قایق بادی ورزشی

GH.KAYAK-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی ورزشی تک نفره جدید ADVANCED یکی از خاص ترین و جدید ترین قایق های بادی موجود در بازار است که بی تردید از نظر شکل و شمایل با تمام محصولات دیگر بازار متفاوت خواهد بود. اگر بخواهیم به صورت تخصصی به بررسی این کالا بپردازیم باید عنوان نمود که این قایق ساخته شده از رنگ یکدست قرمز می باشد که بر روی بدنه ان طرحی از نقاط مختلف کره و نقشه زمین به چشم می خورد. در بخش جلویی این محصول یک عدد محافظ توری قرار گرفته است که باعث شده تا در هنگام دراز کردن پاهایتان در داخل این قایق ، به صورت ایمن و کامل در داخل قایق قرار گرفته و از ان خارج نشوید. هم چنین کف این قایق هم به صورت بادی و دو لایه بوده که سر تا سر ان نیز دارای شیار هایی می باشد که باعث شده تا نرمی و راحتی فوق العاده ای را در حین استفاده تجربه کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که بدنه اصلی این قایق ساخته شده از نوع PVC بوده و با ضخامت بالا و مناسبی که دارا می باشد باعث شده تا از این بابت هم هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. تمام این موارد در کنار قیمت ارزان و مناسب این محصول سبب شده تا با خیال راحت این کالا را از فروشگاه نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی ورزشی اینتکس

قایق بادی کایاک تک نفره جدید ADVANCED یکی از خاص ترین قایق های موجود در دنیاست که ظاهر و طراحی خاص و نوین ان سبب شده تا افرادی که این محصول را مشاهده می کنند دیگر به سراغ قایق های قدیمی و مدل های دیگر نرفته و سعی کنند تا همین محصول را از داخل سبد خرید خود خارج نکنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بنا به درخواست زیاد مشتریان در این مقاله تصمیم گرفتیم تا جزئیات کاملی از این کالا را برای شما شرح دهیم که تا انتهای این مطلب را مطالعه کرده و ما را دنبال نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان کنیم که یکی از ویژگی های خوب این کالا که سبب شده تا افراد زیادی مجذوب ان شوند همین نوع ساخت و شکل و شمایل این قایق است که به جرات ان را از تمام محصولات موجود در دنیا متمایز کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش جلویی این محصول به صورت نوک تیز و بخش انتهایی این محصول نیز با عرض بیشتر و پهن تر می باشد که همه این موارد سبب شده تا یک کالای زیبا و دیدنی را شاهد باشیم. تمامی بخش های کناری و داخلی این محصول فوق العاده نرم و راحت طراحی شده است که همین امر هم سبب شده تا بدون هیچ گونه نگرانی این محصول را خریداری کرده و از ان بهره مند شوید. رنگ اصلی این محصول نیز به صورت یکدست قرمز تولید و عرضه شده است که بر روی ان نیز تصاویر انواع قاره ها و نقشه ها را می توانید مشاهده کنید که با رنگ سفید پیاده سازی شده است. هم چنین بر روی بدنه این محصول نام شرکت تولید کننده و مدل این قایق هم حک شده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این کالا دارا بودن توری و همین طور طناب نجات است که در بخش جلویی این قایق تعبیه شده است و می توانید از ان ها هم در مواقع مورد نیاز استفاده کنید.

جنس بدنه

جنس رویه این قایق به صورت یکدست ساخته شده از نوع PVC دو لایه می باشد که همین جنس نیز تشکیل دهنده بخش های کناری این کالا هم خواهد بود. علاوه بر این ها کف این قایق را هم PVC بادشو شکل داده است که با خیال راحت می توانید بر روی ان نشسته و از داشتن این قایق مقاوم و نرم و راحت لذت ببرید. هم چنین ضخامت خوب بدنه این قایق هم سبب شده تا به راحتی این محصول دچار اسیب نشود.

ابعاد و وزن

این قایق بادی پس از راه اندازی کامل دارای ابعاد ( طول : 211 سانتی متر ، عرض : 117 سانتی متر ، ارتفاع : 40 سانتی متر ) می شود. این ابعاد به صورت استاندارد طراحی و تولید شده است که فرد استفاده کننده از اینمحصول می تواند با خیال راحت پاهای خود را دراز کرده و به تفریح و استراحت بر روی اب بپردازد. هم چنین تحمل وزن 200 کیلو گرمی این محصول هم نگرانی افراد سنگین وزن را هم برطرف کرده است. علاوه بر این ها این محصول دارای وزن 4.5 کیلو گرم خواهد بود که در مقایسه با خصوصیات این کالا بسیار سبک وزن می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول یک عدد پمپ باد دستی کوچک نیز قرار گرفته شده است که با استفاده از این می توانید این کالا را به راحتی باد کرده و سپس از ان بهره مند شوید. هم چنین در نقاط مختلف این قایق دریچه هایی تعبیه شده است که با استفاده از ان ها می توانید این محصول را باد کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که در هنگام باد کردن سعی کنید از کم و یا زیاد باد کردن این محصول بپرهیزید زیرا این کار سبب می شود تا اسیب های احتمالی به سراغ قایق شما بیاید. هم چنین باید سعی کنید که از این قایق در اب های خروشان و یا نقاطی که دارای شاخ و برگ تیز درختان هم می باشد نیز استفاده نکنید تا بتوانید سلامت این محصول را تضمین نمایید. همین موارد در کنار یک سری نکات دیگر سبب شده تا با رعایت اصولی ان ها به بهترین شکل ممکن و چندین سال از این قایق استفاده کرده و هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

جمع بندی

قایق بادی تک نفره جدید ADVANCED یک محصول فوق العاده است که به دلیل طراحی جدید و زیبایی که دارد باعث شده تا با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. هم چنین دارا بودن طناب نجات و هم چنین توری در کنار پمپ باد دستی ، برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما از دیگر اقلام همراه این محصول خواهد بود. هم اکنون می توانید با قیمت ارزان این قایق را از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...