قایق بادی کایاک دو نفره Pathfinder جیلونگ

jilong Pathfinder 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره جیلونگ در مدل Pathfinder از سری قایق های بادی ورزشی حرفه ای برای سنین بزرگسال و جوانان که از کیفیت و مقاومت بالایی برای استفاده در آب های مختلف برخوردار می باشد. محصولی که ارگونومی ساخت بیضی شکل به نوک تیز داشته تا علاوه بر ایجاد تعادل بالا بر روی آب سرعت بالایی را نیز در هنگام حرکت برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. این کالا که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و برزنتی در قسمت بیرونی بوده به راحتی در شرایط جوی مختلف و در صورت برخورد عادی به اشیا مقاومت خواهد کرد. کالایی که دارای دو نشیمنگاه مجزا در داخل بدنه اصلی بوده که هنگام نشستن بر روی ان احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. از ویژگی های بسیار خوب و تاثیر گذار در این قایق بادی اینتکس داشتن دو باله از جنس بدنه در قسمت زیرین قایق بوده که سبب می شود تا این محصول بر روی آب حرکت بهتری را داشته باشد. علاوه بر این قایق بادی کایاک جیلونگ از طناب نجات و اهرم مخصوص نگهداری قایق نیز بهره مند است.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 350 سانتی متر
 عرض 78 سانتی متر
 ارتفاع 52 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلونگ
 دارای توری و طناب نجات
 دارای سه محفظه باد
 دارای کیت تعمیرات
 دارای اهرم نگهداری پارو
اقلام همراهکیت تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق های بادی جیلونگ که به تازگی به بازار جهانی معرفی و عرضه شده اند، کیفیت بسیار بالایی داشته و در رده های متنوعی در حال تولید هستند، و با توجه به قیمت خوبی که دارند استقبال خوبی از آنها شده است.  یکی از این مدل های جدید قایق بادی یک و دو نفره Pathfinder می باشد که از نوع کایاک بوده و با تجهیزات و کیفیت خوبی همراه است، قایق Pathfinder علاوه بر طراحی زیبا از بدنه مستحکمی نیز برخوردار بوده که آن را برای استفاده در دریاچه و رودخانه مناسب میکند، در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی در مورد این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

این محصول با ظاهر بسیار شیکی که دارد در نگاه اول نظر همگان را جلب خواهد کرد. بدنه آن از تم رنگی زرد برخوردار بوده و بر روی آن در قسمت جلویی و پشتی از روکش مشکی استفاده شده است، به علاوه صندلی های آن نیز در همین رنگ تولید شده اند تا این تضاد رنگی حس اسپورت بودن را به کاربر القا کند. بخش زیرین دو باله داشته که در حرکت مستقیم قایق کمک فراوانی می کند و کنترل کردن قایق را برای سرنشینان ساده تر می کند. طراحی صندلی های نشیمنگاه نیز به صورت موازی بوده و کاملا راحت می باشد و در استفاده های طولانی مدت نیز شخص را خسته نمی کند. پارو های این قایق نیز به صورت استاندارد دو طرفه هستند و در بسته بندی نیز دو عدد پارو قرار دارد تا هر دو سرنشین بتوانند به صورت همزمان پارو زده و قایق را کنترل کنند.

ابعاد و وزن

قایق های کایاک طول کشیده و عرض کمی دارند تا در عین راحتی و تسلط بر قایق فضای کافی برای پارو زدن نیز وجود داشته باشد. این قایق نیز به همین منوال تولید گشته اند، طول آن برابر با 350 سانتی متر و رعض ان نیز برابر با 78 سانتی متر می باشد، به علاوه ارتفاع آن در بیشترین حد اعلام شده از سوی سازنده 52 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای یک کایاک دو نفره کاملا استاندارد می باشد و سرنشینان نیز فضای خوبی برای قرار گیری پا دارند. به همین دلیل مشکلی از بابت فضا در این محصول وجود ندارد. وزن قایق نیز تنها 12 کیلو گرم بوده که با توجه به وجود ساک حمل در بسته بندی به سادگی می توان آن را حمل و در محل مورد نظر راه اندازی کرد. با این وزن و این ابعاد تحمل وزن قایق برای دو سرنشین در مجموع 160 کیلوگرم اعلام شده و در صورت استفاده با وزن های بیش از این مقدار ممکن حادثه آفرین باشد. 

کیفیت و جنس بدنه

قایق های بادی برای دوام در محیط های غیر عادی می بایست مقاومت خوبی در بدنه داشته باشند، اما قایق های کایاک به دلیل اینکه در محیط هایی همچون رودخانه نیز استفاده می شوند باید کیفیت بیشتری داشته باشند، این قایق از جیلونگ نیز به همین صورت تولید شده و در بخش های مختلف آن از لایه های بسیار ضخیم  PVC استفاده شده است تا بتواند در شرایط سخت تر از حالت استفاده عادی نیز مقاومت کند. قسمت بالایی آن از سه لایه و بخش کناری و زیرین آن از 5 لایه ضخیم PVC ساخته شده اند، این لایه ها با فناوی روز تولید می شوند تا بر اثر فشار بیش از حد صدمه نبینند. علاوه بر لایه های زیرین دو باله نیز در این قسمت قرار داده شده که هم حرکت قایق را تسهیل میکند. در حالت کلی کیفیت این قایق بادی فوق العاده بوده و برای استفاده طولانی مدت کاملا مناسب است،

روش نصب

برای نصب این قایق پیش از قرار دادن آن در آب لازم است تا آن را بر روی زمین پهن کرده و مراقب باشید که هیچ شئ تیزی در محل قرار گیری آن وجود نداشته باشد. سپس محفظه های باد آن را به صورت جداگانه باد کنید، و دریچه های آن را به دقت ببندید. پس از اطمینان حاصل کردن از این مورد قایق را در آب انداخته و استفاده کنید. برای افزایش طول عمر قایق بهتر است تا مدت زمان طولانی زیر نور مستقیم خورشید نباشد. 

جمع بندی

قایق بادی کایاک Pathfinder محصولی بسیار کار آمد بوده که با وجود قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز دارد و پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود، به همین دلیل خرید آن را به تمامی دوستداران قایق بادی، به ویژه کسانی که ورزش کایاک سواری را به صورت حرفه ای دنبال می کنند پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...