وان بادی بیضی کودک بست وی

bestway 51034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
399,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی با طرح بیضی کودک محصولی از شرکت بست وی که برای کودکان زیر 3 سال طراحی و از جنس PVC طرح چرم تک رنگ ساخته شده است. محصولی با ارگونومی بیضی و لایه ای که طرح شیک و مناسبی را به این محصول داده است. این وان به دلیل داشتن وزن بسیار کم قابل حملدر هر مکانی خواهد بود. وان بادی بیضی کودک بست وی : محصولی از جنس PVC با روکش چرم لطیف که از کف بادشو بهره برده و طراحی بیضی و ساده آن گزینه مناسبی برای فرزندانتان خواهد بود. دیواره این وان کودک سه لایه بوده و ظرفیت آن 65 لیتر می باشد. این وان کالایی بسیار سبک بوده که از آن می توانید غیر از فضای حمام در فضای باز نیز برای فرزندانتان استفاده کنید. این وان در دو رنگ بنفش و آبی ساخته شده و برای کودکان زیر 3 سال بهترین گزینه می باشد.

 نوعخانگی
 طول 91 کیلو گرم
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 ظرفیت 65 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ ----
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 0.5 کیلوگرم
 مناسب کودکان زیر 3 سال
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت بست وی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

وان های بادی نوزدان همواره ابزار های بسیار خوبی برای تفریحا آنها بوده اند. استفاده در تمامی فصول سال به ویژه در فصل تابستان به محبوبیت فوق العاده ان افزوده است. کودکان پیش از دو سال تفریحات آبی را بسیار دوست دارند و در زمان حال که بازی های رایانه ای یا برنامه های تلویزیونی کودک را به خود مشغول می کند وان های بای با طراحی بی عیب و نقصی که دارند می توانند ابزاری کارآمد برای دور ماندن از فضای مجازی می باشد و تحرکات سالم کودک را افزایش می دهد. در این بخش قصد داریم تا کوچک ترین وان تولید شده توسط شرکت بست وی را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت 

ظاهر کالا های اطراف کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که جذابیت برای آنها بسیار مهم است و رنگبندی نیز تاثیر بسزایی در انتخاب آنها دارد. از این رو بست وی طراحی این وان را با استفاده از رنگبندی جذاب و شیکی به ثمر رسانده تا برای کودکان دوست داشتنی به نظر برسد. بدنه اصلی آن از شکل سه طبقه زیبایی ساخته شده است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...