قایق بادی کایاک دو نفره سویلور 2018

sevylor 14919

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره سویلور 2018 یکی از بهترین و بادوام ترین قایق های بادی موجود شرکت سویلور می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است. جنس این محصول از نوع PVC ضخیم بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. صندلی های قابل تنظیم این قایق متناسب با شرایط جسمانی و وزن شخص قابل تغییر و جا به جایی می باشد. بالش صندلی های آن نیز بسیار بادوام و راحت طراحی گردیده است. این محصول با استفاده از یک سوپاپ هوشمند اجازه می دهد تا کایاک سریع تر باد شود. این کالا مناسب برای استفاده در رودخانه ها، دریاچه ها و آب های ساحلی آرام است. به دلیل وزن مناسب آن نیز میتوانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید. همچنین این محصول تا 200 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند. هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس تهیه کنید

نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 333 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 شرکت سازنده سویلور
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
 پاروخیر
سایر ویژگی ها دارای کیسه حمل اشیا
 قابل استفاده در آب های عمیق
 دارای کف و صندلی بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک دو نفره سویلور 2018 یکی دیگر از سری قایق های بادی شرکت سویلور می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالا و طراحی جذابی برخوردار می باشد که توانسته توجه بسیاری از افراد را در دنیا به خود جلب کند. این قایق بادی یک وسیله کاربردی برای افراد قایق سوار و طبیعت گرد می باشد که می توانند به راحتی از آن ر رودخانه، تالاب و یا دریا استفاده کنند. که در ادامه به بررسی کلی و کارایی های آن خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

یکی از ابتدایی ترین قدم ها برای تولید یک محصول، طراحی آن محصول است. یعنی باید تمامی ابعاد از نظر کاربرد را در نظر گرفت تا بتوان محصولی با کیفیت و زیبا را تولید کرد. شرکت سویلور توانسته این کار را با در اختیار داشتن طراحان بسیار با سلیقه ای که دارد انجام دهد. فرم کلی این قایق بادی همانند ساسر قایق های بادی به صورت بیضی کشیده بوده و دارای ترکیب رنگی آبی و مشکی می باشد. این محصول دارای درارای دو صندلی نشیمن بوده که 2 نفر می توانند در آن قرار بگیرند. این صندلی ها به صورت کاملا نرم طراحی شده تا شما دارای نشیمنگاه بسیار راحتی باشید و از طی کردن مسافت های طولانی خسته نشوید. همچنین این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم بوده و می توان آن ها را با توجه به فیزیک افراد تنظیم کرد. 

ابعاد، ظرفیت و تحمل وزن :

یکی از نکاتی که در قایق های بادی باید به آن توجه کرد ابعاد آن هاست. یعنی باید مد نظر داشت که قایق فضای کمی را اشغال کند تا بتوان آن را به راحتی با خود حمل و جا به جا کرد. ط.ل این محصول 333 سانتی متر، عرض آن 90 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 40 سانتی متر می باشد که این ابعاد مطابق با استاندارد های جهانی بوده و با توجه به ارتفاعی که این قایق دارد آب به هیچ عنوان به داخل آن نفوذ نکرده و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی به قایق سواری خود ادامه دهید. ظرفیت این قایق دو نفره بوده اما می توان علاوه بر دو نفر وسایل دیگری را نیز با خود حمل کرد اما نه وسیله های بسیار سنگین که باعث بر هم خوردن تعادل قایق بشود. به عنوان مثال می توان لوازم ماهیگیری را با خود به رودخانه ها برد و به ماهیگیری پرداخت. همچنین این قایق بادی دارای تعادل بسیار خوبی بوده که با یک سرنشین هم تعادل آن به هم نمی خورد و می توان به ادامه مسیر در آب ها پرداخت. نکته ی بعدی که در قایق های بادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تحمل وزن آن ها ست. که تحمل وزن این قایق بادی 200 کیلو گرم بوده که دو نفر به طور همزمان می توانند سوار آن شوند بدون اینکه حتی کوچکترین اختلالی در تعادل آن به وجود بیاید.

جنس و کیفیت بدنه :

جنس هر محصول یکی از اصلی ترین چیز هایی می باشد که تمامی افراد برای خرید یک محصول به آن توجه دارند. یعنی این که یکی از اصلی ترین دغدغه های ما برای خرید محصول، کیفیت و جنس آن است و دوست نداریم جنس بی کیفیتی را خریداری کنیم. نگرانی همه ما این است که آیا جنسی که خریداری می کنیم کیفیت خوبی دارد؟ آیا بعد از مدتی استفاده تغییر شکل نمی دهد؟ آیا می توان مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد؟ این ها همه نگرانی هاییست که شرکت سویلور توانسته آن ها را برطرف کند و محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. جنس بدنه این محصول از PVC بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب دارد. همچنین به سادگی دچار پوسیدگی و پاره گی نمی شود و در مقابل سنگ های درون رودخانه مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین قسمت کف این قایق از PVC دو لایه بادی بوده که باعث نرم تر شدن کف آن شده است تا شما دارای سطح نشیمنگاه بسیار نرمی باشید و در هنگام زمن خرودن در قایق مسکلی برایتان پیش نیاید. همانطور که در قسمت های قبلی ذکر شد بدنه این قایق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار پوسیدگی و پارهگی نمی شود تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و در مسافرت ها و طبیعت گردی های خود از داشتن این قایق بادی لذت ببرید.

کاربرد های قایق های بادی :

قایق بادی معمولا یک وسیله بسیار کاربردی محسوب می شود که برای افراد طبیعت گرد و قایق سوار به صورت حرفه ای طراحی شده است. از این محصول می توان در رودخانه ها، دریا ها و همچنین تالاب ها استفاده کرد و به وسیله آن به تفریح پرداخت. البته با این قایق بادی می توان به دل رودخانه ها زد و به کار ماهیگیری یا عکاسی پرداخت. فضای آن نیز به گونه ای طراحی شده که جای کافی برای این گونه وسایل وجود دارد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این قایق شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید، یک پمپ باد است که می توانید برای تهیه این پمپ ها به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که پمپ های برقی، مناسب تر پمپ های دستی می باشند. چرا که پمپ های دستی برای لوازم بادی کوچک طراحی شده اند و شما توسط پمپ های برقی می تواند به عمل باد زدن قایق خود سرعت بیشتری بخشیده و سریع تر آن را آماده استفاده کنید. پس از تهیه پمپ، قایق را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا قایق به اندازه کافی باد شود. سپس سری پمپ را از دریچه ورودی هوای قایق جدا کرده و درب آن را می بندید. حال قایق آماده استفاده می باشد و می توانید آن را درون آب بیاندازید.

مراقبت و نگهداری :

یکی از حساسیت هایی که قایق های بادی نسبت به قایق های چوبی و فایبرگلاسی دارند این است که دارای بدنه ای حساس بوده و باید با دقت بیشتری از آن ها مراقبت کرد تا بتوان مدت زما بیشتری از این قایق استفاده نمود. به عنوان مثال، هنگام باد زدن این قایق بادی باید حواستان باشد که قایق بیش از اندازه باد نشود چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و پس از مدتی این کار باعث جدا شدن درز های قایق می شود. نکته بعدی این است که باید از پرش و جتمپینگ بر روی این قایق جلو گیری کردف زیرا فشار وارد شده بر بدنه آن سبب ترکیدگی قایق می شود. همچنین باید از برخورد اجسام نوک تیز با بدنه این قایق بادی جلو گیری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...