قایق بادی کایاک یک نفره جدید

KAYAK-45679

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی intex کایاک یک نفره جدید از سری محصولاتی می باشد که به تازگی طراحی و ساخته شده و هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده دریافت و خریداری می باشد . در خصوص طراحی این محصول باید ذکر کرد که این قایق دارای ساختاری لوزی شکل بوده ، و در آن رنگ هایی نظیر نارنجی ، آبی ، خاکستری و مشکی به کار رفته است که آن را بسیار چشم نواز و جذاب می کند . جنس بدنه این قایق بادی مفرح از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد و شما به آسودگی می توانید از این قایق بادی استفاده کرد و از ان در آب های دریا و رود خانه ها لذت ببرید . وزن این محصول 11 کیلو گرم و تحمل وزن آن 113 کیلو گرم بوده است که تنسبت به ابعادی که داراست ، بسیار سبک خواهد بود . طول این محصول 3 متر ، عرض 812 سانتی متر و در ارتفاع آن 25 سانتی متر است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع ورزشی
 تحمل وزن 113 کیلو گرم
 طول 300 سانتی متر
 عرض 812 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی intex کایاک یک نفره جدید از سری محصولاتی با ساختاری به روز و جذاب بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است . این محصول که مزایای بی شماری را دارست هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد . ما در این نقد و بررسی نگاهی دقیقه به این محصول انداخته و با تجربه متخصصانمان مزایا و معایبا این قایق بادی را برای شما شرح خواهیم داد . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت لوزی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی ، آبی ، خاکستری و مشکی به کار رفته است . این محصول دارای یک نشیمنگاه بوده و نسبت به طراحی نوک تیزی که داراست به آسودگی در کمترین زمان سرعت زیادی را خواهد گرفت . قابل ذکر می باشد که این قایق دارای سه محفظه و اتاقک باد بوده و به همین دلیل دز زمان آسیب دیدگی هر یک از این قایق ها ، به آسودگی می توانید با دو اتاقک بادی از این محصول استفاده نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد که متخصصان ما  به کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند و شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 300 سانتی متر ، عرض 81 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، تحمل وزن : 113 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 11 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج ئدایرد تا آن را درون محفظه های این محصول قرار داده و در عرض سه الی پنج دقیقه این قایق بادی را باد و راه اندزای کرده تا به آسودگی از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از آن محصول را در اسرع وقت جمع کرده تا آسیبی به آن وارد نشود ، همچنین وسایل تیز را از آن دور کرده تا بدنه آن دچار صدمه و یا آسیبی نشود . برای تعمیر قایق بادی می توانید به قسمت آسیب دیده برچسب تعیمرات زده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره جدید یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده خریداری و سفارش می باشد . طراحی این محصول به صورت لوزی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی ، آبی و خاکستری به کار رفته است که این محصول را بسیار زیبا و جذاب کرده است . این محصول دارای یک نشیمنگاه بوده و جنس بدنه آن از Pvc می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس محصول خود را سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...