قایق بادی GIMINI

bestway 65049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس 5 نفره یکی بهترین قایق های بادی فایبرگلاس این شرکت که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با الیاف ابریشمی بوده و از روکش برزنتی مقاوم در آن استفاده شده است. همچنین در قسمت کف آن از آلومینیومی استفاده شده تا مقاومت این کالا را بالا ببرد. این قایق به قدری با کیفیت و مقاوم بوده که در آب های مواج نیز قابل استفاده خواهد بود. قایق بادی جیمینی GIMINI مناسب برای استفاده 5 نفره در دریا و رودخانه ها با کف آلومینیومی و پارو های حرفه ای ، با قابلیت نصب موتور بدون نیاز به کیت نصب ، بدنه PVC بسیار مقاوم و الیاف ،همراه با حلقه یدک کش آهنی و دسته حمل و نقل قایق بادی.

اگر در میان قایق های بادی اورجینال و اصل جستجو کنید ، حتما به قایق های بادی مدل جیمینی برخورد خواهید داشت . چرا که این قایق ها بهترین نوع قایق با بدنه بادی هستند که شما می توانید داشته باشید . کیفیت ساخت قایق بادی جیمینی چه از نظر جنس و چه از نظر ساختاری فوق العاده بوده و می تواند در برابر ضربه ها ، وزن زیاد ، نور آفتاب و ... مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . از آنجایی که بیشتر افراد از قایق های بادی در فضاهای باز استفاده می کنند ، باید در برابر نور آفتاب مقاوم باشند و نور خورشید صدمه ای به آن وارد نشود . پی وی سی دو لایه برزنتی به خوبی می تواند مقاوم باشد و از آن مهم تر به دلیل ضد آب بودنش اصلا در دراز مدت نیز صدمه ای نخواهد دید . 

برخلاف تصور ، قایق بادی جیمینی می تواند تا 640 کیلوگرم وزن را تحمل کند و برای همین می تواند تا پنج نفر بالغ را به خوبی بر روی خود جای دهد و وزن آن ها را تحمل کند . شما عزیزان می توانید در هنگام استفاده از قایق بادی ، وسیله های همراه خود را به داخل قایق برده و در دسترس خود داشته باشید . وزن کلی قایق بادی نیز 68 کیلوگرم می باشد که نیازمند جابجایی با وسیله نقلیه خواهد بود . اما به راحتی می توانید تا مصافتی آن را با دست جابجا کنید . دلیل وزن بالای قایق بادی جیمینی نیز کاملا مشخص است ، یکی از این دلایل ابعاد بزرگ قایق و دیگری استفاده از فایبرگلاس و آلومینیوم و پلاستیک در ساخت برخی از قسمت های قایق بادی بوده و همچنین طناب نجات ، دستگیره حمل و کیسه حمل آن نیز تا حدودی در افزایش وزن قایق موثر است .

 نوعحرفه ای، 5 نفره
 تحمل وزن 640 کیلو گرم
 طول 330 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 44 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 68 کیلوگرم
 دارای کف آلومینیومی
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
 دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهپمپ دستی، پاروی آلومینیومی

