قایق بادی کایاک یک نفره Angler

Angler-1PERSON

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره Angler یک قایق تمام عیار برای افرادی است که قصد دارند تا با استفاده از ان به اب های ارام رفته و ماهی گیری کنند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قطعا در استفاده های طولانی مدت نیز به هیچ عنوان از ان خسته نشده و می توانید تا ساعت ها از ان استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این محصول دارای کیت برای نصب موتور قایق هم می باشد که دیگر نگران قرار گیری موتور نیز نخواهید بود. هم چنین دارا بودن محفظه هایی برای قرار دادن وسایل شخصی در داخل قایق نیز از دیگر امکانات خوب این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها صندلی این محصول در بخش انتهایی این کالا قرار گرفته است که پس از تکیه دادن به ان و نشستن در داخل این قایق بادی می توانید به راحتی پاهای خود را دراز کرده و از این محصول استفاده کنید. نکته مهم دیگر دارا بودن اهرم ماهیگیری ، طناب نجات و همین طور دستگیره های حمل و نقل این محصول است که تمام این موارد نشان از کامل لودن این قایق داشته و به جرات می توان گفت که نیاز شما را به صورت کامل بر طرف کرده است. این محصول در رنگ زرد و خاکستری به بازار عرضه شده است که طراحی جذاب و زیبایی را هم دارا می باشد.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 23 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک یک نفره Angler

قایق بادی کایاک یک نفره Angler یک قایق کامل و تمام و کمال می باشد که از خصوصیات فنی فوق العاده ای برخوردار است. این محصول تمام ان چیزی که یک فرد در هنگام خرید قایق به ان نیاز دارد را دارا می باشد که همین امر هم سبب شده تا در سال جدید میلادی این محصول از فروش چشم گیری برخوردار شود. در همین ارتباط و با توجه به درخواست مکرر شما دوستان تصمیم بر ان گرفتیم تا این کالا را از جهات فنی به صورت دقیق مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یک ویژگی مهم این محصول این است که از نظر طراحی هم در کنار موارد فنی از ظاهر زیبایی برخوردار بوده و همین عامل سبب شده تا این محصول نیز در نگاه اول طرفداران خود را جذب کند. در همین راستا اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این محصول در بخش جلو و همین طور انتهایی خود دارای کوله هایی است که می توانید وسایل اضافی خود را در داخل ان قرار دهید که باعث می شود از گم شدن ان ها جلوگیری کنید. هم چنین نوک تیز بودن بخش جلویی و انتهایی این محصول هم باعث شده تا هدایت این قایق به سمت جلو و عقب راحت تر شود. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد صندلی در بخش میانی خود می باشد که فرد می تواند به راحتی پس از نشستن در داخل این قایق پاهای خود را هم دراز کزده و از این محصول استفاده کند. هم چنین دارا بودن قسمتی جهت نصب موتور قایق نیز سبب شده تا این قایق از این جهت از بسیاری از نمونه های قایق های پیشرفته پیشی گرفته و نیازی به خرید جداگانه کیت نداشته باشد. این ویژگی در کنار دارا بودن پمپ باد و پارو از خصوصیات جذاب و مهم این محصول به شمار می رود. ترکیب رنگ زرد و خاکستری این محصول در کنار دارا بودن دستگیره حمل و نقل در جلو و عقب این قایق هم از دیگر مزایای این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

خب تا به این جای کار با بخش ظاهری و خصوصیات این قایق اشنا شدیم. حال می بایست به بخش بدنه و خصوصیات فنی ان بپردازیم تا در هنگام خرید با اطمینان خاطر این کالا را در سبد خرید خود جای دهید. در همین راستا باید عنوان کرد که این محصول رویه و بخش های کناری ساخته شده از نوع PVC برزنتی را دارا می باشد. هم چنین کف این کالا به صورت دو لایه بادی طراحی و تولید شده است که مقاومت و ضخامت قابل توجهی را دارا خواهد بود.

ابعاد و وزن

در کنار تمام مواردی که تا به این جای کار به ان پرداختیم حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول ابعاد استاندارد و اصولی را دارا می باشد که باعث شده تا با خیال راحت هر فرد بزرگسالی بتواند از این قایق استفاده کرده و با ان به تفریح بپردازد. در همین راستا باید گفت که این کالا قادر است تا 180 کیلو گرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کند که این عامل باعث شده تا افراد سنگین وزن هم هیچ گونه مشکلی نداشته باشند. هم چنین دارا بودن ابعاد ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 60 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) باعث شده تا یک قایق مناسب را از این حیث هم شاهد باشیم. هم چنین وزن کلی این محصول هم 23 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

همان طور که در بخش ابتدایی این مقاله به ان اشاره کردیم این محصول در کنار بسته بندی خود دارای پمپ باد می باشد که همین عامل سبب شده تا از این حیث هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت اقدام به خرید این کالا کنید. در همین راستا نیز باید عنوان نمود که شما پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی حال می توانید به راحتی به دنبال محفظه های باد این محصول گشته و سپس پمپ باد را خارج کرده و اینقایق را در سریع ترین زمان ممکن باد کنید. این عمل وقت زیادی را نمی خواهد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. هم چنین برای مراقبت و نگهداری از این محصول هم بهتر است تا پیشنهادات موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه نمایید تا بتوانید به راحتی از این کالا مراقبت کنید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره Angler یک محصول فوق العاده دارای بدنه ساخته شده از نوع PVC ، سطح نشیمنگاه مواج و هم چنین پارو و پمپ باد می باشد که خصوصیات خوب این محصول را نشان می دهد. هم چنین این کالا قیمت بسیار ارزان بوده و قابل خرید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...