قایق بادی کایاک یک نفره نارنجی

gymax-54123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره نارنجی از سری محصولات تفریحی در آب بوده که به تازگی با طراحی جدید و کیفیت ساخت بسیار بالا ساخته و روانه بازار شده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . در خصوص طراحی این محصول باید عنوان کرد که ساختار این قایق بادی به صورت لوزی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی ، زرد ، خاکستری و مشکی به کار گرفته شده است که آن را بسیار زیبا و چشم نواز می کند . همچنین قابل ذکر خواهد بود که این کالا دارای سه محفظه جدا گانه برای راه اندازی آن بوده و به همین دلیل در صورت آسیب و یا سوراخ شدن قسمتی از آن محصول ، با دو قسمت دیگری که باد هستند می توانید به آسودگی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید . در خصوص جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که جنس بدنه آن از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشند . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 79.8 کیلو گرم
 طول 270 سانتی متر
 عرض 68 سانتی متر
 ارتفاع 34 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک یک نفره نارنجی

از قصد دارید تا خود را به یک ورزش مفرح و لذت بخش آبی دعوت کنید پیشنهاد ما به شما قایق بادی کایاک یک نفره نارنجی بوده تا با استفاده از آن بتوانید به دریا و یا رودخانه های آرام رفته و یک ورزش آرامش بخش را تجربه نمایید . اما قبل از سفارش این محصول به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از نکات منفی و مثبت آن به طور کامل آشنا شده و سپس نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت لوزی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی ، زرد و مشکی به کار رفته است که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . این محصول دارای سه اتاقک و محفظه بادی بوده است تا در هنگام آسیب دیدن یکی از این قسمت ها و خارج شدن باد از آن ، به آسودگی از این مصول استفاده کرده بدون اینکه قایق شما در آب فرو برود . به همراه این محصول یک پارو به رنگ مشکی بوده تا با استفاده از آن سرعت قایق خود را بالا ببرید .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که جنس بدنه این کالا از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی خواهد بود پس با خیالی آسوده از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 270 سانتی متر ، عرض : 68 سانتی متر ، ارتفاع : 34 سانتی متر ، تحمل وزن : 79.8 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 8.1 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که در هنگام خرید آن ، یک پمپ دستی به همراه این قایق بادی می باشد که با استفاده از آن می توانید دهانه پمپ را وارد هر سه قسمت از محفظه های این محصول قرار داده تا به آسودگی این کالا را باد کرده و به آسودگی از آن استفاده نمایید و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که سعی کنید تا در وهله اول پس از اتمام شدن استفاده از این محصول ، آن را جمع نمایید تا آسیبی به این محصول وارد نشود ، همچنین افرادی که وزن آن ها بالای 80 کیلو گرم است از این محصول استفاهد نکنند و در آخر وسایل و اشیا تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا اسیبی به این قایق وارد نشود . برای تعمیر قایق بادی می توانید به آن برچسب تعمیرات زده و یا در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده ، آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره نارنجی یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنو در سایت تهران اینتکس آماده سخریداری و سفارش می باشد . طراحی این محصول به صورت لوزی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی ، زرد و خاکستری به کار رفته است که آن را بسیار زیبا و چشم نواز می کند . جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این  محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...