قایق بادی 4 نفره Caspian بست وی جیمینی

bestway 65047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره جیمینی کاسپین مدل 2018 بزرگترین مدل تولید شده از قایق های بادی جیمینی  خانواده کاسپین بوده که برای تفریحات آبی خانوادگی و حتی حمل بار مورد استفاده قرار می گیرد. این قایق بادی کیفیت ساخت بالایی داشته به همین دلیل می تواند علاوه بر تفریحات آبی مانند ماهیگیری به عنوان قایق حمل بار های سبک نیز استفاده شود. محصولی که دارای قابلیت نصب موتور بوده به همین جهت می توان سرعت گشت و گذار بیشتری روی سطح آب توسط این قایق بادی داشت.

جنس بدنه آن همانند مدل های کوچکتر خود از نوع PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده تا در برابر دما و فشار آب و همچنین عواملی مانند ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. این جنس بدنه انعطاف خوبی داشته به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت. از ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این قایق بادی می توان به داشتن اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو ، کیسه مخصوص حمل اشیا ، طناب نجات و طراحی قسمت از آلومینیوم اشاره نمود. یک جفت پاروی آلومینیومی و یک پمپ باد دستی بزرگ دو کاره با قابلیت مکش باد همراه با فشارسنج برای این محصول در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم های جانبی قایق های بادی حرفه ای محسوب می شوند. 

شاید بتوان گفت که نسل اول قایق های بادی تندرو و حرفه ای شرکت بست وی ، قایق های بادی کاپسین این برند است . حتی این قایق بادی هنوز هم طرفداران خود را دارد و از آن جا که یک قایق بادی مقاوم بوده و حالت پیکانی شکل دارد ، یکی از سریع ترین قایق های بادی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید . در واقع می توان گفت که مشتریان با دو دیدگاه متفاوت اقدام به خرید قایق بادی می کنند . یکی از این دسته افراد ، افرادی هستند که با خرید قایق بادی به دنبال حرکت سریع و با سرعت بالا بر روی آب می باشند که ما در واقع قایق بادی کاسپین را به شما پیشنهاد می کنیم . ولی برخی دیگر از افراد هستند که دوست دارند قایق های بادی بزرگ ولی با سرعت معمولی را داشته باشند که بتوانند بیشتر با آن به ماهیگیری اقدام کنند . 

ما به این دسته از مشتریان ، قایق های بادی اکسکروشن را پیشنهاد می دهیم که یک نوع قایق بادی بزرگ هستند که تا ظرفیت های 4 نفره را نیز به خوبی و به مانند قایق بادی 4 نفره کاسپین می توانند تحمل کنند . این قایق ها بیشتر برای تفریح ساخته شده اند و شما می توانید در وسط آب روی قایق دراز کشیده و استراحت کنید . از نقاط قوت به خصوص این قایق بادی می توان به داشتن یک کف فایبرگلاسی اشاره کرد ، این جنس همانطور که می دانید یک جنس بسیار مقاوم است که در ساخت قایق های معمولی استفاده می شود و قابلیت شناور ماندن بر روی آب را داشته و حتی از پلاستیک مقاوم تر بوده و دوامی نزدیک به فلزات دارد ، برای همین از این جنس برای ساخت قایق بادی کاسپین استفاده شده است .

