قایق بادی دو نفره کایاک Sea Eagle

Sea Eagle SE330K_DT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک محصول شرکت  Sea Eagle بوده که سازنده تخصصی قایق های بادی در سبک ها و شیوه های مختلف اعم از ورزشی، خانوادگی و ... است. کایاک دو نفره با تکیه بر تجربیات این شرکت از کیفیت بسیار خوب و معقولی بهره مند بوده و طراحی زیبایی نیز دارد. بدنه اصلی این محصول از لایه های پی وی سی ضخیم ساخته شده است که فشار وارده برای دو نفر را به سادگی تحمل کرده و می توان آن را در شرایط مختلفی همچون رودخانه، دریا و دریاچه استفاده نمود. در طراحی این محصول از قو الهام گرفته شده است و با رنگ سفید دارای خطوط آبی رنگی می باشد که بسیار زیباست. طراحی پشتی ها، نوع صندلی و فضای پا نیز مطابق با استاندارد های ورزش کایاک سواری صورت گرفته و رویه آنها برای محافظت بیشتر دو لایه است. 

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 340 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 22 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی دو نفره کایاک Sea Eagle

قایق بادی دو نفره کایاک Sea Eagle یکی دیگر از نمونه قایق های سبک از این برند مشهوربوده که به تازگی توسط نمایندگی انحصاری محصولات بادی و تفریحی روانه بازار شده است. این محصول زیبا ساختاری پرتابل و وزن بدنه بسیار کمی دارد. از طرفی طول عمر بالای آن و طراحی بدنه منحصر به فرد محصول برای علاقمندان به تفریحات آبی کاملا جذاب می باشد. در این قسمت می خواهیم به تحلیل کامل این قایق بادی زیبا با نقد و بررسی جامع بپردازیم. پس اگر شما نیز به تفریحات آبی تمایل دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری قایق بادی

این محصول زیبا از طراحی بدنه نواورانه برخوردار بوده به همین دلیل تواسنته به پروفروشترین قایق بادی دونفره تبدیل شود. زیرا افرد در زمان خرید همواره تمایل به انتخاب محصولی با طول عمر بالا را داشته و علاقه ای به خرید محصولات با ظاهری کلیشه ای ندارد. این قایق بادی دو نفره رنگی سفید داشته و بر روی آن طرح های کوچک آبی به چشم می خورد. این قایق بادی دو نفره از طراحی ظاهری برگرفته از قو برخوردار می باشد. در بخش داخلی محصول دو عدد صندلی استاندارد برای نفرات تعبیه شده که موجب راحتی افراد در زمان استفاده می شود. این قایق بادی دارای طنان نجات ، برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، پمپ بادی مخصوص و پاروی پلاستیکی بوده که نیاز شما را برای خرید تجهیزات اضافی برطرف می کند. از این قایق بادی می توانید در رودخانه ، دریا و دریاچه با آسودگی خاطر استفاده نمایید.

کیفیت و جنس بدنه قایق بادی

محصولات قایق بادی نیاز به جنس بدنه از مرغوبیت بالا دارند. زیرا این محصولات در شرایط آب و هوایی گوناگون بر روی سطح آب شناور شده و مستلزم حفظ ایمنی اشخاص مصرف کننده هستند. از طرفی برای حفظ اعتماد مصرف کنندگان نیاز به عرضه کالایی با طول عمر بسیار بالا وجود دارد. به همین دلیل بدنه این قایق را از بهترین نوع پی وی سی سه لایه تولید کرده اند. کف محصول نیز به دلیل تماس با سطح آب و تحمل وزن بالا از نوع پی وی سی بادشو و دولایه تولید شده است. این قایق استحکام بدنه بالایی داشته به همین دلیل می توانید در شرایط جوی مختلف در معرض نور خورشید و یا دماهای مختلف آب از این قایق بادی استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول از بسته بندی استاندارد و وزن بدنه 22 کیلوگرمی برخوردار می باشد. پس در زمان سفر می توانید آن را به همراه داشته باشید. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه قایق نداشته و این محصول می تواند تا 160 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه قایق بادی از طولی معادل 340 سانتی متر با عرضی برابر 87 سانتی متر می باشد. ارتفاع محصول 46 سانتی متر بوده تا از غوطه ور شدن قایق در داخل آب در زمان وارد شدن وزن بالا جلوگیری شود.

راه اندازی و مراقبت از قایق بادی

این محصول یک دفترچه راهنما داشته تا بهترین روش راه اندازی را کاملا تصویری به شما آموزش بدهد. برای استفاده از محصول آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از پمپ باد مخصوص قایق بادی و دریچه های بدنه ، اقدام به باد کردن این محصول کنید. در نهایت پاروهای محصول را در محل مناسب قرار داده و قایق را به داخل آب بیندازید.

برای مراقبت از این قایق بادی هرگز وزنی بیش از حداکثر وزن قابل تحمل به بدنه آن وارد نکنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. لازم به ذکر بوده تحت هیچ شرایطی بر روی دیواره محصول پرش نداشته باشید.

خرید قایق بادی

اگر می خواهید قایق بادی را با خدمات پس از فروش و یک تخفیف بالا خریداری کنید ، توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...