول از PVC جیر می باشد که در کنار طرح رویه موازی عرضی آن باعث شده است که در استفاده های طولانی مدت کاملا ضد تعریق باشد، جنس کلی بدنه از نوع سنگین PVC بوده که مقاومت بسیار بیشتری در برابر فشار و ... در مقایسه با پی وی سی معمولی دارد، تشک بادی SoundAsleep ابعادی کاملا استاندارد داشته و مشابه تشک های بادی یک نفره موجود در بازار که توسط شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی تولید می شوند است. همراه این محصول یک پمپ باد برقی دو کاره قرار داده شده است که تشک را در مدت زمان دو دقیقه باد کرده و در همین مدت زمان باد آن را خارج می کند. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره SoundAsleep

تشک بادی یک نفره SoundAsleep یکی از جدید ترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی می باشد که به همین سبب توانسته است تا به یکی از پرفروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک به صورت مستطیل بوده و دارای سطحی به رنگ سرمه ای می باشد که در ترکیب با دیواره سفید رنگ، دارای جذابیت خاصی شده است. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که باعث ضد تعریق شدن آن شده است تا شما هنگامی که بر روی آن دراز می کشید فضای بسیار کمی در بین بدن شما و تشک ایجاد شود و هوا از آن فضا به جریان بیافتد تا بدن شما دچار تعرق نشود.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید یک محصول باید به آن به آن توجه نمود، جنس آن محصول است. این به این معناست که تمامی افراد برای خرید یک محصول نگرانی هایی از بابت جنس آن محصول دارند که این شرکت توانسته است با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و کالایی با جنس مرغوب را به مشتریان خود ارائه دهد. رویه این محصول از جنس PVC مخمل بوده که مخمل بودن آن هم باعث نرم شدن سطح تشک شده و هم باعث می شود که هنگامی که شما بالش را بر روی آن قرار می دهید، بالش سُر نخورد. بخش کناری آن نیز از PVC طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار پوسیدگی نمی شود. همچنین قسمت کف این تشک نیز از PVC دو لایه بوده که باعث ضد آب و مقاوم تر شدن آن در برابر پارگی شده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده تا شما بتوانید به راحتی از آن در هر جای منزل خود اعم از اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده کنید. این محصول در ابعادی از جمله طول: 198 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که جابجایی آن نسبت به تشک های بادی بسیار آسان تر می باشد. این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و شما می توانید آن را برای مسافرت هم به همراه داشته باشید تا در سفر های خود چه در چادر و چه در ویلا از وجود همچین وسیله ی پر کاربردی بهره ببرید.

طریقه راه اندازی:

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که خود این تشک آن را دارا می باشد. تشک را از بسته بندی خود خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. سپس شروع به باد زدن تشک می کنید. پس از این که تشک شکل کلی خود را گرفت و کمی سفت شد، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. حال می توانید از این محصول استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

معمولا محصولات بادی دارای یک سری حساسیت ها می باشند که با رعایت کردن آن ها می توان مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کرد. به عنوان مثال به هیچ عنوان بر روی آن پرش و یا جامپینگ انجام ندهید. از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با بدنه تشک خود داری نمایید. آن را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که تشک بیش از اندازه باد نشود. چرا که پس از مدتی به مرور فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه درز های آن از یکدیگر جدا می شوند. 

جمع بندی :

تشک بادی یک نفره SoundAsleep یک وسیله بسیار پر کاربرد محسوب می شود که می توان از آن در منزل، مسافرت ها، خانه های دانشجویی، اتاق خواب و یا محل کار استفاده کرد و روی آن به استراحت پرداخت. این محصول می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تشک های ثابت باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی جداگانه
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...