وان بادی آکواریمی کودک

38020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی آکواریمی کودک یکی از پر فروش ترین وان های بادی در نوع طراحی بدنه بیضی شکل که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این وان بادی قادر است تا کودکان زیر 3 سال را به راحتی در خود جای داده و به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. محصولی که از کف بادی بهره مند بوده تا محلی راحت برای نشستن کودکان فراهم سازد. همچنین این محصول توسط چند دریچه باد مجزا توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 95 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 25 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار آکواریمی
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 1.1 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 ساخت شرکت MamaKate
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان بادی کودک آکواریمی یک وسیله بسیار پر کاربرد برای حمام کردن کودکان است که از طراحی بسیار منحصر به فردی بهره می برد. وان های بادی معمولا می توانند یک وسیله نشاط آور و سرگرم کننده برای کودکان در حمام باشند تا والدین بتوانند با راحتی هر چه تمام تر آن ها را استحمام کنند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

یکی از اصلی ترین کارهایی می باشد که هر تولید کننده ای برای تولید محصول باید انجام دهد. شرکت MamaKate توانسته است با طراحی و ساخت با کیفیت این محصول رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده و این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی خود تبدیل کند. فرم کلی این وان به صورت مسطیل بوده و دارای بدنه ای ضخیم و نرم می باشد. دیواره های داخلی و قسمت کف این محصول به صورت مواج و بادی طراحی شده است. قسمت ابتدای این وان به صورت شیبدار طراحی شده تا کودکان بتوانند به راحتی درون آن دراز بکشند و سر خود را در ناحیه بالایی آن قرار دهند. یک عدد دستگیره نیز بر روی این وان بادی تعبیه شده که والدین می توانند با استفاده از آن وان را جا به جا کنند.

جنس و کیفیت بدنه :

مهمترین چیزی که همه ما برای خرید یک محصول مد نظر داریم جنس آن محصول است. دائم از خود می پرسیم آیا جنس این کالا مرغوب است؟ آیا پس از مدتی استفاده تغییر شکل نمی دهد؟ آیا مقاومت خوبی دارد؟ شرکت MamaKate توانسته است با تولید همچین محصول با کیفیتی تمامی این نگرانی ها را بر طرف سازد. رویه این وان بادی از جنس PVC طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب دارد و شما می توانید درون آن هم از آب سرد استفاده کنید و هم از آب گرم. بخش کناری آن نیز از جنس PVC طرح دار می باشد که تعدادی ماهی بر روی آن نقش بسته است و این می تواند جذابیت بسیار بالایی برای کودکان داشته باشد. در محصولات بادی که برای کودکان ساخته می شوند مهمترین قسمت، قسمت کف آن هاست. این محصول دارای کفی دو لایه بادی بوده که سبب نرم تر شدن سطح نشیمنگاه آن شده است و همینطور این نرم بودن قسمت کف باعث می شود تا ایمنی کودک هنگام زمین خوردن درون وان فراهم گردد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این وان بادی حمام در ابعادی از جمله طول: 95 سانتی متر، عرض: 55 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. این ابعاد مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را در حمام اشغال می کند. ظرفیت آب آن نیز 25 لیتر بوده و دارای وزن 1.1 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. لازم به ذکر است که این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می توان به راحتی آن را با خود به مسافرت برد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند تا کودکان شما در سفر هم دارای یک وسیله حمام نشاط آور باشند.

طریقه راه اندازی :

برای این که بتوانید این محصول را راه اندازی کنید، شما به یک پمپ باد احتیاج دارید که می توانید با مراجعه به سایت محصولات بادی تهران اینتکس و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مورد پسندتان بود را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ وان را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای وان را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال شروع به باد زدن وان توسط پمپ باد می کنید. بعد از این که وان به اندازه کافی باد شد، سری پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوا را می بندید. حال می توانید از این واد بادی استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوان از محصولات بادی مدت زمان بیشتری استفاده کرد لازم است تا چند نکته را رعایت کنید. از پریدن و جامپینگ کردن بر روی آن خود داری کنید. به هیچ عنوان اجازه ندهید تا جسم تیزی با آن برخورد داشته باشد. آن را در معرض حرارت قرار ندهید.

جمع بندی :

وان بادی آکواریمی کودک یکی از محصولات پر کاربرد در حمام می باشد که به واسطه آن می توان کودکان را استحمام کرد. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت محصولات بادی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...