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی 4 نفره Caspian بست وی مدل

قایق بادی جیمینی 4 نفره Caspian از جدیدترین و با کیفیت ترین قایق های بادی کاسپین می باشد که توسط برند مطرح بست وی تولید شده است . این قایق بادی جدیدترین مدل کاسپین می باشد که در سال 2018 روانه ی بازارهای جهانی شده است و به شدت مورد استقبال هواداران قایق های بادی قرار گرفته است . طراحی بزرگ و زیبای این قایق بادی باعث شده است تا گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان در طولانی مدت به آب و یا استفاده به عنوان قایق ماهیگیری به حساب بیاید که از مزیت های این قایق بادی نسبت به سایر رقیبان خود به حساب می آید . به همراه این قایق بادی زیبا و با کیفیت یک جفت پارو ، پمپ باد دستی با قابلیت مکش باد و فشارسنج وجود دارد که از مهمترین لوازم جانبی برای قایق های بادی به حساب می آید و دیگر شما را از رید این محصولات بی نیاز می کند . در ادامه به نقد و بررسی این محصول می پردازیم پس همراه ما باشید تا شما را با ویزگی های این قایق بادی بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که به طور همزمان قابلیت استفاده ی 5 نفر را دارد که در دسته بندی قایق های بادی قابلیتی منحصربفرد به حساب می آید و از نکات کلیدی در برتری این قایق بادی نسبت به رقیبان خود است . در طراحی این قایق بادی به گونه ای عمل شده است که قابلیت افزودن موتور به این محصول وجود دارد و با خیالی راحتی و سرعتی بالا می توانید به دریا نوردی ادامه داده و در فاصله ای دور از ساحل به ماهیگیری بر روی آب های آرام بپردازید و روزی زیبا را سپری کنید . همچنین در این محصول تمامی نیاز های قایق های بادی اعم از تناب نجات ، نگهدارنده ی پارو و همچنین نگهدارنده ی قلاب ماهیگیری تعبیه شده است که محبوبیت این محصول را دو چندان و آن را به یکی از پرفروش ترین قایق های بادی ماهیگیری و خانوادگی برند بست وی تبدیل کرده است . در قسمت جلویی این قایق بادی نشیمنگاهی تعبیه شده است که می توانید برای استفاده ی طولانی مدت و یا هنگامی که قایق در حال حرکت است از آن استفاده کنید و از روی آب بودن لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی دولایه برزنتی و الیاف شمعی می باشد که از اجناس قاوم و با کیفیت استفاده شده در قایق های بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول از این جنس کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است که در تست های انجام شده بر رویش کیفیت بسیار بالایی را از خود نشان داده است . همچنین در بخش کف این قایق بادی از جنس آلومینیوم استفاده شده است تا کیفیت این محصول را بیش از پیش افزایش داده و کیفیت این محصول را دو چندان کند و خیال شما را از لحاظ کیفیت محصول راحت کند . 

ابعاد، وزن :

این مدل از مدل های دیگر تولیدی کاسپین بزرگتر می باشد در حال حاظر بزرگ ترین و به روز ترین محصول تولیدی مدل کاسپین همین قایق بادی معرفی شده است . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که ابعاد خوبی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می کند و به خوبی می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده ی شما در تعداد بالای سرنشین به حساب بیاید . وزن قایق بادی مدل کاسپین با توجه به کف آلومینیومی و کیفیت بالایی که در ساخت این محصول استفاده شده است کمی بالا می باشد اما در دسته بندی قایق های بادی با کیفیت ماهیگیری و همچنین 5 نفره از وزن مطلوبی برخوردار است ، وزن این محصول 46.7 کیلوگرم می باشد که حاکی از کیفیت بالا می باشد . 

راه اندازی ، مزاقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط تمامی پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک امکان پذیر می باشد فقط کافیست محفظه ی باد پمپ را به محفظه ی باد قایق متصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . توجه داشته باشید که این محصول باید به اندازه ی استاندارد باد شود و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا نمی توانید به آن خوبی که انتظار دارید کارایی لازم را از آن مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به قسمت های بادی این محصول خوداری نمایید .

جمع بندی :

قایق بادی جیمینی 4 نفره Caspian بست وی بزرگترین قایق بادی از میان مدل های قایق بادی کاسپین می باشد که در سال جاری توسط برند مطرح بست وی روانه ی بازار شده است . ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که به راحتی می تواند مورد استفاده ی 5 نفر به طور همزمان قرار بگیرد . جنس آن از پی وی سی دولایه برزنتی و ترکیب الیاف شمعی می باشد که بر کیفیت و مقاومت این محصول افزوده است ، همچنین در قسمت کف آن از آلومینیوم استفاده شده است . قایق بادی کاسپین 2018 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد و می توانید پس از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...