قایق بادی کایاک دو نفره ماهیگیری Sevylor

Sevylor-FISH2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره ماهیگیری Sevylor از سری محصولات با دوام و جذابی است که شرکت Sevylor با ساخت و ارائه ان در سال جدید میلادی همگان را مجذوب و حیره زده کرد. این محصول به قدری جذاب طراحی شده است که هر فردی که قصد دارد تا یک قایق تفریحی را خریداری کند با دیدن این محصول نهایت لذت را می برد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که بدنه این قایق ساخته شده از نوع PVC می باشد که یکی از مقاوم ترین بدنه های موجود در بین قایق های بادی موجود در بازار است. هم چنین بر روی بدنه این محصول دو عدد محفظه باد هم قرار گرفته است که با استفاده از یک عدد پمپ باد می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که این قایق دارای دو عدد صندلی دو رو می باشد که دو نفر می توانند هم زمان از ان استفاده کرده و در آن واحد از هر دو طرف این صندلی ها بهره مند شوند که این خصوصیت خارق العاده را فقط این محصول دارا می باشد. هم چنین دارا بودن طناب نجات در کناره های این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این قایق بادی به شمار می رود.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 360 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
 پاروخیر
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 30 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک دو نفره ماهیگیری Sevylor

قایق بادی کایاک دو نفره ماهیگیری Sevylor یک محصول حرفه ای برای ماهیگیران و افرادی است که قصد دارند تا با استفاده از ان یک تفریح مهیج و جذاب ابی را سپری کنند. طراحی فوق العاده این محصول در کنار ظاهر زیبایی که دارد باعث شده تا با خیال راحت بتوانید با اولین نگاه مجذوب کیفیت و کارایی این محصول شده و ان را خریداری نمایید. در همین رابطه نیز قصد داریم تا شما را کمک کنیم که با دانستن خصوصیات این محصول بهترین انتخاب را در خرید این کالا بگیرید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق های کایاک ظاهری یکنواخت را دارا هستند و تنها در خصوصات جزئی با هم تفاوت دارند. در رابطه با این محصول هم باید گفت که دقیقا مصداق حرف ما بوده و تنها در یک سری خصوصیات با دیگر قایق های کایاک متفاوت می باشد. در همین راستا باید عنوان کرد که این محصول دارای گوشه ها و لبه های ضخیم و مقاوم است که ضخامت خوبی را دارا هستند و باعث شده تا به راحتی اسیب نبیند. در بخش کناری این محصول نام سازنده این کالا و لوگوی ان با رنگ نارنجی نمایان است که باعث شده تا این محصول را از محصولات فیک دیگر به راحتی تشخصی دهید. بخش ابتدایی و همین طور انتهایی این محصول نیز دارای لایه مجزایی می باشد که این لایه باعث شده تا این قایق مقاومت بالاتری داشته باشد. هم چنین این دو بخش به صورت نوک تیز طراحی و تولید شده اند که فوق العاده زیبا و جذاب خواهد بود. رنگ خاص این قایق هم که با رنگ نارنجی ترکیب شده است باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول در بخش طراحی گردیده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن طناب نجات در هر دو سمت جلو و عقب ان است. هم چنین صندلی های نرم و راحت این محصول که به صورت جذاب و مطابق با ارگونومی استاندارد بدن طراحی گردیده است هم از دیگر مزایای این قایق به شمار می رود.

جنس بدنه

بدنه این قایق بادی ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که این امر سبب شده تا این قایق به یکی از مقاوم ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. همین جنس برای بخش های کناری این قایق هم صدق می کند که باعث شده تا فرد با اطمینان خاطر اقدام به خرید این کالا کند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که کف این محصول دو لایه بوده و به صورت بادی و شیار دار طراحی و تولید شده است که برای جلوگیری از تعریق بیش از حد فرد وهم چنین برای فراهم کردن نرمی و راحتی فوق العاده به این شکل طراحی شده است.

ابعاد و وزن

وزن کلی بسته بندی این محصول 30 کیلو گرم می باشد که نسبت به خصوصیات مهم و ابزاری که در داخل ان می باشد ، یک وزن معقول و ایده ال به شمار می رود. هم چنین این محصول دارای طول 360 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی مترمی باشد که طبق استاندارد جهانی طراحی و تولید گردیده است. این محصول هم چنین مناسب برای استفاده دو نفر بوده و تا 250 کیلو گرم وزن را می تواند به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

قطعا راه اندازی این محصول از طریق محفظه های باد موجود بر روی این کالا امکان پذیر می باشد که قبل از انجام این کار شما می بایست یک عدد پمپ باد تهیه کنید تا بتوانید این عمل را به راحتی انجام دهید. برای انجام این کار نیز شما می توانید در ابتدا دفترچه راهنمای این کالا را مطالعه کنید تا به درستی بتوانید این عمل را انجام دهید. هم چنین در هنگام باد کردن این محصول نیز باید موارد ایمنی را رعایت کرده و به بهترین شکل ممکن قایق را باد کنید تا دچار اسیب در هنگام استفاده نشود. علاوه بر این ها این محصول را باید در فضاها و اب هایی استفاده کنید که دارای شاخ و برگ درختان و یا وسایل نوک تیز نباشد زیرا وارد شدن این موارد به بدنه این قایق ممکن است باعث سوراخ شدن و اسیب های جدی این کالا شود.  البته شما قادر خواهید بود تا با استفاده از برچسب تعمیرات این کالا به سادگی ان را مجددا ترمیم نمایید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک دو نفره ماهیگیری Sevylor یک قایق بی نظیر است که دارای وزن 30 کیلو گرم بوده و تحمل وزن بالا و هم چنین بدنه مقاومی را هم دارا می باشد. این محصول هم چنین دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و طناب نجات را هم بر روی خود موجود می بیند که از خصوصیات خوب این کالابه شمار می رود و می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...