قایق بادی کایاک یک نفره Savanna

Aqua Marina BT-88580

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره Savanna از سری محصولات شرکت Aqua Marina می باشد. بدنه قایق بادی کایاک از دو قسمت اصلی ساخته شده که شامل دیواره ها و کف آن است و بر روی آن نیز صندلی بادی استاندارد ورزش کایاک سواری نصب شده است. بر خلاف تصور عموم و به دلیل ساختار مستحکمی که لایه های این قایق دارد فشار وارده را به خوبی تحمل کرده و رویه صندلی های آن بیش از حد نرم نیست. بدنه اصلی قایق مشابه برخی از قایق های حرفه ای آبی رنگ می باشد اما برای تنوع و زیبایی بیشتر قسمت رویه بخش جلویی و پشتی قایق به رنگ سفید بوده و تضاد زیبایی را به وجود آورده است.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 78 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک یک نفره Savanna

قایق بادی کایاک یک نفره Savanna یک محصول با کیفیت و با دوام است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این قایق در دسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار جای دارد که از کیفیت بی نظیری بهره برده و طراحی شکیلی دارد. در کنار این موارد باید به ساختار کلی این محصول هم اشاره نمود که قصد داریم در ادامه این مطلب به صورت کامل به این مسائل پرداخته و این محصول را نقد و بررسی کنیم پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص نوع طراحی این محصول باید به این نکته اشاره کرد که ساختار کلی این قایق بی شباهت به دیگر قایق های موجود در بازار نیست. رنگ اصلی بدنه این محصول ابی بوده که بسیار چشم نواز و زیبا می باشد. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده که هر بخش ان دارای تکیه گاه های مجزا می باشد. این بدین معناست که در بخش میانی این قایق یک عدد تکیه گاه و نشیمنگاه بادی سفید رنگ با بدنه ای مواج وجود دارد. هم چنین در بخش ابتدا و انتهایی این کالا هم دو عدد تکیه گاه و نشیمنگاه دیگر هم وجود دارد که مناسب برای استفاده شما می باشد. هم چنین این قایق دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده که با کیفیت است و از تعریق شما بر روی این محصول جلوگیری به عمل می اورد. علاوه بر این ها دارا بودن طناب نجات هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول است که در هنگام استفاده از این قایق می توانید از هر یک از این ها نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که قصد داریم در این نقد و بررسی به ان بپردازیم جنس بدنه این محصول است. این کالا دارای رویه ای از جنس PVC  سه لایه می باشد که فوق العاده با دوام و با کیفیت است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از همین جنس بهره برده است که کیفیت بی نظیری بوده و به راحتی دچار اسیب نمی شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول جنس کف ان است که از نوع PVC  بادشو بوده و به راحتی می توانید به ان اطمینان کنید.

ابعاد و وزن

این محصول در هنگام خرید و در داخل بسته بندی دارای وزن 9.3 کیلو گرم می باشد. هم چنین طول این قایق 274 سانتی متر ، عرض ان 78 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 43 سانتی متر است. تمام این موارد طبق استاندارد ساخته شده که از کیفیت فوق العاده بالایی بهره برده و مناسب برای استفاده یک و یا حتی دو نفر می باشد. هم چنین این محصول تا 100 کیلو گرم وزن را هم به راحتی می تواند بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در کنار بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ باد پدالی می باشد. شما با استفاده از این پمپ باد می توانید به سادگی این قایق را از طریق محفظه های موجود بر روی ان در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و از ان استفاده نمایید. نکته مهم در خصوص این محصول این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید چون امکان اسیب رساندن به ان بالا رفته و ممکن است دچار اسیب خای جدی شود. هم چنین در مواقعی که از این محصول نمی خواهید استفاده کنید بهتر است ان را کنار گذاشته و به صورت کامل جمع اوری کنید. در خصوص نحوه مراقبت از این محصول هم شما می توانید به راحتی این کالا را در مکان هایی استفاده کنید که کمتر دارای اشیا نوک تیز و همین طور شاخ و برگ درختان باشد. این کار باعث افزایش طول عمر این محصول می شود.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره Savanna یک محصول بی نظیر و با دوام است که ساختاری فوق العاده مقاوم و شکیل دارد. هم چنین داشتن وزن کم و امکاناتی همچون نشیمنگاه بادی ، طناب نجات و همین طور پمپ باد پدالی هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. این قایق فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...