قایق بادی 6 نفره 2018 مدل SUNSAILLE

bestway 65062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 6 نفره SUNSAILLE مدل 2018 بزرگترین و با کیفیت ترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوبی برخوردار است. قایق بادی 6 نفره SUNSAILLE در واقع یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در آب های با عمق بالا و آزاد بوده که برای گشت و گذار و ماهیگیری و حتی حمل بار نیز بهترین گزینه خواهد بود. جنس بدنه آن از نوع PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه را ایجاد کرده است. این بدنه با وجود داشتن ضخامت بالا امکان جمع شدن در حجم کوچکتر را داشته تا به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل باشد. همچنین بدنه این قایق بادی در برابر عواملی مانند ساییدگی های سطحی ، فشار و دمای آب کاملا مقاوم خواهد بود. اما برای قسمت کف قایق از لایه های آلومینیومی مجزا استفاده شده که پس از باد کردن و راه اندازی بدنه اصلی در قسمت کف قرار می گیرند تا استحکام و تعادل لازم را روی آب به همراه داشته باشند. از ویژگی ها و امکانات این کالا می توان به اهرم مخصوص ماهیگیری ، اهرم نگهدارنده پارو، کیت مخصوص نصب موتور و طناب نجات اشاره نمود. همچنین تعدادی لوازم جانبی بسیار پر کاربرد در بسته بندی قایق مانند پارو و پمپ باد دستی دو کاره قرار داده شده تا نیاز مصرف کنندگان را بر طرف سازد. برای اندازه گیری مقدار باد بدنه یک فشار سنج و برای تعمیرات جزئی یک بسته مخصوص تعمیرات نیز برای این قایق بادی حرفه ای در نظر گرفته شده است.

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 780 کیلو گرم
 طول 380 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC با رویه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کف آلومینیومی مجزا
 دارای نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
 دارای اهرم مخصوص ماهیگیری
اقلام همراهپارو آلومینیومی، پمپ باد ، بسته تعیمرات ، فشارسنج

قایق بادی 6 نفره مدل SUNSAILLE

قایق بادی 6 نفره مدل SUNSAILLE یک محصول فوق العاده جذاب و با کیفیت بوده که از سوی شرکت معروف و محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنها می کنیم تا این نقد و بررسی را خوانده تا با نگاهی دقیق به تمام نکات مثبت و منفی این محصول پی برده و از خریدی که می خواهید انجام دهید، مطمئن شوید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و رنگ های، سفید، سرمه ای و مشکی در آن به کار رفته است. در این محصول شش نفر جا گرفته و در قسمت کناری آن ها اهرمی برای پارو زدن نیز تعبیه و طراحی شده تا استفاده از این محصول را لذت بخش تر بکند.

جنس بدنه

جنس بدنه این قایق از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی و کف بدنه ای از جنس آلمینیوم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی دارا می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 380 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر، تحمل وزن: 780 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 69.5 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده تا در عرض چهار الی شش دقیقه این محصول را باد و برای استفاده راه اندازی بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل و اشیا تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا بدنه آن آسیبی و یا صدمه ای وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول، مشکل و یا صدمه ای وارد شد شما در مرحله اول می توانید این محصول را با بسته تعمیراتی که به همراه این محصول قرار دارد، تعمیر کیده و به آسودگی از آن استفاده کنید، همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیال راحت از استفاده آن لذت ببرید.

جمع بندی

قایق بادی 6 نفره مدل SUNSAILLE یک محصول جذاب و با کیفیت بوده که از سوی برند معتبر و نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول به صورت بیضی شکل طراحی و ساخته شده و در آن رنگ های سفید، سرمه ای و مشکی به کار رفته است. جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی بوده و کف بدنه آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر صدمات است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...