قایق بادی کایاک دو نفره نارنجی اینتکس

GH.KAYAK-010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره نارنجی اینتکس یکی از خارق العاده ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با طراحی بی نظیری که دارا می باشد باعث شده تا هر فردی که قصد خرید یک قایق بادی را دارد این کالا را یک پیشنهاد ویژه در نظر بگیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول ظاهری بسیار جذاب و دیدنی را داراست که از این حیث و از نظر ارگونومی ساخت بی شباهت به بیشتر قایق های کایاک نیست. هم چنین این محصول از دو رنگ نارنجی و مشکی طراحی و تولید گردیده است که رنگ نارنجی ان را بدنه و لایه خارجی و بخش مشکی را بخش های داخلی این محصول تشکیل داده است. بدنه اصلی این کالا نیز به صورت فوق العاده مقاوم طراحی و تولید شده است که به راحتی اسیب نخواهد دید و مقاومت بالایی را هم از خود به نمایش گذاشته است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن محفظه ای برای نگهداری پارو و هم چنین دو عدد صندلی نرم و راحت می باشد که از ویژگی های خوب این قایق به شمار می رود. هم چنین این محصول دارای دو عدد دستگیره در جلو و عقب و همین طور دو عدد پارو می باشد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول بی نظیر را از این حیث شاهد باشیم.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 321 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
دارای پارو
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک دو نفره نارنجی اینتکس

قایق بادی کایاک دو نفره نارنجی اینتکس محصول خاص و جذابی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با برطرف کردن نیاز مشتریان و ایرادهای موجود در قایق ها و تولیدات قبلی خود یک محصول بی نظیر را به بازار عرضه کند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش بالایی را هم به خود اختصاص دهد. در همین رابطه و با توجه به درخواست های مکرر مشتریان تصمیم داریم تا در این مطلب به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و تمام نقاط ضعف و قوت ان را برای شما بررسی کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی این محصول باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول به صورت ضخیم و با لایه های مقاوم و تو پر به بازار عرضه شده است و باعث شده تا مقاومت بالایی داشته باشد. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا ساخته شده از رنگ نارنجی بوده و بخش داخلی این قایق را مشکی شکل داده است. نکته مهم در خصوص بخش داخلی این کالا این است که این محصول دارای چندین بند می باشد که نگهدارنده صندلی های این کالا بوده و باعث شده تا این صندلی ها تکان نخورد. هم چنین این محصول دارای دو عدد دستگیره می باشد که در بخش جلویی و پشتی این کالا مشخص بوده و باعث شده تا بتوانید به راحتی این محصول را حمل و نقل کنید. هم چنین دارا بودن یک کیف در داخل این قایق سبب شده تا بتوانید وسایل خود را هم در داخل این محفظه قرار دهید و نگران گم شدن ان ها نباشید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول دارا بودن اهرم نگهدارنده پارو در بخش پایینی این محصول است که در مواقعی که قصد استفاده از این کالا را ندارید می توانید پارو ها را در این بخش هم قرار دهید

جنس بدنه

رویه اصلی این قایق ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد و بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که هم مقاومت بالایی دارد و هم تحمل وزن این کالا رابرده است. هم چنین نرمی و راحتی این بخش ها هم باعث شده تا افراد استفاده کننده از این محصولات در طولانی مدت دچار خستگی نشوند.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول در کنار مزایای فوق العاده ای که دارد وزن کمی هم داراست که سبب شده تا حمل و نقل این محصول ساده و اسان شود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که وزن این قایق تنها 13.8 کیلو گرم می باشد. علاوه بر این ها تحمل وزن این کالا هم 160 کیلو گرم خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که طول این کالا 321 سانتی متر ، عرض ان 88 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 32 سانتی متر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از ویژگی های خوب این محصول دارا بودن پمپ باد است که باعث شده تا شما از صرف هزینه جداگانه بی نیاز شده و با همین وسیله به راحتی بتوانید این قایق را باد کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول را پس از باد کردن می توانید در داخل اب قرار داده و با استفاده از پاروهای این کالا اقدام به حرکت و جا به جایی این قایق در اب کرده و از تفریح خود لذت ببرید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مراقبت از این محصول کاری ساده و اسان خواهد بودو تنها باید به یک سری اصول ساده توجه کرده و با رعایت ان ها این محصول و سلامت ان را حفظ نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که در گام اول باید از ضربه زدن به این کالا پرهیز کرده و هم چنین سعی کنید تا اشیا نوک تیز را هم از کنار این قایق دور کنید. هم چنین از وارد کردن فشارزیاد و هم چنین اشیا داغ هم به بدنه این محصول دوری کنید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک دو نفره نارنجی اینتکس یک کالای شکیل و لوکس است که مناسب برای تفریح و ورزش بوده و از ان برای ماهیگیری هم می توانید استفاده نمایید. داشتن وزن کم ، بدنه مقاوم ، طراحی جدید و زیبا ، کف بادی و داشتن طناب نجات و پارو از مهم ترین مزایای این کالاست که باعث شده تا با قیمت ارزان بتوانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...