قایق بادی کایاک یک نفره با پمپ باد و پارو

KAYAK 65097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره با پمپ باد و پارو با طراحی بدنه استاندارد و ایمن بوده تا بتوانید به راحتی  درآب های آرام از آن استفاده کرده و اذت ببرید. این قایق بادی با رویه ای از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده که یک روکش برزنتی دارد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید در تمامی دماهای آب و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید و سایر تغییرات شرایط اب و هوایی از این قایق بادی استفاده کرده و دیگر نگران اسیب های احتمالی نباشید. این محصول جذاب و دوست داشتنی به علت سرعت عملکرد در زمان باد شدن و یا جمع اوری در کنار طراحی ظاهری متفاوت توانسته در زمان کوتاهی به محصولی پرفروش در زمینه محصولات بادی و تفریحی برای بزرگسالان تبدیل شود. طراحی بدنه محصول به این صورت بوده که بخش ابتدایی آن کاملا نوک تیز و برای نشستن دارای یک صندلی بادی می باشد. شما می توانید با تنظیم میزان باد ارتفاع و راحتی این صندلی سرخود را تنظیم کنید. این قایق بادی شیک دارای یک عدد پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و یک پارو پلاستیکی نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی می توانید این قایق را خریداری نمایید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 23 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک یک نفره با پمپ باد و پارو

قایق بادی کایاک یک نفره با پمپ باد و پارو یک محصول زیبا ، با کارایی بالا و همین طور طراحی جذاب است که در این مطلب به بررسی ان خواهیم پرداخت. در همین خصوص باید عنوان کرد که این قایق دقیقا با بهره برداری از طرح قایق های  کایاک و با رنگ سبز شکل گرفته است که یک محصول کاملا زیبا به شمار خواهد رفت. دارا بودن امکانات فوق العاده دیگری هم باعث شده تا این محصول یک قایق بی نظیر به شمار رود....

نوع ساختار قایق

اولین نکته در خصوص این محصول به ساختار ان تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای بدنه ای مستطیلی شکل می باشد. این بدنه دارای لبه های کناری گرد بوده و بخش جلویی این محصول نیز به صورت نوک تیز طراحی و تولید شده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست سبز رنگ می باشد. این رنگ که به صورت فسفری طراحی گردیده است قطعا زیبایی های خاص خود را دارا می باشد که سبب شده تا این قایق از فواصل دور هم نمایان باشد. هم چنین بخش های داخلی این قایق نیز به صورت شیاردار طراحی گردیده است که با بهره مندی از محفظه هایی کوچک برای قرار دادن وسایل شما سبب شده تا از این نظر هم نیاز شما را برطرف سازد.

دارا بودن پارو

در کنار این قایق شما می توانید یک عدد پارو را هم مشاهده کنید. با استفاده از این قایق کار شما برای هدایت این محصول بسیار اسان تر می شود به گونه ای که این قایق دارای محفظه های نگهدارنده پارو بوده و از طریق ان ها شما می توانید به سادگی این پارو را در این فضا قرار داده و به هدایت قایق بپردازید. این پارو هم چنین از بدنه ای کاملا مقاوم و با دوام طراحی و تولید شده است که سبب شده تا خیالتان از بابت داشتن یک پاروی با کیفیت راحت باشد.

دارا بودن طناب نجات

بهره مندی از طناب نجات هم از دیگر خصوصیات فوق العاده ای است که باعث شده تا شما در مواقع ضروری بتوانید از ان استفاده نموده و ایمنی خود را بیش از پیش حفظ کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که طناب نجات این قایق کایاک دور تا دور این محصول قرار دارد. این عامل باعث شده تا شما در هنگامی که در داخل اب می افتید بتوانید با در دست گرفتن این طناب مجددا به داخل قایق برگشته و جان خود را نجات دهید.

دارا بودن پمپ باد

یکی دیگر از مزایای خوب این محصول دارا بودن پمپ باد در کنار این کالا می باشد که با استفاده از ان شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به باد کردن این قایق بپردازید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این پمپ باد به صورت دستی و با ابعاد بزرگ بوده و باد کردن این قایق را کاری اسان نموده است. هم چنین بهره مندی از نازل مخصوص این قایق و دو نازل مجزای دیگر برای باد کردن دیگر محصولات بادی هم از دیگر خصوصیات این پمپ باد به شمار می رود.

دارا بودن تکیه گاه بادی

همان طور که می دانید این قایق مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. همین امر نیز سبب شده تا فرد استفاده کننده از این محصول به این نکته نیاز داشته باشد که در یک فضای ایده ال و نرم و راحت بتواند از این قایق استفاده کند. در همین خصوص هم این محصول دارای یک عدد تکیه گاه بادی در بخش انتهایی خود می باشد که با استفاده از ان شما می توانید در بهترین و اصولی ترین حالت ممکن به این قایق تکیه داده و از ان ان لذت ببرید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره با پمپ باد و پارو یک قایق کامل و ایده ال برای استفاده های شخصی ، تفریحی و ماهی گیری می باشد که مناسب برای استفاده در اب های ارام و حتی گاها خروشان بوده و با استفاده از ان می توانید لحظات شاد و پر هیجانی را سپری کنید که پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...