وان بادی حمام ژله ای

YT-038A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام ژله ای با پمپ مخصوص حمام اینتایم در سایز 160×84×64 سانتی متر از دیگر وان های بادی با ارتفاع بلند بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که برای استفاده تمام سنین طراحی شده و از ویژیگی هایی همچون داشتن روکش و تکیه گاه بادی بهره می برد. همچنین وجود یک کوسن بادی در کنار این وان می تواند در راحتی شما هنگام استفاده از این کالا تاثیر گذار باشد.

وان بادی حمام با پمپ، یکنفره جدید محصول شرکت اینتایم با طول 160  ، عرض 84 ، و ارتفاع 64 سانتی متر ، ظرفیت 295 لیتر ،دارای یک عدد کوسن رایگان ، دارای دریچه و شلنگ تخلیه ، جای لیوان روی لبه وان ، کف باد شو ، جنس محصول از پی وی سی ، دارای 4 محفظه ورود باد ، دارای کمربند این وان بادی با قیمتی بسیار مناسب تمامی آنچه که از یک وان بادی نیاز دارید را به شما اهدا می کند. کیفیت خوب، زیبایی، طول عمر مناسب، راحتی همگی از ویژگی های این وان بادی هستند که اکنون در فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس موجود می باشد. این وان دارای آخرین استاندارد های شرکت اینتایم است که خود دلیل بر کیفیت آن می باشد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نوعخانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 82 سانتی متر
 عرض 63 سانتی متر
 ظرفیت 295 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -------
 سازندهاینتایم
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای یک کوسن بادی
 دارای روکش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

وان بادی حمام ژله ای

وان بادی حمام در نوع ژله ای یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین وان های بادی تولید شده برای استحمام سنین مختلف از جمله بزرگسالان می باشد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی بوده و توان مقاومت خوبی در برابر دمای بالای آب دارد. این وان بادی در واقع در دو مدل اصلی تولید شده که یکی از کف بادی و دیگری که این مدل بوده از کف ژله ای برخوردار می باشند. هر دو مدل ار نظر طراحی و نقاط بسیاری از بدنه مشابه هم بوده و با توجه به کیفیت خود در مقابل داشتن وزن و حجم کم قابل حمل و استفاده در مکان های دیگر نیز خواهد بود. اما برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت وان

طراحی بدنه این وان بادی به صورت مستطیلی بوده که امکان درزا کشیدن در داخل آن فراهم می باشد. ساختار بدنه این محصول به صورت دو لایه بوده و از کف ژله ای بر خلاف مدل دیگر خود که کف بادی داشته بهره مند است تا محلی نرم تر و مطمئن تر به همراه داشته باشد. ژله ای بودن قسمت کف این وان موجب می شود تا در برابر سوراخ شدن نیز مقاوم تر باشد. اما یکی از قابلیت های خوب این وان بادی داشتن روکش زیپدار بوده و یک تیکه گاه بادی نیز برای قسمت سر بهره مند است تا امکان تکیه دادن هر چه بهتر به بدنه فراهم باشد. البته یک کوسن بادی نیز برای آن در نظر گرفته شده تا در هر جای مختلف وان مورد استفاده قرار گیرد. روی لبه وان یک جای مخصوص بطری تعبیه شده که می توان برای نگهداری اشیای کوچک نیز کاربرد خواهد داشت. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب به همراه شلنگ پلاستیکی اشاره نمود.

جنس بدنه وان

جنس بدنه وان بادی ژله ای اینتایم از نوع پلاستیک PVC با رویه مات و طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد تا مقاومت خوبی را در برابر دمای بالای آب داشته باشد. این جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا حمل و جا به جایی آن نیز آسوده تر باشد. این نوع جنس بدنه در بسیاری از وان های بادی به کار برده شده و از قابلیت بسیار مهم ترمیم شدن برخوردار خواهد بود. بنابراین در صورت آسیب رسیدن به هر نقطه ای از بدنه به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. گفتنی است که ساختار بدنه این وان به دلیل اینکه استحکام آن افزایش داده شود به صورت چند تکه طراحی شده که هر قسمت توسط دریچه باد مجزایی قابل راه اندازی خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد وان بادی کف ژله ای همانند مدل کف بادی معادل (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این کالا بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد شد به همین دلیل ابعاد قسمت داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای این وان بادی تا لبه بدنه اصلی بوده اما عمق مفید آن به مراتب کمتر خواهد بود زیرا برای جلوگیری از سر ریز شدن آب اینگونه طراحی در نظر گرفته شده که در استخر ها نیز این مسئله قابل رویت می باشد. ظرفیت آب این محصول با توجه به ابعاد داخلی 295 لیتر بوده که حجم 90 درصدی را شامل می شود. وزن بسته بندی آن نیز 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و قابل حمل محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این وان بادی همانند دیگر محصولات بادی بسیار آسوده بوده و کافیست از پمپ باد دستی همراه خود این کار را انجام داد. برای باد زدن ابتدا باید برا توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه ها را به آن وصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد به این کالا به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. برای همین کنترل مقدار باد زدن این وان بادی می تواند در سلامتی آن موثر باشد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان روی بدنه پرش نداشته باشید.

جمع بندی

وان بادی حمام با کف ژله ای یکی از بهترین وان های بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که از درب زیپدار و همچنین تکیه گاه بادی برخوردار می باشد. محصولی با کیفیت ساخت بسیار مناسبی که داشته به یکی از بهترین گزینه های تفریحی و استحکام برای بزرگسالان تبدیل شده که تا چند سال دائما از آمار فروش مناسبی برخوردار باشد. این کالا از 48 ساعت مهلت تست و تعمیراز سوی شرکت اینتکس بهره مند بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...