قایق بادی کایاک 2 نفره Ztotop

Ztotop-2person

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 2 نفره اینتکس Ztotop یکی از محصولاتی است که این شرکت به تازگی روانه بازار کرده و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است. این روز ها فروش قایق بادی بیشتر دست شرکت های اینتکس و بست وی می باشد اما این قایق بادی در رقابت با محصولات شرکت های نام برده شده جا نمانده و از نظر کیفیت و مزیت به جرات می تواند با قدرت با ان ها رقابت کند. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این محصول دارای دو عدد صندلی بادی بوده که هر یک از این صندلی ها خود دارای شیارهایی می باشد که باعث شده تا از تعریق بیش از اندازه فرد استفاده کننده از این محصول جلوگیری نماید. هم چنین در کنار این قایق یک عدد پمپ باد و هم چنین دو عدد پارو هم قرار دارد که باعث شده تا با خیال راحت این محصول را راه اندازی کرده و پس از ان از این کالا استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول طراحی فوق العاده زیبا و همین طور رنگ این قایق است که باعث شده تا یک محصول چشم نواز را شاهد باشیم. هم چنین بدنه این محصول هم از نوع PVC ساخته شده است که مقاومت فوق العاده ای داشته و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. این محصول هم اکنون قابل خرید از فروشگاه نمایندگی محصولات بادی می باشد.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 360 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 30 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک 2 نفره اینتکس

قایق بادی کایاک 2 نفره اینتکس محصولی جدید و خاص با بهره گیری از جدیدترین متد های ساخت و طراحی است که با توجه به نیاز های مشتریان سعی کرده تا تمام ان ها را برطرف کرده و با بهترین کیفیت ممکن یک محصول شگفت انگیز را تولید و روانه بازار نماید. در همین رابطه نیز با توجه به نیاز مشتریان در نظر گرفتیم که به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و قبل از خرید شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم تا خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به بهترین و زیباترین شکل ممکن صورت گرفته است به گونه ای که قطعا جزو محبوب ترین قایق های موجود در بازار از نظر ظاهر و شکل و شمایل می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کردکه این کالا دارای لبه های بادشو بوده و به صورت تور و ضخیم شکل گرفته است که فوق العاده زیبا و دیدنی خواهد بود. هم چنین در قسمت جلویی این محصول نیز لایه ای محافظ به صورت جداگانه قرار گرفته است که به این لایه طناب نجات این محصول نیز متصل گردیده است که از مزایای خوب این قایق به شمار می رود. هم چنین بخش انتهایی این محصول هم همین لایه را به صورت مجدد و بایک رنگ جدا دارا می باشد که استحکام این محصول را بالا برده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش های کناری ان است که دارای تصاویر و نقوش جذابی بوده و باعث شده تا یک محصول چشم نواز را شاهد باشیم. هم چنین این محصول دارای دو عدد صندلی می باشدکه در پشت هم قرار گرفته و به صورت شیاردار طراحی و تولید شده اند که باعث شده تا نرمی و راحتی خاصی را به کاربر هدیه داده و باعث شود تا در استفاده های طولانی مدت خسته نشود. رنگ ابی قایق در کنار صندلی های خاکستری و هم چنین نقوش سبز و مشکی روی بدنه این محصول همگی از خواص فوق العاده این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

یک خصوصیت مهم و ویژه در هنگام خرید این قایق که باعث بالا رفتن اطمینان خاطر شما عزیزان شده است ، جنس بدنه و لایه های این محصول است که مقاومت فوق العاده ای را دارا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این کالا رویه ای از جنس PVC برزنتی را دارا می باشد که فوق العاده مقاوم خواهد بود. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز از نوع PVC برزنتی طراحی و تولید گردیده است. در کنار این موارد باید به کف این قایق هم اشاره کرد که از نوع PVC دو لایه بادی می باشد و باعث نرمی ، راحتی و هم چنین تحمل وزن بالای این محصول شده است.

ابعاد و وزن

این قایق بادی ساخته شده در طول 360 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. این ابعاد استاندارد بوده و به راحتی می توانید دو نفر بزرگسال از ان استفاده کرده و لذت ببرند. وزن کلی بسته بندی این محصول پس از خرید و قبل از راه اندازی کامل 30 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل ان را ساده کرده است. هم چنین تحمل وزن 250 کیلو گرمی این محصول هم یکی از خصوصیات مهم دیگر این کالا به شمار می رود که باعث شده تا بدون نگرانی افراد سنگین وزن هم از این قایق بهره مند شوند.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

همان طور که می دانید در کنار این محصول یک عدد پمپ باد دستی نیز وجود دارد که با استفاده از ان می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی از طریق محفظه های بادی که بر روی این قایق وجود دارد اقدام به راه اندازی و باد کردن این قایق نمایید که شما را از خرید مجدد پمپ باد بی نیاز کرده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول دارای برچسب تعمیرات هم در کنار بسته بندی خود می باشد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کرده و مجددا از ان استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از ان است که شما می توانید ان را از وسایل نوک تیز و هر گونه شی دیگری که امکان اسیب رساندن به ان را دارد دور نمایید تا دچار اسیب های جدی نشود. با رعایت همین نکات ساده شما می توانید سلامت این محصول را تضمین کنید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک 2 نفره Ztotop یک محصول بی نظیر با رنگ ، شکل و شمایل و بدنه جذاب و مقاوم است که محبوبیت خاصی داشته و در بین قایق های موجود در بازار نیز امتیاز خوبی را به دست اورده است. این محصول دارای پمپ باد ، پارو ، برچسب تعمیرات و هم چنین دفترچه راهنما هم می باشد. هم اکنون می توانید این کالا را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...