تشک کمپ یک نفره بادی

Fox Outfitters B01IAC1RGU

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک کمپ یک نفره بادی

تشک کمپ یک نفره بادی از سری محصولات قابل استفاده در مسافرت و کمپینگ شرکت Fox Outfitters می باشد که تا کنون کالا های بسیار با کیفتی را تولید و روانه بازار کرده است. رویه آن از جنس وینیل برزنتی ساخته شده است که در مقایسه با سایر مواد موجود در بازار از مقاومت بالاتری برخوردار است و می توان آن را در شرایط مختلفی اعم از منزل، محل کار، سطح شنی یا بر روی شاخ و برگ درختان در جنگل استفاده نمود.  ابعاد و حجم تشک بادی نیز بسیار کوچک می باشد و به سادگی قابل قرار گیری در کوله پشتی قرار می گیرد. به علاوه زمانی که آن را باد کرده باشید نیز فضای کافی برای استراحت و راحتی یک نفر را فراهم می کند.

نقد و بررسی تشک کمپ یک نفره بادی

تشک های بادی به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار ها در میان محصولات بادی همواره اهمیت ویژه ای در میان مشتریان داشته است. در میان تشک های بادی برخی از آنها برای استفاده در مسافرت. برخی برای مهمان ها و برخی نیز برای منزل مناسب هستند. Fox Outfitters نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین و برترین تولید کنندگان ابزار های مسافرتی در دسته تشک های بادی کمپینگ فعالیت می کند. یکی از جدید ترین تشک های این شرکت مدل B01IAC1RGU است که در کنار مشخصات بسیار خوبی که دارد از ابعاد. وزن و ظاهر جذابی همراه است. از این رو می توان آن را یکی از بهترین کالا های موجود در بازار دانست. در ادامه قصد داریم تا به بررسی این محصول تحت عنوان نقد و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این تشک بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی است بوده و از طراحی جذابی بهره مند است. قسمت رویه تشک بادی از لایه های موازی عرضی ساخته شده که با جریان دادن هوا از بخش های فرو رفته بدنه باعث می شود که تشک به صورت کامل ضد تعریق شود و حین استفاده طولانی مدت از آن حس بسیار خوبی به شخص منتقل شود. در قسمت بالا و سمت راست چپ آن یک عدد پمپ پدالی سرخود تعبیه شده است. پمپ پدالی سرخود بهترین روش برای باد کردن تشک های کمپینگ به حساب می آید و استفاده از آن فوق العاده ساده و بدون مشکل میسر است. برای تخلیه باد تشک نیز می توانید از دریچه تخلیه یا والف دابل لاک آن استفاده کنید که راه اندازی و خالی کردن باد را به سادگی ممکن کرده است. 

ابعاد و وزن

مهم ترین مشخصه ابزار های کمپینگ و مسافرت ابعاد و وزن بسیار کوچک بسته بندی آنهاست و تشک فاکس نیز از این قائده مستثنی نیست. طول آن در حالت باد شده برابر با 198 و عرض آن نیز برابر با 60 سانتی متر است که با ارتفاع استاندارد 13 کیلوگرمی همراه شده است. این ابعاد برای خواب و استراحت یک نفر در شرایط مختلف کاملا مناسب بوده و بزرگ تر بودن بدنه آن می توانست باعث بزرگ تر شدن حجم بسته بندی آن شود. حجم بسته بندی تشک و ساک حمل آن کمی از یک تبلت ده اینچی کوچکتر بوده و می تواند به صورت کامل نیاز های شما را بر طرف سازد. علاوه بر این لازم به ذکر است که با وجود وزن کم این تشک توانایی تحمل وزن تا 136 کیلوگرم را دارد.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این تشک بادی برای مقاوم بهتر در برابر شن یا سنگریزه و یا شاخ و برگ درختان در سطح جنگل از ماده بسیار خاصی بهره می برد. این ماده وینیل تقویت شده بوده که بسیار مقاوم است و از سطح صاف سایر کالا ها در ساخت آن استفاده نشده است. سطح رویه حالت پستی و بلندی داشته و از برخورد و فشار مستقیم به بدنه تشک جلوگیری می کند. به همین دلیل تشک از ساختار بسیار بهتری بهره می برد و رضایت مشتریان بیشتری را در مقایسه با سایر کالا های در این رده به همراه داشته است. قسمت بالایی آن از یک لایه وینیل ضخیم و قسمت زیرین آن از دو لایه ضخیم بهره می برد. پمپ پدالی نیز به صورت ترکیبی از پلاستیک و در بخش هایی از فلز بهره می برد تا در عین سبک بودن مقاومت بسیار خوبی نیز داشته باشد. 

روش نصب

راه اندازی این کالا بسیار ساده است. ابتدا سطحی کاملا مسطح را بیابید و تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی آن پهن کنید. در ادامه می توانید به دو صورت تشک را باد کنید. در روش اول می بایست تشک بادی یک نفره را با فشار پا در قسمت رویه آن باد کنید که کاملا ساده بوده و در مدت زمان حدود یک دقیقه قابل انجام است. در روش دوم می توانید با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی و متصل کردن تبدیل دریچه باد مخصوص به آن تشک را در زمان حدود یک تا یک و نیم دقیقه باد کنید. برای استفاده از تشک بادی نهایت مراقبت را داشته باشید و در صورت سوراخ شدن تشک نیز می توانید آن را به سادگی توسط بسته اینتکس که در نمایندگی intex آن موجود است تعمیر کنید. 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپبله
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...