قایق بادی کایاک سه نفره سویلور

sevylor 14920

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک سه نفره سویلور یک قایق بادی ایده آل برای لذت بردن در آب با دوستان و خانواده است. این قایق دارای صندلی های با دوام بادی بوده که راحتی فوق العاده ای را برای سرنشینان خود خلق کرده است. دستگیره های این محصول به گونه ای محکم طراحی شده که امنیت خاطر را برای شما فراهم کند. جنس این محصول از PVC و پلی اتیلن سنگین بوده که در مقابل فشار آب و ضربات مقاومت بی نظیری از خود نشان داده است. حمل و نقل آن بسیار آسان است به گونه ای که شما پس از تخلیه باد آن می توانید آن را رول کرده و مانند یک کوله پشتی آن را جا به جا کنید. این کایاک می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. همچنین این محصول دارای طول 361 و عرض 90 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 11،7 کیلو گرم می باشد. می توانید این محصول بی نظیر را هم اکنون از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 361 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 شرکت سازنده سویلور
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
 پاروخیر
سایر ویژگی ها دارای کیسه حمل اشیا
 قابل استفاده در آب های عمیق
 دارای کف و صندلی بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک سه نفره سویلور یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس  می باشد که در سال جاری روانه ی بازار شده است و به خوبی توانسته است به محبوبیت در میان طرفداران قایق های بادی و رشته ی قایق رانی دست پیدا کند . با استفاده از این قایق بادی زیبا و  با کیفیت می توانید آخر هفته ی شادی را به همراه خانواده سپری کنید . در ادامه نیز قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول زیبا و با کیفیت بپردازیم ، پس در ادامه همراه ما باشید با تحلیل و نقد و بررسی این محصول :

طراحی و  آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که به خوبی توانسته است با استقبال گسترده ای از سوی  هواداران قایق های بادی رو به رو شود . همچنین بر روی  این قایق سه صندلی بادی تعبیه شده است که از راحتی بالایی برخوردار است و می توانید با استفاده از این ظرفیت سه نفره سرعت پارو زدن بالایی را تجربه کرده و از روز زیبای خود بر روی آب لذت بیرید . این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و به خوبی در دیواره های این قایق بادی از حجم باد بالایی استفاده شده است که امنیت این قایق را بالا برده و باعث جلوگیری از عدم بر هم خوردن تعادل این قایق بادی در سرعت بالا شده است که از قابلیت های مننحصربفرد این قایق بادی به حساب می آید . همچنین صندلی های این قایق بادی کمی از بدنه کم باد تر می باشند تا بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم کنند و در استفاده ی طولانی مدت دچار احساس درد و  یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نشوید . در قسمت جلویی این قایق نیز دستگیره ای تعبیه شده است که باعث می شود بعد از باد کردن قایق به راحتی بتوانید توسط  این دستگیره آن را حمل کرده وبه آب بیندازید که در بسیار از مواقع بسیار کاربردی  است . رنگبندی زیبای استفاده شده در این محصول به خوبی  استفاده شده است و باعث جذابیت هر چه بیشتر این قایق بادی شده است .

جنس  بدنه قایق بادی :

بی شک یکی از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید قایق بادی باید مورد توجه قرار بگیرید جنس بدنه ی  آن می باشد زیرا در کیفیت ساخت و در مواقع استراری همانند آب های خروشان بسیار حیاتی و مهم می باشد . جنس بدنه ی این قایق بادی  سه نفره از پی وی سی دو لایه می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و کیفیت بی نظیری را در تست های انجام شده بر رویش که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس انجام شده است از خود نشان داده است . پی وی سی از  جنس های رایج استفاده شده در کمچانی های تولید قایق بادی می باشد که دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است . همچنین در  بدنه ی این قایق بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت این قایق را دو چندان کرده است . 

ابعاد و وزن قایق بادی :

ابعاد این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که به راحتی و بدون کمبود فضا می تواند مورد استفاده توسط سه نفر قرار بگیرد . ابعاد قایق بادی کایاک سه نفره سویلور به مشخصات ( طول : 361 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 55 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای شما فراهم می آورد و در دسته بندی قایق های بادی سه نفره از کیفیت بالایی برخوردار است . وزن قایق بادی کایاک سه نفره سویلور  11 کیلوگرم می  باشد که به راحتی در هنگامی که خالی از باد است می تواند مورد جا به جایی به عنوان یک کوله پشتی قرار بگیرد و از حجم بسیار  کمی در هنگام که خالی از باد است قرار دارد . یکی  از نکات کلیدی در هنگام خرید محصولات بادی به خصوص  قایق های بادی قابلیت حمل آن ها می  باشد که این محصول این قابلیت را به نحو احسن دارا می باشد .

روش نصب :

روش نصب این محصول به راحتی هر چه تمام تر و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر است . برای راه اندازی این محصول کافیست آن را بر روی  سطحی صاف و به دور از  اجسام تیز  قرار داده و باد را از محل محفظه ی باد این قایق به درون آن بدمید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن قایق بادی خودداری نمایید زیرا علاوه بر برهم زدن تعادل شما در هنگام قایق رانی بر روی  آب ، طول عمر محصول را نیز  کاهش می دهد . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به محصولات بادی باید خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می  باشند .

قایق بادی کایاک سه نفره سویلور با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش  را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...