قایق بادی GIMINI

قایق بادی GIMINI دومین نوع قایق های بادی حرفه ای هیدروفورث از لحاظ ظرفیت و ابعاد بوده که در میان بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی تولید شده تا کنون قرار گرفته است. محصولی که در سه سایز 6 ، 5 و 4 نفره طراحی شده که این مدل، مدل متوسط به شمار می رود. کالایی که برای انواع کاربرد های مختلف مانند تفریحات آبی و حمل بار استفاده شده و به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب در خود به کامل ترین و مطمئن ترین قایق بادی تبدیل شده است. محصولی که می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای قایق های چوبی و غیر بادی برای استفاده در سطح آب های مختلف باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی و توضیح دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق بادی 5 نفره جیمینی یکی از بهترین طراحی و ارگونومی های صورت گرفته در خود را داشته که آن را به یکی از جادار ترین و متعادل ترین قایق بادی بر روی آب تبدیل کند. بدنه ای که از دیواره های مقاوم و گرد طراحی شده که تمامی قسمت های آن با هم برابر هستند. البته دیواره های قسمت انتهایی این قایق بادی به صورت شاخه دار و تیز طراحی شده تا علاوه بر ایجاد تعادل بالا بر روی آب، باعث افزایش سرعت حرکت بر روی آب نیز شود. همچنین در همین قسمت نیز محلی مخصوص برای قرار گیری انواع موتور های قایق تعبیه شده تا از هر نوع موتور دلخواه بتوانیم برای این قایق بادی استفاده کنیم. یکی از مهمترین قسمت های بدنه این محصول کف آن بوده که یک لایه آلومینیومی در آن استفاده که توسط روکش هایی پوشانده می شود. این لایه آلومینیومی علاوه بر ایجاد استحکام بیشتر در این محصول، ثبات بدنه را نیز بر روی آب بیشتر می کند. وجود دو نشینگاه مجزا و غیر بادی در داخل بدنه که قابلیت جدا شدن را نیز دارند از دیگر ویژگی های طراحی داخل نشیمنگاه می باشد. همچنین در قسمت لبه قایق اهرم های مخصوص ماهیگیری و طناب نجات قرار داده شده و برای حمل آسوده آن دو دستگیره حمل پلاستیکی بر روی بدنه تعبیه شده است. اما یک دریچه تخلیه آب نیز در داخل نشیمنگاه قرار داده شده تا هنگام پر شدن آب درون آن بتولان در خشکی به راحتی آب پر شده را تخلیه نمود.

جنس بدنه

قایق های بادی جیمینی یکی از بهترین جنس بدنه های به کار رفته در میان تمامی قایق های بادی را دارند. بدنه ای محکم و مقاوم در برابر بسیاری از عوامل درونی و برونی که در نهایت سبب می شود تا با خیالی آسوده از این کالا در هر نوع آب پر عمق و خروشان نیز استفاده کنیم. بدنه ای که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه های PVC ضخیم برای رویه آنها استفاده شده است. همچنین روکش لایه آلومینیومی کف نیز از نوع PVC می باشد. اما اندازه ضخامت برخی از قسمت های بدنه این قایق بادی با هم متفاوت بوده زیرا که هر نقطه از بدنه در شرایط متفاوتی قرار می گیرد. برای مثال دیواره های بیرونی این محصول از لایه ای ژله ای و به اصطلاح ضربه گیر بهره برده که می تواند تاثیر بسیار زیادی در برخورد با اشیای مختلف بخصوص سنگ و صخره ها داشته باشد. اما برخلاف قسمت بیرونی نشیمنگاه نیز از رویه لطیف و راحت برخوردار بوده تا هنگام نشستن در داخل قایق احساس ناراحتی نداشته باشید. تمامی اهرم های تعبیه شده در بدنه مانند اهرم نگهداری پارو و دستگیره های حمل قایق نیز از نوع پلاستیک فشرده بوده و به بدنه متصل می باشند. از دیگر ویژگی های خوب بدنه این کالا انعطاف پذیری بالا برای راحت جمع کردن و حمل آسوده و وزن مناسب آن در برابر قایق های غیر بادی خواهند بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد قایق 5 نفره جیمینی کمی از نوع 6 نفره کمتر بوده که معادل (طول: 330 سانتی متر ، عرض: 162 سانتی متر ، ارتفاع: 44 سانتی متر) می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به راحتی تا 5 نفر بزرگسال را در خود جای خواهد داد. البته ابعاد درونی و نشیمنگاه قایق کمی از ابعاد کلی کمتر بوده اما هیچ تاثیری در کاهش ظرفیت قایق نخواهد داشت. جایگیری این قایق نسبت به نوع غیر بادی خود با همین ظرفیت کمتر بوده و به دلیل جمع شدن و تا شدن ابعاد بسیار کمتری را نیز خواهد داشت. اما طبق این ابعاد تحمل وزن قایق به 640 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی استاندارد برای این کالا خواهد بود که می توان با باد نمودن استاندارد بدنه تا 20 الی 30 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. این تحمل وزن برای هر گونه کار با این قایق بسیار مناسب بوده و استفاده از بار بالای 500 کیلوگرم هم در افزایش ثبات این کالا بر روی آب موثر خواهد بود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

