قایق بادی کایاک یک نفره Elkton

Elkton-1PERSON

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره Elkton یکی از محصولاتی است که به تازگی تولید شده و با دارا بودن تمام موارد مورد نیاز برای یک تفریح ابی باعث شده تا خیال فرد استفاده کننده از این محصول راحت شود. در همین رابطه باید عنوان کرد که در هر دو سمت این محصول جایگاه هایی برای قرار گیری پارو بر روی بدنه این محصول دیده می شود که می توانید با استفاده از ان ها با خیال راحت پارو را قرار داده و از این محصول استفاده نمایید. هم چنین دارا بودن خود پارو هم باعث شده تا از صرف هزینه اضافی برای خرید این محصول خودداری نمایید. نکته مهم دیگر دارا بودن صندلی با کیفیت این محصول است که با ارگونومی جذابی که دارد از خستگی شما در استفاده و نشستن طولانی مدت بر روی این قایق بادی جلوگیری می کند. هم چنین در بخش جلویی این محصول طناب نجات هم دیده می شود که از ان می توانید در زمان هایی که فرد در اب میفتد استفاده کرده و جان او را نجات دهید. نکته مهم دیگر در خصوص ان محصول به کیفیت بالای بدنه این قایق تعلق می گیرد که به گونه ای طراحی شده تا در هر شرایط جوی بتوانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 23 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک یک نفره Elkton

یک قایق بادی کایاک با کیفیت را اگر بخواهید خریداری کنید که مناسب برای استفاده در اب های ارام و هم چنین خروشان باشد و از مزایای خوبی هم بهره مند باشد ، می توانید به قایق بادی کایاک یک نفره Elkton برسید زیرا یک محصول جدید بوده و تمام خصوصیات گفته شده را یک جا در اختیار خریداری خود می گذارد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا بهترین کیفیت و بدنه ممکن را دارا بوده و با اطمینان خاطر می توانید این کالا را خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا این محصول را از تمام جهات مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق های کایاک معمولا به این صورت طراحی شده اند که بخش میانی ان ها پهن تر و عریض تر بوده و هر چه به سمت جلو و عقب این محصول پیش روی می کنیم این محصول باریک تر شده و دارای نوک تیز تری می شود. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این قایق هم دقیقا همین خصوصیات را دارا بوده و به بهترین شکل ممکن و با ضرافت خاصی این موارد را در خود جای داده است. بخش انتهایی این محصول دارای قسمت محافظی می باشد که پوشش جداگانه ای را برای قایق خلق کرده است تا مقاوم تر شود. هم چنین این قسمت را شما می توانید جهت قرار دادن وسایل اضافی خود در نظر بگیرید زیرا فضای خوبی را در اختیار شما قرار داده است. کمی که به جلوتر بیاییم می توانیم صندلی این قایق را مشاهده کنیم که به صورت نرم و راحت تعبیه و طراحی شده است و با محافظ مقاومی که دارا می باشد هیچ گونه تکانی نمی خورد. هم چنین فضای جلوی این صندلی هم به قدری بزرگ است که فرد می تواند به راحتی پاهای خود را باز کرده و به استراحت بپردازد که از خستگی فرد هم جلوگیری می کند. در دو سمت این محصول جایگاه قرار گیری پارو هم به چشم می خورد که از این بابت هم بسیار مهم و خوب خواهد بود. دارا بودن طناب نجات در قسمت جلویی این محصول و همین طور دستگیره حمل و نقل هم از دیگر خصوصیات خوب این قایق بادی به شمار می رود.

جنس بدنه

قطعا یکی از ویژگی های مهم یک محصول بادی جنس ان است زیرا باید در کنار خصوصیات خوب و ظاهر جذابی که دارد ، مقاومت قابل قبولی را هم دارا باشد که بتوانید به راحتی به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه و بخش های کناری ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که باعث شده تا مقاومت و استحکام قابل قبولی را دارا باشد. هم چنین بخش کف این قایق هم به صورت بادی طراحی و تولید گردیده است که بسیار مقاوم بوده و به صورت دو لایه طراحی گردیده است که می توانید با خیال راحت این کالا را در سبد خرید خود جای دهید.

ابعاد و وزن

این محصول را وقتی خریداری می کنید در داخل بسته بندی تنها 23 کیلو گرم وزن دارد که باعث شده تا بتوانید به راحتی ان را به تنهایی حمل و نقل نمایید. هم چنین بسته بندی این محصول هم فضای زیادی را اشغال نمی کند. در کنار این موارد اگر این محصول را راه اندازی کنیم می توانیم به ابعاد ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 60 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) برسیم که ابعادی استاندارد و مطابق با تولیدات بین المللی می باشد. تحمل وزن این کالا هم 180 کیلو گرم خواهد بود که مقدار قابل توجهی می باشد.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

راه اندازی این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی بدنه اصلی این قایق صورت می گیرد که برای این کار باید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی ، سعی کنید تا پمپ باد را هم خارج کرده و به راحتی این محصول را باد کنید. نکته مهم در این بخش این است که نباید کم و یا زیاد این قایق را باد کنید زیرا احتمال اسیب های جدی این محصول بسیار زیاد می شود. هم چنین باید راهکار های مراقبتی از این محصول نظیر دور کردن از وسایل نوک تیز و یا داغ و هم چنین عدم پریدن و جامپینگ بر روی این محصول را رعایت کنیدتا دچار اسیب های جدی نشود. هم چنین می توانید در صورت اسیب دیدن و یا سوراخ شدن احتمالی این قایق به راحتی با استفاده از برچسب تعمیرات این محصول را ترمیم نمایید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره Elkton یک قایق فوق العاده با دوام و با کیفیت است که دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و با دارا بودن پارو باعث شده تا شما از این حیث هم بی نیاز شوید. هم چنین باد کردن و راه اندازی این محصول هم کاری ساده و اسان بوده و شما هم می توانید پس از خرید این محصول از طریق فروشگاه اینتکس و تحویل ان درب منزل به راحتی ان را راه اندازی کرده و از ان استفاد نموده و لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...