راه اندازی این قایق بادی بزرگ و حرفه ای برخلاف نوع خود بسیار آسوده بوده و تنها کافیست از یک پمپ باد برای راه اندازی آن استفاده نمایید. در ابتدای هر چیزی پس از خارج نمودن قایق از بسته بندی خود باید بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن شده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته باشد. همچنین از باد زدن بیش از حد که در نهایت سبب سفت شدن بدنه می شود باید خودداری کرد تا به درز های قایق آسیبی وارد نکند. اما به همراه این کالا یک پمپ باد دستی بزرگ قرار داده شده که می توان توسط آن در مدت زمان کمی قایق بادی جیمینی را راه اندازی کرد. پمپ بادی که علاوه بر پمپاژ باد می تواند عمل مکش را به صورت همزمان از دریچه ای دیگر انجام دهد. اما برای اینکه خیلی راحت تر و سریع تر این محصول را باد کنید می توانید از پمپ های باد برقی نیز استفاده نمایید. خالی کردن باد قایق هم می تواند توسط همین پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند انجام شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مراقبت و نگهداری برای این محصول آسوده بوده و تنها کافیست هر گونه اشیای بسیار تیز را از بدنه دور کرده و از انجام عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه خودداری نمود. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این قایق می تواند در محافظت از آن تاثیر بسزایی داشته باشد. البته مقاومت بدنه و جنس بدنه این قایق حرفه ای بالا بوده و می توان به خیالی آسوده در هر آبی از آن استفاده کرد. هنگامی که استفاده ای نیز از آن نداشتید بهتر است آن را جمع نموده و در ساک حمل مخصوص خود قبرار دهید. اما در هر زمان و به هر دلیلی قایق بادی جیمینی شما آسیب دید می توان آن را توسط کیت مخصوص تعمیرات اینتکس در مدت زمان کم و به راحتی تعمیر نمود. پس از تعمیر این قایق به حالت اولیه خود برای مصرف مجدد بر خواهد گشت.

کاربرد و سایر ویژگی

قایق بادی 5 نفره جیمینی با توجه به ویژگی ها و قدرت بالای بدنه ای که دارد می تواند برای بسیار از کار های مخصوص روی سطح آب به کار برده شود. اگر از تمام موارد تفریحی مانند گشت و گذار های آبی، ماهیگیری و مسابقه های معمولی و ساده بگزریمف این قایق می تواند یکی از بهترین گزینه های حمل و نقل اشیا (البته با توجه به ابعاد و تحمل وزن خود) باشد. برای مثال حمل کالا بین سواحل، کشتی ها، لنج ها و ... که از کاربرد های مهم این محصول بر شمرده می شود. گفتنی است که تا کنون فروش این قایق تنها برای تفریحات آبی نبوده بلکه برای انجام کار های حمل و نقل نیز به فروش رفته است. از ویژگی های کلی این محصول نیز می توان به داشتن بدنه ای با طراحی مقاوم و حرفه ای، داشتن اهرم های نگهداری پارو و دستگیره حمل، طناب نجات، یک جفت پارو بزرگ با قابلیت رگلاج و تغییر سایز، کف آلومینیومی مستحکم و سبک، انعطاف بدنه بالا، بسته تعمیرات، پمپ باد دستی بزرگ دو کاره، قابلیت نصب هر نوع موتور قایق و ... اشاره کرد.

جمع بندی

اگر به دنبال یک قایق بادی حرفه ای قابل حمل با قدرت بالا، امکانات  ویژگی های خوب هستید ما می توانیم قایق بادی 5 نفره جیمینی را برای شما پیشنهاد بدهیم. زیرا این محصول در میان بهترین نوع قایق های بادی قرار گرفته و دارای گواهینامه می باشد. محصولی حرفه ای که می تواند از کاربرد های استفاده زیادی نیز برخوردار باشد. این قایق توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران قابل عرضه و فروش خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...